Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Sony M5 E5603 Смяна батерия! ВЪПРОС!?
#1

Здравейте!
Батерията на телефона ми вече едвам издържа 3часа и то без включени мобилни данни и с ярокст на минимум (спрял съм също и синхронизацията както и местонахождение и NFC). Та въпросът ми е дали ако го дам във Виваком от където е закупен и още му тече гаранцията, дали ще ми снемят батерията и отново дали ще е водоустойчив? Ако пък не какво да правя ? Да търся сервиз да ми я сменят но тогава гаранцията ще се наруши пък и не знам дали пак ще е водоустойчив ? 
Благодаря предварително !
Цитирай
Аксесоари
#2

Здравейте,

Щом е в гаранция значи трябва да остане водоустойчив след ремонта. Ако пропусне вода - то си е тяхна отговорност, пак са длъжни да ти го ремонтират.
Цитирай
#3

А дали ще ми сменят батерията ? И ако да, дали ще трябва да заплатя нещо?
Цитирай
#4

Трябва да ви се обадят ако ремонта не се покрива гаранционно и да ви искат съгласие за ремонта и да ви уведомят за стойността на ремонта.

Това е процедурата - дали ще я спазят или направо ще ви кажат "Телефонът е готов, дължите еди колко си лева.", трябва да попитате на място.
Цитирай
#5

този проблем с батерията може да се дължи на софтуерен проблем, пробвал ли си да върнеш заводските настройки ?
Цитирай
#6

(2017-01-05, 17:03:17)seakino написа:  А дали ще ми сменят батерията ? И ако да, дали ще трябва да заплатя нещо?
На такива консумативи по принцип гаранцията е 6 м.

 
Цитирай
#7

Върнал съм 2 пъти заводските настройки и пак е така.
Цитирай
#8

Колегата НоМаД спомена, че на батериите гаранцията е 6месеца, но това е така само ако е изрично упоменато в гаранционната карта, сега прегледах условията на м5цата на приятелаката ми (от теленор) и никъде не пише подобно нещо, а и ако се замислим логично няма как да е така при положение че телефона е капсулован... в този случай ако има проблем с батерията ще ти я сменят гаранционно и няма да плащаш нищо и телефона ще си остане водоустойчив, съветвам те да го занесеш в оператора и да го действат...
Цитирай
#9

Батерията заедно с телефона си е с 2 години гаранция.
Цитирай
#10

Благодаря на всички за отзивите!
Преди 2 дена отидох във Виваком и го отавих и казаха,че гаранцията на батерията била 6 месеца от закупуването на телефона.
За микрофона казаха, че ще го направят но за батерията НЕ! (даже не ми дадоха оборотен телефон а нямам друг който да ползвам.. надявах се и на нокиа с фенерче :Д )
Цитирай
#11

(2017-01-18, 09:32:07)seakino написа:  Благодаря на всички за отзивите!
Преди 2 дена отидох във Виваком и го отавих и казаха,че гаранцията на батерията била 6 месеца от закупуването на телефона.
За микрофона казаха, че ще го направят но за батерията НЕ! (даже не ми дадоха оборотен телефон а нямам друг който да ползвам.. надявах се и на нокиа с фенерче :Д )

Прочети си гаранционната карта-условията , ако не пише че гаранцията  на батерията е 6 месеца, пускаш оплакване в комисия защота на потребителя и ще видиш колко бързо ще се оправи и батерията и всичко, даже и нов телефон може да получиш... но виж какво пише в гаранцията която виваком са ти дали, не е нито нормално нито логично запечатан телефон да има ограничена гаранция на батерията!!!
Цитирай
#12

Благодаря! Дадох телефона но с гарамчнцията го поискаха..надявам се да го оправят и казах че при получаване във виваком ще го потопя във купа с вода и ако нещо му стане го връщам пак така че им казах да е херметизиран и дс не си оставят ръцете..
Цитирай
#13

Те виваком са само посредници, нищо независи от тях... по закон нямат право да ти взимат гаранцията, могат да си направят копие.... не знам къде си попаднал, но май не са много наясно с процедурите...

Това с потапянето няма смисъл да го правиш защото ако пусне вода проблема няма да се прояви на мига... по-добре изобщо не се занимавай
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)