От известно време ми излиза следната нотификация постоянно, дори немога да синхронизирам телефона със самсунг акаунта. Премахнах го и после пак се логнах но продължава. Пробвах също така и с изчистване на кеша, но не стана. Не съм опитвал с връщане на заводски настройки, но изобщо не ми се иска.
Нестна и с това, но намерих решение.
Acaunts -> Samsung acaunt -> profile и си попълвате имената при мен веднага се оправи. И телефона веднага се синхронизира с акаунта
Къде по-точно да си попълня имената?
В последно време имат проблем със Samsung Cloud, като не може да се архивира нищо, дава грешка. Четох по други форуми, много хора имат този проблем. Докато синхронизацията на Галерия, „Samsung Notes“, „S Note“, „My Knox“ и т.н. си работи.
При мен непомогна wipe cache partition няколко пъти пробвах изтривах профила wipe-вах и пак се логвах неставаше. Дори малко след като тръгна ми се ъпдейтнаха доста неща edge панела, някой режими на камерата и още други
Леко са прецакани нещата със системните приложения в Galaxy Apps, даже е трудно да се добереш до страницата на Samsung Cloud без линк. Та проблемът оправили ли се?
аз също имам проблем с влизането в акаунта си. получавам съобщение: сесията е с изтекъл срок. като си въведа паролата ми иска смяна на паролата. пробвах да сменя паролата, но всичко се повтаря.