Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Google Play Store не може да изтегля и инсталира приложения
#1

Имам огромен проблем с  Google Play Store - като избера приложение за инсталиране започва да го изтегля и забива. След известно време лентата за известия ми дава съобщение, че приложението не може да бъде изтеглено и код на грешката 495 или (много по-рядко DF-DLA-15 или DF-DLA-11). Опитах всички методи, които намерих по други форуми.

1. Изчиставне на каше-то и на данните от двете приложения Google Play Store и Google Play Services
2. Изтриване на профила, рестартиране на телефона, добавяне на профила + нещата от 1. (Профилите в телефона са два. Единият е на gmail.com)
3. Добавяне на инфо за банкова карта в Начини на плащане и профил в play.google.com
3. Изваждане на SD картата.
4. Проверка на настройките за време - те са на автоматичните опции, предоставени от мрежата. (При ръчни настройки на GMT+02 - пак същото)
5. Махане на ъпдейтовете от Google Play Store

Единственото, което не съм направила е clearing Dalvik Cashe, понеже нямам (или не знам какво е) Root access and Root Explorer app. Обаче телефона е абсолютно нов - няма и месец и даже като трия данните и каше-тата, няма какво да се трие. Някакви килобайтове или даже нулеви стойности.

Форума от който гледам съветите е:
http://www.fixerrs.com/2016/05/play-stor...la-15.html. Там е за грешка DF-DLA-15, но същите съвети чета на други места и за грешка 495.

Така или иначе нищо не работи.

п.с. имам съмнения, че проблемът може да е в ниската скорост на мобилния интернет. Смених 3 карти за предплатен такъв на различни оператори и ги мерих с някакъв онлайн speed test, който ми дава за две от тях средни стойности за сваляне 1.6 -1.9 МБ/s или някъде около 14-16 mbps. Обаче със същия тест - testmy.net - мои приятели - с карти от тарифни планове - си замериха по-ниски и равни стойности на мобилния интернет, без да имат проблем със свалянето и актуализацията на приложенията си през Гугъл плей магазин. Иначе мога да свалям pdf файлове, ако такива излязат при търсене в браузъра, (но не мога да свалям от depositfiles, например - и засега не съм пробвала да качвам нищо.)

Просто не знам какво да мисля, обаче ситуацията е нетърпима. Много се надявам да ми помогнете, ако може без hard reset и разни други радикални неща като отиване в сервиз.
Цитирай
Аксесоари
#2

Модела е? С коя версия на Google Play services си в момента от версията е? Влез от телефона в този линк и опитай да актуализираш >> https://play.google.com/store/apps/detai...ndroid.gms Ако нямаш добър нет също е проблем виж да си свързана с WiFi

Поправям, Преинсталирам, Модифицирам Android и Windows
Цитирай
#3

Телефонът е Lenovo Vibe Shot Z90a40.Версията на Андроид 6.0.1. Версията на Google Play services е 8.7.03, на  Google Play Store след като му махнах ъпдейтите - уж за да го оправя - 6.4.12.C-all[0]2744941 Пробвала съм от точки с WiFi и пак не става. Не мога нищо да актуализирам, защото телефонът не може да сваля през Google Play Store. Мисля,че проблемът е там, защото с качването всичко е наред. Вчера качих клипче на YouTube за секунди.

Намерих някакви съвети за инсталиране на андроид приложения от компютъра на телефона с Real APK Leecher v1.3.6, свалих я, инсталирах я на компютъра, тя ми излиза с някакъв прозорец за нещо като регистрация. Попълних там като ID на дивайса това, което намерих от статуса на телефона като инфо за IMEI за първия слот, където е картата за интернет - (картите са две, тази на втория слот е с друг  IMEI и е с дeактивиран GPRS). Единственото поле, което не попълних е Sim Operator Numberic - не знам какво е това и по тази или друга причина програмата ми дава грешка, когато то се опитвам да заредя списък на приложенията от магазина и пак не мога нищо да сваля.

       
Цитирай
#4

Свали на сървисите апк и го инсталирай ръчно и ако не се инсталира ще пробваме с друго апк >> http://www.apkmirror.com/apk/google-inc/...-download/
Всичко е от тях те инсталират ли се ще ти прочете телефона и на заден фон ще си актуализира маркета сам. Един вид оставяш го с включен нет 20 мин и пробваш да влезеш в маркета.

Поправям, Преинсталирам, Модифицирам Android и Windows
Цитирай
#5

Съвет от мен: reset до фабрични настройки, малко краен, но с гарантиран ефект.
Цитирай
#6

(2016-12-05, 11:15:52)person написа:  Съвет от мен: reset до фабрични настройки, малко краен, но с гарантиран ефект.



Колега 1400 поста от които 1380 са ти със същия съвет имам чувството , че ти харесва да го пишеш. Ако се наложи и до там ще се стигне.

Поправям, Преинсталирам, Модифицирам Android и Windows
Цитирай
#7

Благодаря за линка, обаче телефонът ми не можа да го изтегли през браузъра - независимо, че му разреших непознати източници - затова свалих приложението на компютъра и го изпратих на gmail-а  си и оттам го отворих в телефона, попита ме дали искам да надградя новата версия над старата, казах да и той го инсталира. Сега Google Play services е версията от твоя линк - 10.0.84 (480-137749526), но минута след като го инсталира в лентата за известия се появи съобщение  "Неизвестен проблем в услугите на Google Play" и в момента пак е забил с една актуализация - току-що ми даде код на грешката 495. Нямам достъп до стабилен WiFi и съм на тази предплатена карта, така че може проблема с изтеглянията извън магазина да се дължат на скапания нет, обаче определено има нещо и с магазина.
Понеже махнах актуализациите на Google Play Store и той е сега на някаква базова версия -  6.4.12.C-all[0]2744941 - можеш ли да ми хвърлиш някакъв линк  с по-последна версия, съвместима с телефона, за да опитам да го актуализирам и него?

Или някакъв друг вариант, който смяташ за смислен?

Другото е, че съм много зле с тези неща и може да съм объркала нещо по настройките, защото много ровичках в началото. Сега ще мина през всички приложения и ще проверя дали не съм забранила данните на заден план и също гледах някаква опция, разрешаваща актуализациите само през WLAN-а, която мисля,че махнах, но пак ще проверя. Мисълта ми е, ако ти хрумне някаква типична грешка при  настройките, която може да блокира работата на магазина, да я проверим. Иначе паметта е достатъчно, понеже и това би могло да бъде причина, но случаят явно е друг.

Благодаря за отговорите и линка!
Цитирай
#8

Виж сега най-важното нещо е да имаш актуална версия на сървисите. Щом тази се инсталира тогава чистиш кеша и данните на сървисите и на гугъл плей магазина без да деинсталираш нищо. После рестартираш телефона и го оставяш 20мин с включен интернет по възможност wifi. Преди това от Защита >> Администратор на устройството трябва да е Google.

Поправям, Преинсталирам, Модифицирам Android и Windows
Цитирай
#9

Да! Благодаря ти! Гугъл плей магазина вече работи - след обновлението и рестарт на телефона.

Обаче възникна друг проблем. От телефона не мога да влизам в пощата си в gmail и профила си в youtube. Просто ме изхвърля и връща обратно на вход в туба, а джимейла спира да работи. Освен това ми дава съобщения, че "Hangouts и Гугъл Плей Музика имат проблеми с Услугите за Гугъл Плей" и като влизам в Профили, виждам, че не мога да синхронизирам, дава ми грешка при синхрона.

Иначе за магазина огромно БЛАГОДАРЯ!
Цитирай
#10

Пост #2 дадох линк към сървисите влез и виж дали има актуализация. После от Play Store си актуализирай всички приложения и тогава пробвай.

Поправям, Преинсталирам, Модифицирам Android и Windows
Цитирай
#11

пак проблем, актуализирах всичко и даже инсталирах още приложения, обаче профилите - те бяха два - даваха описаните в другия пост грешки, освен това на втория ден, при влизане в гугъл плей магазина - от "моите приложения" можех да влизам за преглед, теглене или актуализация само във "всички", етикета "инсталирани" не работеше. Взех, че изтрих единия профил, с идеята, че нещата могат да се оправят, когато после пак да го добавя, обаче настъпи пълна катастрофа.
Телефонът вече не разпознава нито един от профилите, не мога да влизам изобщо в гугъл плей магазина, не мога също да добавя нито стар, нито нов профил от Настройки, не мога да потвърдя профилите с код през телефона, защото след като изпрати кода ме изхвърля от страницата, откъдето трябва да го въведа и изобщо безизходицата е тотална. Помощ!
Цитирай
#12

Виж сега... не знам какво си правила, но най-добре ще е да направиш заводски настройки. Запази си всичко което ти трябва на компютъра и направи ресет.

Поправям, Преинсталирам, Модифицирам Android и Windows
Цитирай
#13
Sad 

ами нищо особено, само премахнах през настройките за профили единия от профилите, защото след ъпдейта даваха грешка в синхронизирането. И след това вече се оказа, че телефонът не може да се свърже със сървърите на гугъл. "Възникна проблем при комуникацията със сървърите на Гугъл. Опитайте по-късно." Това е грешката, която дава, когато  се опитвам да вляза в гугъл профилите си през телефона. Когато влизам в Гугъл плей магазина съобщението е "Изисква се удостоверяване. Трябва да влезете в профила си в Гугъл. Опитайте отново". И така в кръг.
Цитирай
#14

Времето което изгуби за да ъпдейтваш и т.н - щеше да го преинсталираш 5 пъти сигурно.

Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk
Цитирай
#15

Виж сега всичко е от версията на Google Play services те, ако са стара версия и по някаква причина не се ъпдейтнат става точно това което и на теб стана. Правиш ресет и първото нещо актуализираш ръчно сървисите като това означава, че трябва да сложиш apk-то в телефона и с файловия мениджър да го намериш и инсталираш. После вече , триеш кеша и данните на сървисите и на маркета без да деинсталираш нищо и wipe cache partition от рековъри и всичко ще си тръгне след рестарта. Твоя ID съвпада явно със стария акаунт и в Google сървърите се помни. След ресет андроид ще си избере нов ID и ще си въведеш gmail-а вече на нов ID. Преди ресет излез от всички акаунти от Настройки >> Акаунти за да не се заключи към Google акаунта.

Поправям, Преинсталирам, Модифицирам Android и Windows
Цитирай
#16

накрая сигурно така ще стане, обаче просто искам да разбера какво се случва + това нещо ме е страх от hard reset-a

rado_8, дай малко по-популярно, нищо не разбрах. Трябва да направя:

1. hard reset. Как се прави?
2. при актуализацията на сървисите, това апк, което го свалих от твоя линк, ще свърши ли работа? Освен това при ресета няма ли да изчезнат всички инсталирани допълнително от мен приложения? Файлов мениджър си инсталирах сама по-късно.
3. Досега не съм попадала на опция рикавъри в настройките на телефона. Откъде да я намеря за това wipe cache partition
4. Как преди ресета да изляза от профилите. В Настройки - Профили - Гугъл - не мога да направя нищо освен синхрон или премахване на профила. Да изтрия ли профила?

гледам тук някаква опция - Настройки - Лични- Резервни копия и нулиране - Лични данни - Възстановяване на фабричните настройки - Това ще изтрие всички данни от вътрешното хранилище на телефона, включително :
профила вив Гугъл; данни и настройки от системата и приложенията; изтеглени приложения; Музика; Снимки; Други потребителски данни
Понастоящем сте влезли в следните профили
- office
- @mail
И накрая има бутон НУЛИРАНЕ НА ТЕЛЕФОНА
Това ли е?
Цитирай
#17

Да... излизаш от всички профили >> Премахни акаунта. И после нулиране на телефона.

Поправям, Преинсталирам, Модифицирам Android и Windows
Цитирай
#18
Heart 

rad0_8
Да! много ти благодаря! току-що нулирах телефона, след три дни агония. Всичко работи, нищо не актуализирах и нищо не отварях през файл мениджъра, той ми поиска да актуализира само браузъра и снимките. Някакво рикавъри проблесна в процеса на нулиране, по това също не правих нищо. Версиите на услугите и магазина, които автоматично се установиха без моя намеса са като тези от преди нулирането - последната, която сама актуализирах по твоя линк за услугите и за магазина онова, което беше в телефона - 7.2.13. Просто добавих профила в Настройките и всичко тръгна.
БЛАГОДАРЯ!
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)