Мнения: 3
Теми: 1
Член от: 2014-01
Репутация:
0
Здравейте, закупих преди 1 месец, от виваком тел хз и на 3тия. Ден започнаха проблемите със загуба на сигнал. Отидох в магазина но не искат да го сменят, оправя се само с ресет,смених софтоерА от сони с тяхното приложение и не става. Най - често го прави при по слаб сигнал и включен мобилен интернет.Има ли оправия, имам и z3+ , първата Z на 3год. И с тях няма проблем със същата карта.. Не разбирам защо,
Мнения: 1 729
Теми: 8
Член от: 2011-02
Репутация:
677
Устройства: SGW 6 Classic + Samsung Galaxy S24+
Повече инфо трябва, все пак винаги ли го губи - и в 2,3,4Г. Със спрени моб данни. Има ли го това в графиката на батерията - празна графика или само горе в бара ти дава, че няма обхват?
И как ако влезнеш в техен магазин, прозвъниш го и там даде, че няма обхват ще ти откажат да го вземат за ремонт?
Като ти се случи не го рестартирай, а го носи така да видят, че реално не работи. И го снимайте, че е без обхват. Де ще ходят тогава
А иначе все пак пробвай няколко дена с друг сим
Мнения: 3
Теми: 1
Член от: 2014-01
Репутация:
0
Губи сигнал само когато е включен 3g или. Lte 4g,никаде в настройките не може да се види какво се случва, а ходих в магазина защото даже мислих да го върна нали може, но не и бг. СИМ е сменена 2 пъти
Мнения: 1 729
Теми: 8
Член от: 2011-02
Репутация:
677
Устройства: SGW 6 Classic + Samsung Galaxy S24+
В графиката на батерията трябва да имаш или черта с друг цвят или направо празна линия.
Но това едва ли ще мине за доказателство в магазина. Най-добре е като ти казах да го занесеш така и да ти звъннат там и да стане ясно.
То това е лесната част..от там нататък в сервиза ще е още по-трудно доказуемо.
От опит ти го казвам. 6 месеца им връщах така телефон със същият проблем. На края ми го смениха чак като се свързах с производителя, виваком ги интересува само да ги продават с договори. Според тях за поддръжката си има други отговорни и дори отказаха да ми съдействат, макар че им плащам по 100лв/ месец от дълги години
Не се отказвай, намери начин да го докажеш . Аз лично снимах 2-3 клипа, пращах телефона с тях да ги гледат в сервиза. Те ги трият и ми го връщат и накрая и ги качих в ютуб. Пратих линка на хтц и до 2 часа някой направо ми се обади по телефона.
Така, обаче след още поне 2 месеца и ми го смениха с нов
Мнения: 1 623
Теми: 11
Член от: 2010-12
Репутация:
290
Устройства:
Galaxy S23 Ultra
пробвай с друга карта
ако с нея работи - сменяш картата
ако и с нея не иска - направо в Булграм
Мнения: 3
Теми: 1
Член от: 2014-01
Репутация:
0
За сега се оправи с последния софтуер, само 1 път загуби сигнал. Мисля че нещо е от виваком проблема. Ще видим ако пак почне го врущам тоя боклук.
Мнения: 174
Теми: 15
Член от: 2011-06
Репутация:
16
Имах същия проблем. В центъра на София, получавах смс-и за пропуснати обаждания. Като ми звънят и чуват: ''в момента абоната е извъх обхват или телефона на абоната е изключен''.
Бързо ми стана ясно че Виваком имат някакъв проблем с мрежата. За да установя този факт направих следното:
1) смених апарата (пъхнах сим картата в нокиа с фенерче)
2) смених сим картата
Проблемите не спряха. Следователно виновника е очевиден - Виваком.
Ядосах се, обадих се на Виваком. Очаквано срещнах тъпоумност.
Пуснах писмено оплакване с обратна разписка. незнам това ли помогна или не, но в един слънчев ден всичко това изчезна.
години след това им бях абонат и нямаше проблем.
Незнам дали в случая проблема е пак същия или се касае за дефектен апарат. Само споделям. Ако пък на някой му свърши работа тая информация ще съм доволен.
Мнения: 25
Теми: 1
Член от: 2016-10
Репутация:
3
Устройства: Galaxy Note 10+, S23 Ultra
Може да е имало някакъв приемник, който заглушава сигнала или много антени на едно място.
Sony Xperia Z Ultra
Sony Xperia XZ
Samsung Galaxy Note 10+ 256gb 12ram
Samsung Galaxy S23 Ultra 512gb 12ram
(Последна редакция: 2017-01-30, 14:39:43 от
Eximpo.)
Мнения: 364
Теми: 2
Член от: 2012-06
Репутация:
22
Устройства: Mate 9 Pro
Не е изключено и самата сим карта да е нещо дефектна
Huawei Mate 9 Pro Titanium Grey 6/128 GB
Мнения: 2 431
Теми: 89
Член от: 2015-06
Репутация:
394
Устройства:
Mi9 SE и
S22 Ultra
Може и слота за СИМ картата да е дефектирал, незнам
Galaxy S9+ >
Note 10+ 5G >
Mi 9 SE >
P40 Pro >
Mi 9 SE >
OPPO Find X3 Pro 5G >
iPhone 13 Mini Starlight 512GB >
Z Flip 3 256GB + Galaxy Watch 4 Classic 46mm >
iPhone 13 Pro Max + Apple Watch 7 45mm S22 Ultra 12/256 + Galaxy Watch 4 40mm VIVACOM
Мнения: 174
Теми: 15
Член от: 2011-06
Репутация:
16
какво стана тук? разбра ли се какъв е бил проблема?