Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Galaxy S5 проблем с 4G
#1

Здравейте, скоро си смених сим картата на Vivacom с такава да поддържа 4G. Проблема е че когато от настройки го обърна на LTE иска рестарт на телефона и след като се рестартира не ми намира мрежата. На 3G си върви супер не съм имал проблеми, телефона е внос от щатите бил е на Sprint, ако някой може да помогне с този проблем ще се радвам Smile

Samsung Galaxy S5 Neo Gold
Цитирай
Аксесоари
#2

LTE да не му е на други честоти ? Щом е от Америка .

Storstark
Цитирай
#3

Нямам идея и аз..

Samsung Galaxy S5 Neo Gold
Цитирай
#4

Ако телефона е от Sprint USA, значи модела трябва да е SM-G900P.
Според google LTE band 25(1900), 26(850), 41(2500) - SM-G900P.
Доколкото знам, тук в България и трите оператора ползват LTE band 3(1800).
Най-вероятно това е проблемът.
Цитирай
#5

От Sprint USA е телефона, явно няма да мога да ползвам 4G.

Samsung Galaxy S5 Neo Gold
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)