Мнения: 259
Теми: 0
Член от: 2015-12
Репутация:
20
Устройства: iPhone 7
Здравейте ! Преди 2 месеца телефона ми LG G3 внезапно започна да вдига абсурдни температури при стоене на хоумскрийна, в галерията, ползване на камерата, при браузване..Въобще навсякъде.Бутоните отзад ставаха толкова горещи, че не можеш да си задържиш пръста повече от 2 секунди.Както и да е.
Пратих телефона (5 септември) на ЕМАГ като ясно написах какъв е проблема.На 13.09 го приеха в севриз.След 20 дена ми се обадиха и казаха, че или ще ми върнат парите, или ще ми дадат нов телефон и ми казаха да пратя слушалките и зарядното.И повече никой не звънна.На 30-тия ден (Петък) се обадих и ми казаха, че до 3-4 дена ще ми се обадят да ме питат дали искам нов телефон, или пари.Днес получавам мейл от тях, в който пише, че сервизния лист е завършен със статут: ОТКАЗАНА ГАРАНЦИЯ и че ще ми върнат телефона до 48 часа.Нямам думи.Телефона нито е изпускан, нито нищо.Винаги ползван с кейс и стъкло, една драскотинка няма.
Пускам темата, за да питам да приемам ли телефона, или да го откажа ? Тъй като мисля да си търся правата, все пак минаха над 30 дни, откакто е приет в сервиз.
(Последна редакция: 2016-10-17, 19:44:29 от
Nerdy.)
Мнения: 1 570
Теми: 68
Член от: 2011-12
Репутация:
132
говори пак със тях и ги питай защо са ти отказали гаранцията
Мнения: 106
Теми: 16
Член от: 2015-07
Репутация:
9
Устройства: Xperia Z1 c6903
Четох статий, че те прецакват потребителите от защита на потребителите препоръчват да не си давате парите там. Въпреки, че и аз не веднъж съм купувал от там ама шансовете са 50/50 понякога е качествен продукт а понякога не и без гаранция и за това е толкова евтино. Имаше оплаквания пак така за гаранций и човека пускал жалби ама румънците се покриват и целта е да подбият Българските пазари дори и да имат Български онлайн магазини за партньори. Зависи какво поръчваш много малко продукти са от България и не са от един източник.
(Последна редакция: 2016-10-18, 08:01:52 от
script kid.)
Мнения: 1 506
Теми: 13
Член от: 2013-02
Репутация:
158
Устройства: Galaxy s10+ Prism Black,Huawei Watch GT2 Pro
Емаг и гаранция не могат да съществуват в една дума.Най-долнопробния онлайн магазин.Съжалявам за грубия израз-лично мнение.
Galaxy S10+ Prism Black
Huawei Watch GT2 Pro
Мнения: 106
Теми: 16
Член от: 2015-07
Репутация:
9
Устройства: Xperia Z1 c6903
Мда.. Така е колкото и симпатично сайтче да изглежда.. Истината е грозна.
Мнения: 13 334
Теми: 418
Член от: 2010-10
Репутация:
4 350
Устройства: Poco F3
А какъв е проблме да се отиде в оторизиран сервиз на LG?
Toва си е гаранция към марката.
А и emag някои неща ги продава от името на други фирми. Моята Лумиа пише да се носи в Хенди при проблеми
Мнения: 259
Теми: 0
Член от: 2015-12
Репутация:
20
Устройства: iPhone 7
Бях писал на LG България и ми казаха, че нямат нищо общо с ЕМАГ.Гаранцията в кутията на телефона е на френски език.
Забравих да допълня, че след като си изпратих слушалките и зарядното, сигурно 3 дена подред ми звъняха, за да ми кажат, че ще пратят човек на Speedy да ги вземе..(?!?!)
Сега звъннах, обясних всичко и ми казаха, че не съм пратил слушалки и зарядно.Може би ето защо са ми отказали гаранцията - защото някой не си е свършил работата както трябва..
(Последна редакция: 2016-10-18, 10:37:54 от
Nerdy.)
Мнения: 1 535
Теми: 24
Член от: 2015-01
Репутация:
194
Устройства: S22+
Ей така става като внасят телефончета за други региони....и пак имаш късмет. Франция в Европа. Аз на какви неща съм попадал - то Виетнам, Сингапур, Индия...
Мнения: 30
Теми: 6
Член от: 2011-03
Репутация:
1
При мен се получи същото.
Имам чувството, че ЕМАГ си противоречат на самите тях.
Предполагам, че нашият пазар се обслужва от румънски сервиз и в цялата тази бъркотия участват както българи така и румънци.
Получих дефектен телефон - чисто нов. Трябваше 3 пъти да пускам заявление да пратят куриер да ми го вземе. Протакваха само и само да изминат 30-те дни и шансът ми да го върна да изгори. Цялата бумащина отне ЦЯЛ месец, месец през, който стоях без телефон, а парите ми не бяха върнати.
След втората седмица започнах да звъня през ден и всеки път получавах различен отговор. Единият ден, че не можело да ми сменят телефона с друг, след 2 дни път чувам, че телефонът още не е минал преглед, след седмица отново да съм бил почакал и такива други бумащини.
А най-интересното се случи, когато им звъннах и казах да променят желанието ми от "Замяна с друг телефон от същият модел" на връщане на парите.
Почти веднага ми преведоха сумата обратно. Най-вероятно са ме разигравали докато пристигне партидата с телефони от Китай, само и само да не връщат пари.
А това, че внасят телефони предназначени за други пазари наистина ли е факт ?
Само съм чувал подобни слухове но не вярвах.
Мнения: 87
Теми: 1
Член от: 2011-10
Репутация:
5
Устройства: Moto Z Play
Според мен целият проблем с емаг е в сервиза им. Преди имах подобна история с тях - получих повреда с всички файлове на карта памет (файловете се виждаха и имаха информация, но не можеха да се отворят) - според мен телефонът ми прецака нещата. Та след като им изпратих катрата с подробна информация, като изрично им казах че нямам проблем с нови файлове, а просто искам да ми бъдат възстановени поне снимките, след 15-20 дни получих обаждане и ми се обясни, че картата памет ми е заминала и няма как да бъде ремонтирана.
Мисля че просто имат сервиз, но нямат оборудването или по-скоро капацитета да се справят с проблемите.
Мнения: 259
Теми: 0
Член от: 2015-12
Репутация:
20
Устройства: iPhone 7
След пореден разговор с тях ми казаха, че очакват обаждане от сервиза, за да разберат защо е отказана гаранцията..Сигурно ще е заради липса на слушалки и зарядно, защото ЕМАГ още ги издирват, щом ми казват, че не съм ги пратил..Аз ли да ходя да ги търся ?
Странно е, че 30 дневния срок за ремонт е изтекъл, а те ми пишат, че гаранцията е отказана.В такъв случай не е ли задължително връщането на парите или подмяна на телефона с нов ?
Да видим утре какво ще кажат и ако е каквото си мисля се обръщам към КЗП.
(Последна редакция: 2016-10-18, 23:54:21 от
Nerdy.)
Мнения: 1 029
Теми: 17
Член от: 2013-03
Репутация:
452
Устройства: Honor Magic5 Pro
По-скоро са некадърници и тарикати на дребно.
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Мнения: 1 029
Теми: 17
Член от: 2013-03
Репутация:
452
Устройства: Honor Magic5 Pro
Именно. За мен това е тарикатлък и некоректност към клиента.
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Мнения: 30
Теми: 6
Член от: 2011-03
Репутация:
1
Не ги ли глобяваха вече, с по няколко милиона за подвеждаща реклама?
Явно не се плашат от разните наши агенциики.
И още нещо, което забравих да спомена към първият пост.
След като се свързах с емаг и исках информация за сервиза, те ми казаха, че го изпращат на ПРОИЗВОДИТЕЛЯ.
Свързах се с него, от там пък ми казаха да се обърна към българския сервиз, с който имат договор.
Както виждате един телефон минава през 3 страни, докато се стигне до някакъв консенсус.
Мнения: 106
Теми: 16
Член от: 2015-07
Репутация:
9
Устройства: Xperia Z1 c6903
А свърза ли се с Българският сервиз?
Мнения: 30
Теми: 6
Член от: 2011-03
Репутация:
1
Свързах се да.
Поправката не се покриваше от гаранцията, и сумата, която ми искаха за ремонт беше 90% от цената, която дадох за телефона.
Беше ми счупен тъч-а. Част на стойност 10 долара......
НО понеже били "официален представител" на производителя не се заемали да правят толкова дребнави и евтини ремонти, а сменяли целият комплект.
Цената му на дребно е 70 лв, а те искат 200 заедно с труда........., като се има в предвид, че като са "официален" купуват големи количества на много по ниска цена от 70 лв........
От цялата работа излезе, че ЕМАГ единствено предоставят телефона на производителя и от там насетне той да прави каквото си поиска.
Сега ще си поръчвам нов телефон от Китай, но все още имам проблем с регистрацията на PayPal.
Мнения: 14
Теми: 1
Член от: 2013-07
За някои стоки Emag са мошеници в пълния смисъл на думата! Един приятел преди си поръча Galaxy s4 , но понеже той не разбираше, и като ми го показа разбрах, че е реплика самия телефон... И при него имаше подобни разигравания, но момчето имаше пари и не му се занимаваше с тях, въпреки, че трябва да държиш на своето...
Мнения: 2 114
Теми: 16
Член от: 2011-06
Репутация:
904
Устройства: Samsung Galaxy S23 Ultra & Realme GT2
Хайде, ако обичате спрете да спамите темата. Има си тема за покупки от AliExpress!
Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
Samsung Galaxy S23 Ultra & Realme GT2 & LG Wing
(Последна редакция: 2016-10-19, 17:05:04 от
ganchev.)
Мнения: 259
Теми: 0
Член от: 2015-12
Репутация:
20
Устройства: iPhone 7
Кзаха, че не могат да ми върнат парите, защото телефона не бил в комплект с аксесоарите.Дори не е бил в сервиз.След разговаряне с 10 различни служителя, най-накрая попаднах на някой, който да отдели 2 минути и да намери къде са слушалките и зарядното.Тъй като били пратили телефона към мен, сега трябва да го приема, и пак да го пратя.И след това да чакам още 1 месец.Едва ли ще е проблем, все пак до сега минаха 45 дни, и то за нищо..
Разбирам, че и аз имам вина, тъй като не съм пратил аксесоарите заедно с телефона (никъде не пише нищо за аксесоари), но може ли такова безхаберие и разиграване от тяхна страна ?!Нямам думи просто.
Мнения: 106
Теми: 16
Член от: 2015-07
Репутация:
9
Устройства: Xperia Z1 c6903
Ами.. Като няма кой да ги хване, то освен някакъв склад в България мисля, че са разположени в Румъния. Пък продуктите от всеки край на света се пръкват както споменават повечето.
Мнения: 79
Теми: 11
Член от: 2012-03
Репутация:
2
Устройства: iPhone 5S 16gb
Не мисля, че е нужно да пращаш пълен комплект на телефона за гаранция. При Apple е достатъчен само телефона, дори и документи за закупуването му не са нужни.
Motorola Defy Mini -> Sony Xperia Sola -> Samsung Galaxy Core -> Motorola Moto G 8GB -> iPhone 5 16GB -> Samsung Galaxy Note 3 Neo -> iPhone 4s 16GB -> LG G2 16GB -> Samsung Galaxy Alpha 32GB -> Huawei P9 Lite -> iPhone 5S 16gb
Мнения: 251
Теми: 0
Член от: 2011-06
Репутация:
23
Устройства: Глиган
Аксесоари се пращат само ако се заменя телефона , не си длъжен да ги пращаш заедно със сервизната поръчка.Те са искали да им ги пратиш , но не са ти пратили куриер.Вината я тяхна.
Тези са големи измамници , поръчвах си преди време от тях храна за кучето , объркаха, звънях им няколко пъти , попълвах жалби и прочие и нищо не направиха.
Сега като ти върнат телефона и го приемеш , това означава че си съгласил ,че е отремонтиран , с второто пращане почва да тече нов 30 дневен срок , ако през това време отстранят проблема никакви пари няма да видиш
Търси си правата , аз ако съм на тебе да съм им треснал една жалба в КЗП до сега.Преди време от Хенди искаха да ме прецакат с един лаптоп.След една хубава жалба ми върнаха парите ,взех си нов ,че и гуми за колата взех с разликата.
P10
(Последна редакция: 2016-10-23, 15:38:27 от
niko.)