Мнения: 161
Теми: 10
Член от: 2012-06
Репутация:
12
Колеги дайте идея - днес смених плана за такъв с повече МВ и дотук добре, но изчезна 4g мрежата. Обадих се на ментел и те казаха, че всичко с картата е ОК и 4g е активирано. Нищо не е пипано по настройките на телефона, нито е сменяна СИМ картата(която до преди няколко часа си ловеше 4g без проблем) - просто в офиса смениха плана. Дойде съобщение, че старият е спрян и след малко, че новият е активен.
До сега превключвах, рестартирах, пробвах и на друго място по централно, но няма 4g. H и H+ само....
Да няма някаква нова настройка на точките за достъп? Точно за S4 в mtel нямат настройка в сайта.
Samsung Galaxy S22 S901B
(Последна редакция: 2016-10-20, 20:19:49 от
dandrv.)
Мнения: 2 302
Теми: 28
Член от: 2011-12
Репутация:
339
Устройства: Google Pixel 4 White Edition
Колега първо виж си настройките в телефона, второ аз съм към БоБ (Мтел) и при мен 4G се появява на определени централни места в града, към по далечни квартали ми изчезва...
Мнения: 161
Теми: 10
Член от: 2012-06
Репутация:
12
Всичко е проверено по настройките. Както писах телефона си работеше на 4G и след като смениха плана просто не се лови. Чудя се дали да не ида да си сменя СИМ картата....
Samsung Galaxy S22 S901B
(Последна редакция: 2016-10-21, 10:06:17 от
dandrv.)
Мнения: 19 977
Теми: 725
Член от: 2011-08
Репутация:
5 417
Устройства: GP 6
Пробвай с карта на друг оператор - за по-ясно откъде може да е проблема.
Мнения: 161
Теми: 10
Член от: 2012-06
Репутация:
12
И така - проблемът се оказа в Мтел. Бяха спрели 4g към номера незнайно защо.... Първо отидох и смених СИМ картата, при което резултата беше 0. Добре че от преден път в офиса на The Mall знаех кой от служителите е в час с настройки и подробности - отидох при него и той като порови из системите си в компютъра каза, че след малко ще се активира 4g мрежата. И наистина тръгна.
И това всичко след като от *88 ме държаха на линия 5 минути и ме увериха, че всичко при тях било ОК и активирано?!! После любезно ми предложиха да им звъня на платения смарт номер - да ме научели как да си настроя телефона.... просто уникални некадърници!
Важното е че в момента всичко е наред!
Samsung Galaxy S22 S901B
Мнения: 13
Теми: 7
Член от: 2011-08
Репутация:
0
Здравейте ,
И при мен се получи същото. Моят телефон също е S4 и вчера подписах нов договор ,като със стария имах 4ж. Обадих се на *88 и след като слушах няколко минути музика ми казаха ,че с новия план не ми е активна 4ж мрежата.Обещаха до 4 часа да оправят нещата.
Мнения: 46
Теми: 1
Член от: 2012-01
Репутация:
17
Здравейте ,
При мен същото - но по-драматично и комично. Моят телефон е Note 4 и преди 6 дни преподписах нов договор. След влизането му в сила 4G изчезна. Помислих си, че се е развалила нещо SIM картата. Отидох в офис на Мтел (на х-л Плиска) и казах, че нямам 4G и според мен се е развалила картата. Без да проверяват абсолютно нищо ми дадоха нова карта. Аз я сложих още там в офиса и им казах, че пак нямам 4G. Те любезно ми обясниха, че в офиса им по принцип не се хващало 4G, но като излеза на вън щяло да хване. Добре че прочетох тук в форума какви са мизерници. Обадих се на *88 и попаднах на най-големият "специалист-мизерник" който отсече: "... ами да, не ви е активирано 4G защото плана на който сте сключили договор е под 18.50 лв. За да го активираме трябва да вземете допълнителен план "Интернет екстра" с 3000 MB за 9.90 лв." Направо, ако беше срещу мене щях да му завра химикала за електронен подпис отзад. "Абе малоумник такъв (казах му го) аз имам в плана си 8000 MB интернет на максимална скорост, ти ме караш да купувам още 3000 за 10 лева. Да не си се напушил нещо? Прехвърли ме към шефа ти..." - в този момент ми затвори телефона. Направо издивях. Не стига че таксуват едно обаждане 8 ст. а ми затваря телефона. Просто извади късмет, че тази случка не се разигра в някой от офисите им, защото щяха да викат охраната, а и линейка заради химикалката в задника му. Набирам пак *88 и естествено ми дига друг-този път операторка (как се молех да е същия, ама нямах късмет). Обяснявам наново проблема. Момичето каза: "моля изчакайте (около 30 секунди), рестартирайте си телефона" и чудото стана - появи се 4G.
Така, че да обобщим в резюме:
При сключване на нов договор или преподписване на стар от влизането му в сила 4G мрежата на Мтел не е включена по подразбиране (правилно - те 50% от хора не знаят какво е 4G, 30% знаят, но телефоните не им го поддържат, 10% си мислят, че телефона не го поддържа щом не се появява). Така сигурно само 10% (най-нахалните) ползват 4G мрежата на Mtel. Няма да я претоварват другите я. На баба Гицка от центъра на София много и трябва 4G...
Така че кръстите се три пъти, плюете зад рамо и се молите да ви се падне свестен оператор на *88 и да ви включи 4G за около половин минута.
Извинявайте за дългото словоизлеяние, но не се сдържах. MADE IN MTEL.
Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G | 256GB | 12RAM | Mystic Black
(Последна редакция: 2016-11-17, 10:55:08 от
villain.)
1 потребител изказва благодарност на villain за това мнение:1 потребител изказва благодарност на villain за това мнение
• fu4ko