Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Samsung acaunt
#1

От известно време ми излиза следната нотификация постоянно, дори немога да синхронизирам телефона със самсунг акаунта. Премахнах го и после пак се логнах но продължава. Пробвах също така и с изчистване на кеша, но не стана. Не съм опитвал с връщане на заводски настройки,  но изобщо не ми се иска.


Прикачени файлове Миниатюри
   

Samsung Galaxy Note 3 > Samsung Galaxy S7 Edge > Samsung Galaxy S10
Цитирай
Аксесоари
#2

Пробвай с изчистване на данните на приложението.

SAMSUNG Galaxy S23 Ultra 5G
HUAWEI Watch 3 Pro


Цитирай
#3

Нестна и с това, но намерих решение.
Acaunts -> Samsung acaunt -> profile и си попълвате имената при мен веднага се оправи. И телефона веднага се синхронизира с акаунта

Samsung Galaxy Note 3 > Samsung Galaxy S7 Edge > Samsung Galaxy S10
Цитирай
#4

Къде по-точно да си попълня имената?
В последно време имат проблем със Samsung Cloud, като не може да се архивира нищо, дава грешка. Четох по други форуми, много хора имат този проблем. Докато синхронизацията на Галерия, „Samsung Notes“, „S Note“, „My Knox“ и т.н. си работи.
Цитирай
#5

Влизаш в "Profile" ще трябва да си въведеш и паролата и вече вътре си попълваш данните


Прикачени файлове Миниатюри
   

Samsung Galaxy Note 3 > Samsung Galaxy S7 Edge > Samsung Galaxy S10
Цитирай
#6

От много време са ми попълнени данните там, но благодаря все пак. То и проблемите не са идентични.
Цитирай
#7

wipe cache partition от рековъри също помага.

Поправям, Преинсталирам, Модифицирам Android и Windows
Цитирай
#8

При мен непомогна wipe cache partition няколко пъти пробвах изтривах профила wipe-вах и пак се логвах неставаше. Дори малко след като тръгна ми се ъпдейтнаха доста неща edge панела, някой режими на камерата и още други

Samsung Galaxy Note 3 > Samsung Galaxy S7 Edge > Samsung Galaxy S10
Цитирай
#9

И при мене са попълнени имената, но ми дава неуспешно архивиране.

Samsung S22 Ultra 12/256GB Burgundy 
Цитирай
#10

Някой намери ли решение на този проблем, защо не иска да синхронизира със Самсунг Акаунт?

Samsung S22 Ultra 12/256GB Burgundy 
Цитирай
#11

Сега пробвах и при мен не става.
Явно имат проблем със сървъра нещо, а не е от конкретно приложение или телефон Smile

Samsung Galaxy Watch 5 Pro 
Samsung Galaxy S22 Ultra  Phantom White
Цитирай
#12

(2016-12-16, 10:47:10)Nikito82 написа:  Някой намери ли решение на този проблем, защо не иска да синхронизира със Самсунг Акаунт?

Малко по-горе писах, че явно всички имат този проблем, а от Samsung отговориха, че работят върху него.
Цитирай
#13

Аз отново имам проблем с архивиране в самсунг акаунт, вие имате ли?

Samsung S22 Ultra 12/256GB Burgundy 
Цитирай
#14

При мен няма проблем.

Galaxy S10+  ◦  Prism White  ◦  SanDisk Extreme Pro 128 GB / U3 / A2  ◦  Android 10
Galaxy Watch 46mm  ◦  Silver  ◦  Tizen OS by Samsung
Galaxy S II  ◦  Galaxy Note II  ◦  Galaxy S4  ◦  Galaxy S7 edge  ◦  Galaxy S10+

Battery Historian
Цитирай
#15

Не иска, давами неуспешно архивиране, не знам какво да правя.

Samsung S22 Ultra 12/256GB Burgundy 
Цитирай
#16

Ако си забранил/ изтрил/ замразил системни приложения, няма да се архивира. Може от там да е проблема.

Trust nobody who smiles before 10am...

Цитирай
#17

Нищо не съм трил.

Samsung S22 Ultra 12/256GB Burgundy 
Цитирай
#18

http://www.samsungapps.com/appquery/appD...D=SM-G935F – дава ли ти актуализация?
Цитирай
#19

Сега ми даде, но защо не ми я дава автоматично? Аз я бях теглих, но след това правих хард ресет и не е излязла пак.

Samsung S22 Ultra 12/256GB Burgundy 
Цитирай
#20

Леко са прецакани нещата със системните приложения в Galaxy Apps, даже е трудно да се добереш до страницата на Samsung Cloud без линк. Та проблемът оправили ли се?
Цитирай
#21

аз също имам проблем с влизането в акаунта си. получавам съобщение: сесията е с изтекъл срок. като си въведа паролата ми иска смяна на паролата. пробвах да сменя паролата, но всичко се повтаря.


Прикачени файлове Миниатюри
   
Цитирай
#22

дам дам
Цитирай
#23

Някой  намерили решение на  проблема.
Цитирай
#24

Всичко си бачка при мен. Синхронизира се и няма проблеми
Цитирай
#25

+1 и при мен всичко бачка
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)