Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

EMAG - отказана гаранция
#1

Здравейте ! Преди 2 месеца телефона ми LG G3 внезапно започна да вдига абсурдни температури при стоене на хоумскрийна, в галерията, ползване на камерата, при браузване..Въобще навсякъде.Бутоните отзад ставаха толкова горещи, че не можеш да си задържиш пръста повече от 2 секунди.Както и да е.
Пратих телефона (5 септември) на ЕМАГ като ясно написах какъв е проблема.На 13.09 го приеха в севриз.След 20 дена ми се обадиха и казаха, че или ще ми върнат парите, или ще ми дадат нов телефон и ми казаха да пратя слушалките и зарядното.И повече никой не звънна.На 30-тия ден (Петък) се обадих и ми казаха, че до 3-4 дена ще ми се обадят да ме питат дали искам нов телефон, или пари.Днес получавам мейл от тях, в който пише, че сервизния лист е завършен със статут: ОТКАЗАНА ГАРАНЦИЯ и че ще ми върнат телефона до 48 часа.Нямам думи.Телефона нито е изпускан, нито нищо.Винаги ползван с кейс и стъкло, една драскотинка няма.
Пускам темата, за да питам да приемам ли телефона, или да го откажа ? Тъй като мисля да си търся правата, все пак минаха над 30 дни, откакто е приет в сервиз.
Цитирай
Аксесоари
#2

говори пак със тях и ги питай защо са ти отказали гаранцията
Цитирай
#3

Четох статий, че те прецакват потребителите от защита на потребителите препоръчват да не си давате парите там. Въпреки, че и аз не веднъж съм купувал от там ама шансовете са 50/50 понякога е качествен продукт а понякога не и без гаранция и за това е толкова евтино. Имаше оплаквания пак така за гаранций и човека пускал жалби ама румънците се покриват и целта е да подбият Българските пазари дори и да имат Български онлайн магазини за партньори. Зависи какво поръчваш много малко продукти са от България и не са от един източник.
Цитирай
#4

Емаг и гаранция не могат да съществуват в една дума.Най-долнопробния онлайн магазин.Съжалявам за грубия израз-лично мнение.

Galaxy S10+ Prism Black
Huawei Watch GT2 Pro
Цитирай
#5

Мда.. Така е колкото и симпатично сайтче да изглежда.. Истината е грозна.
Цитирай
#6

А какъв е проблме да се отиде в оторизиран сервиз на LG?
Toва си е гаранция към марката.
А и emag някои неща ги продава от името на други фирми. Моята Лумиа пише да се носи в Хенди при проблеми
Цитирай
#7

Бях писал на LG България и ми казаха, че нямат нищо общо с ЕМАГ.Гаранцията в кутията на телефона е на френски език.
Забравих да допълня, че след като си изпратих слушалките и зарядното, сигурно 3 дена подред ми звъняха, за да ми кажат, че ще пратят човек на Speedy да ги вземе..(?!?!)
Сега звъннах, обясних всичко и ми казаха, че не съм пратил слушалки и зарядно.Може би ето защо са ми отказали гаранцията - защото някой не си е свършил работата както трябва..
Цитирай
#8

Обърни се към КЗП.
Цитирай
#9

Ей така става като внасят телефончета за други региони....и пак имаш късмет. Франция в Европа. Аз на какви неща съм попадал - то Виетнам, Сингапур, Индия...
Цитирай
#10

При мен се получи същото.
Имам чувството, че ЕМАГ си противоречат на самите тях.
Предполагам, че нашият пазар се обслужва от румънски сервиз и в цялата тази бъркотия участват както българи така и румънци.
Получих дефектен телефон - чисто нов. Трябваше 3 пъти да пускам заявление да пратят куриер да ми го вземе. Протакваха само и само да изминат 30-те дни и шансът ми да го върна да изгори. Цялата бумащина отне ЦЯЛ месец, месец през, който стоях без телефон, а парите ми не бяха върнати.
След втората седмица започнах да звъня през ден и всеки път получавах различен отговор. Единият ден, че не можело да ми сменят телефона с друг, след 2 дни път чувам, че телефонът още не е минал преглед, след седмица отново да съм бил почакал и такива други бумащини.
А най-интересното се случи, когато им звъннах и казах да променят желанието ми от "Замяна с друг телефон от същият модел" на връщане на парите.
Почти веднага ми преведоха сумата обратно. Най-вероятно са ме разигравали докато пристигне партидата с телефони от Китай, само и само да не връщат пари.

А това, че внасят телефони предназначени за други пазари наистина ли е факт ?
Само съм чувал подобни слухове но не вярвах.
Цитирай
#11

Според мен целият проблем с емаг е в сервиза им. Преди имах подобна история с тях - получих повреда с всички файлове на карта памет (файловете се виждаха и имаха информация, но не можеха да се отворят) - според мен телефонът ми прецака нещата. Та след като им изпратих катрата с подробна информация, като изрично им казах че нямам проблем с нови файлове, а просто искам да ми бъдат възстановени поне снимките, след 15-20 дни получих обаждане и ми се обясни, че картата памет ми е заминала и няма как да бъде ремонтирана.
Мисля че просто имат сервиз, но нямат оборудването или по-скоро капацитета да се справят с проблемите.

Moto Z Play
Цитирай
#12

След пореден разговор с тях ми казаха, че очакват обаждане от сервиза, за да разберат защо е отказана гаранцията..Сигурно ще е заради липса на слушалки и зарядно, защото ЕМАГ още ги издирват, щом ми казват, че не съм ги пратил..Аз ли да ходя да ги търся ?  
Странно е, че 30 дневния срок за ремонт е изтекъл, а те ми пишат, че гаранцията е отказана.В такъв случай не е ли задължително връщането на парите или подмяна на телефона с нов ?
Да видим утре какво ще кажат и ако е каквото си мисля се обръщам към КЗП.
Цитирай
#13

По-скоро са некадърници и тарикати на дребно.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Цитирай
#14

(2016-10-19, 09:13:57)whitehart написа:  По-скоро са некадърници и тарикати на дребно.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Мх точно. Увъртат те с месеци докато не се потушат нещата.
Цитирай
#15

Именно. За мен това е тарикатлък и некоректност към клиента.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Цитирай
#16

Не ги ли глобяваха вече, с по няколко милиона за подвеждаща реклама?
Явно не се плашат от разните наши агенциики.
И още нещо, което забравих да спомена към първият пост.
След като се свързах с емаг и исках информация за сервиза, те ми казаха, че го изпращат на ПРОИЗВОДИТЕЛЯ.
Свързах се с него, от там пък ми казаха да се обърна към българския сервиз, с който имат договор.
Както виждате един телефон минава през 3 страни, докато се стигне до някакъв консенсус.
Цитирай
#17

А свърза ли се с Българският сервиз?
Цитирай
#18

Свързах се да.
Поправката не се покриваше от гаранцията, и сумата, която ми искаха за ремонт беше 90% от цената, която дадох за телефона.
Беше ми счупен тъч-а. Част на стойност 10 долара......
НО понеже били "официален представител" на производителя не се заемали да правят толкова дребнави и евтини ремонти, а сменяли целият комплект.
Цената му на дребно е 70 лв, а те искат 200 заедно с труда........., като се има в предвид, че като са "официален" купуват големи количества на много по ниска цена от 70 лв........
От цялата работа излезе, че ЕМАГ единствено предоставят телефона на производителя и от там насетне той да прави каквото си поиска.


Сега ще си поръчвам нов телефон от Китай, но все още имам проблем с регистрацията на PayPal.
Цитирай
#19

(2016-10-19, 15:39:06)thewsxwsx123 написа:  ...Сега ще си поръчвам нов телефон от Китай, но все още имам проблем с регистрацията на PayPal.
Ако ще си правиш поръчка от Алиекспрес, не ти трябва PayPal - там си има собствена разплащателна система.

 
Цитирай
#20

За някои стоки Emag са мошеници в пълния смисъл на думата! Един приятел преди си поръча Galaxy s4 , но понеже той не разбираше, и като ми го показа разбрах, че е реплика самия телефон... И при него имаше подобни разигравания, но момчето имаше пари и не му се занимаваше с тях, въпреки, че трябва да държиш на своето...
Цитирай
#21

Хайде, ако обичате спрете да спамите темата. Има си тема за покупки от AliExpress!

Sent from my GT-I9301I using Tapatalk

Samsung Galaxy S23 Ultra & Realme GT2 & LG Wing
Цитирай
#22

Кзаха, че не могат да ми върнат парите, защото телефона не бил в комплект с аксесоарите.Дори не е бил в сервиз.След разговаряне с 10 различни служителя, най-накрая попаднах на някой, който да отдели 2 минути и да намери къде са слушалките и зарядното.Тъй като били пратили телефона към мен, сега трябва да го приема, и пак да го пратя.И след това да чакам още 1 месец.Едва ли ще е проблем, все пак до сега минаха 45 дни, и то за нищо..
Разбирам, че и аз имам вина, тъй като не съм пратил аксесоарите заедно с телефона (никъде не пише нищо за аксесоари), но може ли такова безхаберие и разиграване от тяхна страна ?!Нямам думи просто.
Цитирай
#23

Ами.. Като няма кой да ги хване, то освен някакъв склад в България мисля, че са разположени в Румъния. Пък продуктите от всеки край на света се пръкват както споменават повечето.
Цитирай
#24

Не мисля, че е нужно да пращаш пълен комплект на телефона за гаранция. При Apple е достатъчен само телефона, дори и документи за закупуването му не са нужни.

Motorola Defy Mini -> Sony Xperia Sola -> Samsung Galaxy Core -> Motorola Moto G 8GB -> iPhone 5 16GB -> Samsung Galaxy Note 3 Neo -> iPhone 4s 16GB -> LG G2 16GB -> Samsung Galaxy Alpha 32GB -> Huawei P9 Lite -> iPhone 5S 16gb
Цитирай
#25

Аксесоари се пращат само ако се заменя телефона , не си длъжен да ги пращаш заедно със сервизната поръчка.Те са искали да им ги пратиш , но не са ти пратили куриер.Вината я тяхна.
Тези са големи измамници , поръчвах си преди време от тях храна  за кучето , объркаха, звънях им няколко пъти , попълвах жалби и прочие и нищо не направиха.
Сега като ти върнат телефона и го приемеш , това означава че си съгласил ,че е отремонтиран , с второто пращане почва да тече нов 30 дневен срок , ако през това време отстранят проблема никакви пари няма да видиш

Търси си правата , аз ако съм на тебе да съм им треснал една жалба в КЗП до сега.Преди време от Хенди искаха да ме прецакат с един лаптоп.След една хубава жалба ми върнаха парите ,взех си нов ,че и гуми за колата взех с разликата.

P10

Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)