Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Нямам интернет
#1

Здравейте!
Всъщност не знам дали проблема е от рутера или от телефона ми.
Свързвам се към Wi-fi,пише че съм свързана,но реално нямам интернет-абсолютно нищо не ми зарежда.
НА лаптопа се свързвам и си работи нормално.
Приятелят ми има S5 и при него всичко е окей.
Рестартирах рутера,телефона,дори и фабрични те настройки върнах и пак същата....
Моля за помощ,не ми се ооставя в сервиз Sad
P.s. не съм го изтървала и прочие
Цитирай
Аксесоари
#2

Според мен в тази ситуация си е за сервиз.

 
Цитирай
#3

Тази дума "изтървал" все ме изумява все по често някой я използва
Според така описаният проблем, колкото и да не искате, 100% е за сервиз
НЯМА как само за Вашият телефон да не работи wi fi

Samsung S7Edge

When a man lies, he murders some part of the world
Цитирай
#4

http://prikachi.com/images.php?images/745/8937745Q.png

http://prikachi.com/images.php?images/753/8937753v.png

http://prikachi.com/images.php?images/743/8937743C.png

Странно ми е,защото до сега никакви проблеми не съм имала :/
Цитирай
#5

Има ли някакви защити пуснати на рутера?
По MAC ADDRESS
или някаква друга
А това че нещо е работело, не значи че никога няма да се развали ( дали сега или вчера...)

Samsung S7Edge

When a man lies, he murders some part of the world
Цитирай
#6

(2016-10-17, 19:00:19)OGIER написа:  Тази дума "изтървал" все ме изумява   все по често някой я използва
Според така описаният проблем, колкото и да не искате, 100% е за сервиз
НЯМА как само за Вашият телефон да не работи wi fi

Samsung S7Edge

Не само теб те "изумява" Smile

 S7 edge
Цитирай
#7

@hello, пробвай да се свържеш с друга Wi-Fi мрежа и ако там имаш интернет, значи проблемът е в рутера ти.

Давам линкове на значението на думичката, за да спрете да се изумявате. Smile
http://rechnik.info/изтървам
http://rechnik.info/изтървавам

Galaxy S10+  ◦  Prism White  ◦  SanDisk Extreme Pro 128 GB / U3 / A2  ◦  Android 10
Galaxy Watch 46mm  ◦  Silver  ◦  Tizen OS by Samsung
Galaxy S II  ◦  Galaxy Note II  ◦  Galaxy S4  ◦  Galaxy S7 edge  ◦  Galaxy S10+

Battery Historian
Цитирай
#8

Току-що смених рутера и проработи :O
Явно в рутера е проблема..ама защо като не съм го пипала?!

(2016-10-17, 19:45:28)OGIER написа:  Има ли някакви защити пуснати на рутера?
По MAC ADDRESS
или някаква друга
А това че нещо е работело,  не значи че никога няма да се развали ( дали сега или вчера...)

Samsung S7Edge

Ама изобщо не знам за какво ми говориш Big Grin
Техниците прекараха всичко,а аз нищо не съм пипала повече и до вчера си работеше Big Grin
Цитирай
#9

(2016-10-17, 19:55:19)hello написа:  Току-що смених рутера и проработи :O
Явно в рутера е проблема..ама защо като не съм го пипала?!

Няма нужда да го пипаш, а просто устройството се претоварва и блокира. С рестарт щом не захапа значи е време за reset. Трябва да натиснеш с игла/клечка за зъби или друго остро нещо в дупчицата за reset за около 30 секунди, докато премигнат всички лапмички и след това си го настройваш отново какво име/парола/защити и т.н.

Apple iPhone 14 Pro Max (256GB) Space Black
Apple AirPods Pro v2 (2023)
Apple Watch Nike S6 GPS 44мм
Цитирай
#10

P.S. Не знам защо толкова много се изумявате ?! Явно сме от различни краища и използваме различни думи.Това дори и в ущилище сме го учили ?!

(2016-10-17, 19:59:33)centur написа:  Няма нужда да го пипаш, а просто устройството се претоварва и блокира. С рестарт щом не захапа значи е време за reset. Трябва да натиснеш с игла/клечка за зъби или друго остро нещо в дупчицата за reset за около 30 секунди, докато премигнат всички лапмички и след това си го настройваш отново какво име/парола/защити и т.н.

Как така се претоварва,като само моя телефон е свързан?
Цитирай
#11

@centur, това не е добра идея, защото не знаеш какви настройки има направени за интернета. Ако са различни от автоматичните, ще трябва да се обажда пак на техниците.

@hello, може ли да цъкнеш на бутона "Подробности" под грешката в браузъра и да качиш скрийншот?

Galaxy S10+  ◦  Prism White  ◦  SanDisk Extreme Pro 128 GB / U3 / A2  ◦  Android 10
Galaxy Watch 46mm  ◦  Silver  ◦  Tizen OS by Samsung
Galaxy S II  ◦  Galaxy Note II  ◦  Galaxy S4  ◦  Galaxy S7 edge  ◦  Galaxy S10+

Battery Historian
Цитирай
#12

(2016-10-17, 19:53:04)ivkos написа:  Давам линкове на значението на думичката, за да спрете да се изумявате. Smile
http://rechnik.info/изтървам
http://rechnik.info/изтървавам

Нямам нужда от линкове,  никъде не казах че не разбирам или не знам какво значи
Просто е диалект и се изненадвам колко често и колко хора я използват във форум, а не само разговорно
Както и винаги съм се чудел хората като казват примерно пИперуда,  така ли го изписват ?
ДА , не го ресет вай,  че ще трябва да викаш пак техниците,  защото може да изчезне нета и на лаптопа

Samsung S7Edge

When a man lies, he murders some part of the world
Цитирай
#13

(2016-10-17, 20:03:33)ivkos написа:  @centur, това не е добра идея, защото не знаеш какви настройки има направени за интернета. Ако са различни от автоматичните, ще трябва да се обажда пак на техниците.

@hello, може ли да цъкнеш на бутона "Подробности" под грешката в браузъра и да качиш скрийншот?

[Изображение: 8937799Y.png]

Ресетнах го и няма промяна..
Цитирай
#14

Аз предлагам да кажеш на кой канал ти е рутъра. Направи го на 9, 11 или 13 канал и да видим.

Поправям, Преинсталирам, Модифицирам Android и Windows
Цитирай
#15

Какъв е рутера, двубандов ли е?

 
Цитирай
#16

Пробвай: Приложения > Настройки > WiFi > (натискаш върху твоята мрежа и избираш Забравяне), след което отново си избираш мрежата и въвеждаш паролата.

Samsung Galaxy S7 | Black Onyx
Xiaomi Redmi 5 Plus | Black
Xiaomi Mi9T | Carbon Black
Цитирай
#17

Не знам за какво ми говорите,така че ви предоставям снимки на рутера Big Grin

http://prikachi.com/images.php?images/877/8937877t.jpg

http://prikachi.com/images.php?images/876/8937876k.jpg

(2016-10-17, 21:04:24)slapi написа:  Пробвай: Приложения > Настройки > WiFi > (натискаш върху твоята мрежа и избираш Забравяне), след което отново си избираш мрежата и въвеждаш паролата.

И това пробвах..
Цитирай
#18

Аз имам такъв рутер и той беше настроен на система ''N'' и когато се закачах към него с една стара Нокиа 500 рутера забиваше,мрежата се вижда но към нея не може да се върже никой. Причината беше,че Нокиата работи на система "B и G" а рутера е на "N''. Aко телефона ти е на система "B и G" то рутера трябва да се настрой също на "B и G". За целта от лаптопа когато е свързан към рутера в браузъра пишеш 192.168.0.1,натискаш ентър и ще ти се отвори прозорец в който пишеш за потребителско име ''admin'' и парола  ''admin'',ако не са сменени от провайдера ти,влизаш в менюто на рутера и сменяш системата,правиш го на ''11b и g''.


Прикачени файлове Миниатюри
   
Цитирай
#19

Отговорът е в марката (по скоро моделът) на рутера. 100% рутера е TL-WR841N или TL-WR740N които са страшни боклуци!

Phone: Samsung, Model: Galaxy S9, Color: Midnight Black, Storage: 64GB, Android: 8.0 Oreo
Цитирай
#20

(2016-10-18, 08:08:19)Eras3r написа:  100% рутера е TL-WR841N или TL-WR740N които са страшни боклуци!
Не зная дали говориш от опит, но аз имам TL-WR740N и вече три години си работи без каквито и да е проблеми


Samsung S7Edge

When a man lies, he murders some part of the world
Цитирай
#21

OGIER имал съм и от двата (от WR740N имах 2) ми...и двата модела забиваха яко! като навържа всичко на тях и увисваха.
1. ТВ1
2. ТВ2
3. PS3
4. Лаптоп 1
5. Лаптоп 2
6. Таблет
7. Принтер
8. Телефон 1
9. Телефон 2
10. IPTV...

Сега единият WR740N се ползва само за 3 телефона и един лаптоп и пак забива...

Проблемът ми се реши с купуването на Asus RT-N12D1

Phone: Samsung, Model: Galaxy S9, Color: Midnight Black, Storage: 64GB, Android: 8.0 Oreo
Цитирай
#22

Благодарско, ще имам в предвид за следваща покупка
При мен не е забивал често, но и нямам толкова консуматори

Samsung S7Edge

When a man lies, he murders some part of the world
Цитирай
#23

И при мен TL-WR740N си работи без проблем само когато се закачах с една Нокиа 500 забиваше,мрежата се виждаше но не може да се върже никой,след рестарт се оправяше и така докато отново не вържех Нокиата. Отначало полазвах нета на съседите,които са с същият рутер и започнаха да се оплакват,че рутер има а не може да се кънектнат. После станах абонат на нет и сложих същият рутер и установих тогава този проблем,докато се усетим каква е причината и двамата носихме рутерите в магазините за преинсталация и проблема си оставаше,докато един ден понеже имах паролата на вивакомският модем на братовчед ми установих,че когато се връзвам към него рутера не се бъгваше,видях че той е сложен на по ниска скорост 802.11b/G, докато моят и на съседите беше на 802.11n и тогава ми светна от къде идва проблема,а именно Нокиата е на 802.11b/g. После смених телефона с друг и от тогава проблеми  не съм имал. В последствие минах на Виваком,обаче техните HUAWEI са с много по слабо излъчване,по слаб обхват и след модема си сложих TL-WR740N системата не съм я сменял макар,че скоростта на Виваком ми е ниска и спокойно може да настроя TL-WR740N на 802.11b/g.
Цитирай
#24

Не вярвам да е това, защото телефонът е нов и поддържа N и AC. Ако включиш рутера на тези морално остарелите стандарти B/G, ще спънеш скоростта до теоретичните 54 Mbps, които на практика са около 20 Mbps.

Galaxy S10+  ◦  Prism White  ◦  SanDisk Extreme Pro 128 GB / U3 / A2  ◦  Android 10
Galaxy Watch 46mm  ◦  Silver  ◦  Tizen OS by Samsung
Galaxy S II  ◦  Galaxy Note II  ◦  Galaxy S4  ◦  Galaxy S7 edge  ◦  Galaxy S10+

Battery Historian
Цитирай
#25

Хм, това е в моята област по принцип, но съм страшно изненадан от това което чета.
Ако имаше филтриране на мак адреси, то реално и лаптопа нямаше да може да се свърже, нито приятеля ти с S5

Имам 2 съвета за теб.
1 изключи захранващия кабел на рутера зад самия рутер, изчакай 5 10 минути, и го включи отново.
Ако няма резултат
2 Изчисти цялата история на браузъра от настройки.
Ако няма резултат, пиши ми.

Samsung Galaxy S7 Edge Gold Platinum

Si vis pacem, para bellum.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)