Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Произход на гаранционно подменен телефон
#1

Здравейте, лятото си купих с7 едж, на който дисплеятму се скапа и беше върнат в магазина. След  един месец, много чакане от магазинът успяха да осигурят друга сребърна бройка, защото първото устройство не можело да се поправи. До тук всичко добре, НО когато го пуснах менюто беше на немски. След направен мастър ресет отново беше на немски. Оказа се че firmware  е също немски- завършва на BLL. Чудя се може ли това да е проблем, или да е бил мостра в някой немски магазин? Има ли някакви условия при получаването на заместващо устройство да е от България или да е в оригинална кутия, тъй като телефонът ми беше даден просто във фабричните му найлончета.
Цитирай
Аксесоари
#2

При замяна мисля че трябва да върнеш аксесоарите на старият си телефон и да ти дадат чисто нов телефон в кутия запечатан. Това не е айфон да ти дадат рециклиран. Зависи от какъв магазин е взиманглийски, но трябяа заменени я апарат да е като нов доколкото знам.

Samsung S 24 Ultra 256GB. Titanium Grey
Цитирай
#3

Какъв е магазина в който си го оставил, оператор или шано магазинче за гсм-и? Реално ако замяната беше извършена от сасунг би трябвало да ти дадът нов неразпечатан телефон и да изискат старата ти окомплектовка (кутия, зарядно, слушалки, отг преходник) в случай че не ги пазиш ще вземат липсващите неща от новия телефон, при мен стана точно така, но аз пазих всичко и реално си получих запечатан телефон... по закона за защита на потрбителя търговеца е длъжен да ти смени стоката с нова такава, никъде не е опоменато за региона и прочие, едизтвено можеш да им направиш проблем ако си оставил окомплектовката на стария телефон и не си я получил обратно, а са ти дали само устройство, грешката ти е била там, че не си занесъл телефона директно в оторизиран сервиз на самсунг... там нещата щяха да са други...
Цитирай
#4

Колега, не вярвам телефона да има САМО немско меню... А и си със Самсунг, най-лесно те се флашват.

Samsung Galaxy S10+ Green
Цитирай
#5

Телефонът, разбира се си поддържа всички езици, въпросът е чисто от любопитство защо е с друг произход. 
Когато го върнах в магазина, вече бях говорил със сервиза на Самсунг и те ми казаха да го остава в магазина, от който съм го закупил, а от там те го препращали. При оставянето ми взеха само устройството, въпреки че бях занесал всички аксесоари (повредата се случи на 15-я ден, нямах време да ги загубя). След това ми дадоха просто устройство, казаха че не давали други кутийки, нали старите били в мен. Тъй като, още в магазина ми стана странно така да дават устройства само, те ми казаха нали е във фабричните фолия и гаранцията се продължава, да не съм се тревожил излишно. Магазинът е Skyfon - Варна.
Цитирай
#6

(2017-01-07, 10:28:43)mitsarena написа:  Магазинът е Skyfon - Варна.

Темата мисля че е приключена. Тези хубавци ги внасят откъде ли не, затова цената е с няколкостотин лева по-ниска от официалните дистрибутори. Да не говорим, че съм срещал едно и също (несъществуващо в търговския регистър!) ООД да бъде написано в условията на този и още един друг онлайн магазин с друг бранд.

Евтиното струва скъпо.

P.S. Пингвам колегата @adri да се включи, защото той имаше опит с варненски магазин, който му беше продал телефон с грешен продуктов код.

Galaxy S10+  ◦  Prism White  ◦  SanDisk Extreme Pro 128 GB / U3 / A2  ◦  Android 10
Galaxy Watch 46mm  ◦  Silver  ◦  Tizen OS by Samsung
Galaxy S II  ◦  Galaxy Note II  ◦  Galaxy S4  ◦  Galaxy S7 edge  ◦  Galaxy S10+

Battery Historian
Цитирай
#7

Бях се решил да не пиша повече тук но, от мен да мине.
Моят телефон е точно от skyfon
Когато си купих първия 7 едж черен бе от друг магазин, но бе Мтелски. Трипнах кнокс, пращене на слушалката по време на разговор, викам си трябва да се отърва от него.
Обърнах се към друг магазин, именно skyfon, помолих ги за чиста бройка БГЛ от същия телефон, казаха да няма проблем, имаме, казах ок, ето ви моя, прегледайте го, и да си доплатя за другия нов БГЛ.
То хубаво ама ... 10 мин. преди да затворят ми казват, че нямали черен, и са получили само златен.
Казвам ок, и това ще преживея, носят ми го след работно време, запечатан телефон с малък стикер залепен на криво, пускаме телефона вива аппс, честит сбор.
Вече бяха взели моя телефон и викам здраве да е ...
След като не получавам актуализации от август, реших да повторя същата процедура, след уговорено доставяне на телефона в магазина пристига друг, разпечатан теленорсли ...
Техникът им е мой човек по принцип, нищо против магазина нямам, но там да попаднеш на БГЛ явно ще е чудо.
Обърнах се към хората в онлай магазина и им казвам, че това също е брандиран, а аз искам с голям стикер european sim only, казаха ок, такъв ще ви пратим, дойде и такъв отново разпечатан с друг стикер отгоре.
Ако държите на 100% коректност в това което купувате, се обръщайте към официалните дистрибутори на Самсунг, а именно технополис, техномаркет, зора, операторите но и те обичат да предлагат своя софтуер.
Всичко останало води до ето такива главоболия ...
Дал съм около 2000 лв вече за двата телефона, и отново съм с вивакомски, и отново не съм доволен.
Относно софтуера, по принцип няма какво да те притеснява, това е просто регионално разделение с + - 2 3 приложения.
Тук доста хора поощряват ползването на один, влючително и модератори, да не виждат онези от Самсунг че ... Защото те са твърдо против подобна дейност !
Ако установят сменен софтуер, няма да признаят гаранция от воле.
Хора и от sammobile не поощряват тази дейност именно заради гаранцията.
Ако телефона ти работи добре, не бери грижи, макар, че на мен дисплея ми нещо започна да не мии харесва последните 2 3 седмици, не е както беше в началото, и след сравнение в Мтел магазин с изложена чиста седмица, установих, че този на витрината е леко по ярък от моя, че и леко по-бял.
Дано на мен така ми се струва, но усещам, че и моя дисплей отива на смяна ...
Та, ако всичко работи добре, ползвай си го с здраве, ако има проблем се обърни към оторизиран сервиз на Самсунг
П.С. нямал съм проблем с продуктов код, в това отношение няма проблем, просто продават операторски бройки понеже са по евтини явно. И за един бизнесмен е печеливш бизнес това, защото разликата в цената с технополис е само 90 лв.

Samsung Galaxy S7 Edge Gold Platinum

Si vis pacem, para bellum.
Цитирай
#8

Това е супер некпректно... все си мисля че ако го беше занесъл в оторизиран сервиз щеше да е друго .... то хубаво че си имаш старата кутия но тя е с друг имей изписан на нея... а и не това е практиката на самсунг ... заради такива измислени палячовци хората после говорят самсунг това самсунг онова .. сервиза им не струва и прочие...
Цитирай
#9

@adri  определено в софтуерно отношение има още какво да прочетеш преди да постваш такива мнения относно Самсунг, Саммобиле и Один. 
И обикновенна справка на сайта на Саммобиле ще ти свърши работа за информация. Ако не ти се занимава да търсиш ето малко от инфото, което аз знам и не го казвам като модератор, а като човек, който ползва Самсунг телефон. 
1. Один е така да се каже Официалната програма за флаш на тази марка телефони. 
2.Самсунг не подкрепяли Один -  интересно, защо тогава ресет на Кнокс се правеше в сервизите им центрове точно с нея. 
3.Саммобиле също едва ли са против Один след като в инструкциите за флаш на всеки софтуер свален от там има линк точно към съответната версия на Один. Ако не вярваш на написаното от мен просто виж линка :

https://www.sammobile.com/firmwares/down...2APK1_TUR/

Надявам се това са ти е от полза.

Горд собственик на Note 3 N9005>OnePlus 3T Gunmetal /Galaxy Tab 3 10.1 P5210 Стоков 4.4.2 Root.
При нарушение на ПРАВИЛАТА на форума ползвайте бутона "Докладвай".
Цитирай
#10

(2017-01-07, 12:49:58)genchoili написа:  @adri  определено в софтуерно отношение има още какво да прочетеш преди да постваш такива мнения относно Самсунг, Саммобиле и Один. 
И обикновенна справка на сайта на Саммобиле ще ти свърши работа за информация. Ако не ти се занимава да търсиш ето малко от инфото, което аз знам и не го казвам като модератор, а като човек, който ползва Самсунг телефон. 
1. Один е така да се каже Официалната програма за флаш на тази марка телефони. 
2.Самсунг не подкрепяли Один -  интересно, защо тогава ресет на Кнокс се правеше в сервизите им центрове точно с нея. 
3.Саммобиле също едва ли са против Один след като в инструкциите за флаш на всеки софтуер свален от там има линк точно към съответната версия на Один. Ако не вярваш на написаното от мен просто виж линка :

https://www.sammobile.com/firmwares/down...2APK1_TUR/

Надявам се това са ти е от полза.

Хубаво е да разбереш смисъла на нещо преди да тръгнеш да го критикуваш.
Один не е официална програма на Самсунг, а смарт суич дори да е официален е за актуализиране по-скоро на софтуера, а не за смяна на csc. 
Лично съм разговарял с подръжката на Самсунг за смяната на csc от VVT на BTU, казаха, че не одобряват извършването на подобна дейност.
Явно си ме разбрал в много погрешна посока.
Администраторите и девелоперите на Самсунг също ползват один, но се счита, че това е специализиран персонал който знае какво прави, не одобряват това да се прави от клиенти, както и смяната на софтуера с друг. Това са го забранили дори на оторизираните сервизи, слага се фабричния софтуер който е бил на телефона, или така нареения сток CSC. 
Не случайно дори в sammobile има едно съобщение, но в България ние не обичаме да ги четем, хората препоръчват смарт суича, а один за хората които знаят какво правят. Че не поемат отговорност за неизправности в следствие от потребителска намеса.

"We recommend using Samsung’s own utilities, Samsung Smart Switch and OTA (Over-the-air), to upgrade devices. Use SamMobile only if you are 100% sure about the risks involved in flashing your device. SamMobile is not responsible for any damage caused by using the files on this website."

Тук изобщо не ставаше дума дали Самсунг одобрявали один !
Хайде да се четем по-добре другия път, за да не се налага да чета глупости за неща които не съм твърдял или писал.
Аз предлагам да се насочите да помагате малко на хората, а не да се чудите как да се правите на нещо повече от тях.
Разбра ли Ивкос защо нямам желание да пиша тук ?

Samsung Galaxy S7 Edge Gold Platinum

Si vis pacem, para bellum.
Цитирай
#11

Ако не ти се четат глупости - просто не пиши глупости на които да трябва да се отговаря. Лесно е.
Один е комплексна програма до която потребител като теб евентуално не е имал достъп съдейки по изказването ти. Служи за цялостна подмяна на софтуера включително и на самото CSC. SmartSwitch от своя страна е само за прехвърляне на съдържанието описано в инфото за нея.

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Горд собственик на Note 3 N9005>OnePlus 3T Gunmetal /Galaxy Tab 3 10.1 P5210 Стоков 4.4.2 Root.
При нарушение на ПРАВИЛАТА на форума ползвайте бутона "Докладвай".
Цитирай
#12

Хайде стига, толкова телефони има прецакани от киес и оправени с один че явно ти си нямаш представа изобщо. Точно самсунг с тоя кнокс и тъпите им CSC няма какво да ги коментирам колко потребители се отказаха от тях. Ти си знаеш твоето, приеми че один е много по добър като програма за смяна на софтуера от смарт суич, киес и това че се научиха последните години да пускат секюрити ъпдейти пак куцат при различните CSC за което ти доста се дразниш. Преди тези ъпдейти на никой буквално не му пукаше за CSC. Фирмуерите бяха и доста по малки за теглене. И определено киес си беше боза каквато е и сега. И никой не го ползваше а който го ползваше почти винаги имаше проблеми. Това че чак сега явно се сблъскваш със на самсунг тъпотиите и смотания софтуер, някои от нас достатъчно дълго сме им търпели некадърната поддръжка. И никой от нас ако визираш администрацията на форума в крайна сметка не е длъжен да се насочва накъдето смята този или онзи потребител. Да ти го кажа по този начин че да ме разбереш правилно.

Sent from my SM-G935F
Цитирай
#13

(2017-01-07, 13:10:53)genchoili написа:  Ако не ти се четат глупости -  просто не пиши глупости на които да трябва да се отговаря. Лесно е.
Один е комплексна програма до която потребител като теб евентуално не е имал достъп съдейки по изказването ти. Служи за цялостна подмяна на софтуера включително и на самото CSC. SmartSwitch  от своя страна е само за прехвърляне на съдържанието описано в инфото за нея.

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Явно имаш проблеми с асимилиране на чужно мнение.
Всеки може да ползва один на своя отговорност, въпрос на лична преценка и желание е, но не е препоръка от Самсунг.
Тоест за тях това е програма за сервизите им и техниците им, а не за потребителите им.
Твърде дълго време съм контактувал със Самсунг на тази тема, но не знам дали знаеш, че говориш за нещо напълно различно от това което аз казвам. 
1 Смартсуич изобщо не е само за прехвърляне на данни.
Доказателство
https://www.youtube.com/watch?v=nwqBaQkYbLY

Да не говорим, че и Samsung Kies ползва вграден смарт суич под друго име за ъпдейт, ъпгрейд, рековъри на софтуера.

2: Колкото до моите знания, и в момента съм на линукс пред терминал, налага ми се да ползвам php, html, css, mysql, нямах желание да изтъквам това, но явно бе нужно.
Същевременно съм модератор и на форум, няма значение кой, не е в български, и не ползва MyBB, а IP Board
Наслаждавай се на мисълта, че всичко знаеш. 
Один е детинска програма с която може да борави и 13 годишно дете, та толкова е комплексна. 
И MyBB е елементарна форумна система, но не съм тръгнал да коментирам ...
Всичко най хубаво.

(2017-01-07, 13:23:51)degman написа:  Хайде стига, толкова телефони има прецакани от киес и оправени с один че явно ти си нямаш представа изобщо. Точно самсунг с тоя кнокс и тъпите им CSC няма какво да ги коментирам колко потребители се отказаха от тях. Ти си знаеш твоето, приеми че один е много по добър като програма за смяна на софтуера от смарт суич, киес и това че се научиха последните години да пускат секюрити ъпдейти пак куцат при различните CSC за което ти доста се дразниш. Преди тези ъпдейти на никой буквално не му пукаше за CSC. Фирмуерите бяха и доста по малки за теглене. И определено киес си беше боза каквато е и сега. И никой не го ползваше а който го ползваше почти винаги имаше проблеми. Това че чак сега явно се сблъскваш със на самсунг тъпотиите и смотания софтуер, някои от нас достатъчно дълго сме им търпели некадърната поддръжка. И никой от нас ако визираш администрацията на форума в крайна сметка не е длъжен да се насочва накъдето смята този или онзи потребител. Да ти го кажа по този начин че да ме разбереш правилно.

Sent from my SM-G935F

Господа, не говорим изобщо за флашване в този момент, не правим и разлика между програмите.
Говорим за факта, че подмяната на софтуера на телефона ви с друг не се нрави на Самсунг.
Дай боже най после да сте ме разбрали ... Ако не, здраве да е.
+ което, няма невъзможни неща, има неща които не могат да се направят.
Киес в момента работи перфектно бих казал, не намесвайте личните си предпочитания с обективността.
Хора като sammobile казват, че препоръчват официални за самсунг софтуери, вие твърдите обратното на логиката на Самсунг и sammobile.
Вероятно български манталитет ще да е ...
Не че някой ще разбере ако си смените софтуера, и ако се наложи да иде в сервиз просто може да се върне оригиналния и никой няма да забележи дори, но не това бе пвод за темата.
Впускате се в много различни теми от заглавието, написаното и цитираното.
Къде съм написал аз, че не е по добре с один да се работи ? И че Самсунг имат нещо против него ?
Написах, че Самсунг не обичат потребителите да си играят със софтуера, и ако решат може гаранцията да ви стане мираж ако нещо стане с телефона докато е с друг софтуер, и в сервиза да констатират, че телефона е бил пипан извън сервиза.
Всеки много разбира, от сичко разбрира, а в очите на света сме едно голямо НИЩО.
Тук явно всеки се впуска да демонстрита колко много знае, а не се цели помощ на някой.
Човекът си е закупил телефон от skyfon Варна, от където и аз, щом по-добре сте запознати, вие сте.

Samsung Galaxy S7 Edge Gold Platinum

Si vis pacem, para bellum.
Цитирай
#14

@adri ти си взел първия си Самсунг и по твоя логика щом е взет от оператор значи трябва да е с брандиран софтуер за да важи гаранцията. Това по принцип и на теория е вярно пише си го навсякъде. Обаче на практика не е така. Операторите в бг ... виж този пост >> https://forum.androidbg.com/showthread.p...pid1254587

Просто при теб ситуацията е по-различна защото сам си се наредил да даваш пари да ти сменят телефона с някакво си CSC което (което и сам направи без да ходиш до сервиз) когато ти се наложи да го върнеш за Гаранция ще ти го вземат без да питат с какъв софтуер е. Доказателство е целия форум с постове и мнения на хора сблъсквали се с връщане на гаранционно устройство. Ти обаче предполагам без да се обиждаш просто обичаш да показваш, че си в час с Linux и се предполага изпитваш кеф да си говориш с разни майстори и да си обсъждате разни информацийки , абе с две думи общителен и технически образована личност нали си модератор в друг форум предполагам с тематика php, html, css, mysql това няма лошо даже е похвално от мен имаш Браво. Обаче стане ли въпрос за Samsung , Киес , Один и ...etc Моля почети малко из форума. Предлагам ти да влезеш в моя профил и да видиш за какво и къде хората са ми давали рейтинг и не с цел да ти се изтъквам, а просто да си нареждаш кое и как става щом е свързано със Самсунг. В твоя случай виждам собственика на skyfon да се подсмихва под мустак защото си намерил пиленце което да му дава парички да смени телефона с друг защото не знае как да си го флашне сам.

Надявам се не ми се обиди, а приемаш малко страничен поглед върху нещата и разбираш, че се опитвам да помагам Smile

Поправям, Преинсталирам, Модифицирам Android и Windows
Цитирай
#15

Няма оправия ...
Темата изобщо не е свързана с моя телефон като за начало.
Какво според вас научи потребителя от всичко това изписано ?
От 1 час се опитвам да ви кажа, че цитирам думите на Самсунг, вие продължавате да развивате теории как било.
Мислите ли, че на Самсунг им пука какво се пише тук ? Съмнявам се.
Оторизираните сервизи не са си поставили за цел просто да проверяват дали сте правили нещо, и директно след отстраняване на даден проблем си флашват оргиналния софтуер.
Кое ви е толкова трудно да разберете вече не разбирам ? Ако имате претенци относно това което казвам, оплачете се на Самсунг !
Аз също искам да си сменя софтуера ето, попитах ги директно дали имат нещо против, казаха, че не одобряват подобно нещо от потребителите си, че си има сервиз за тази работа, и лица носещи отговорност пред тях.
Не съм тръгнал да оспорвам методи на флашване, нито с коя програма, говорим, че по принцип това не е позволено от производителя !
И ще ви кажа още нещо, тематиката софтуер за телефон и програми служени за флашване, прехвърляне на данни не са нещо специализирано и сложно.
И повярвайте ми, не чета само тук, правя си труда да чета и в форума на sammobile, не се ограничавам с мнението на 1 кръг хора, а държа да се информирам с всички гледни точки.
Какво има да чета за киес, за один, за смарт ? Вероятно най новия ниид фор спиид има повече опции за оправяне ...
Не си мислете, че вършите световен феномен, това са елементарни неща които и деца правят.
Какво е андроид ? Някой ще ми каже ли ? Вид съкратен линукс е, или юникс.
Някой желае ли да ми каже конфигуриране на кернел как се случва ? Опциите в него ?
А какво значи root ? Пълен достъп ли ? Всъщност това е потребител с пълни права в една линукс и юникс система.
Изобщо не желая да демонстрирам знания, принуждавае ме като едва ли не ме наричате ЛАМЕР !
Какво имам аз да чета за неща които пише във всеки форум ?
Така и не ми стана ясно защо в този форум се смятате за нещо повече от другите ?
Или не ми минава през ум, че и друг може да е малко информиран по темата ?
ОК, нека аз не разбирам, вие разбирате, мир да има, и дано сега сте одовлетворени.
Приемам темата за пълен ОФТОПИК !
Потребителят пише произход на телефон след замяна, допитва се защо е друг CSC
От това да се правите на много знаещи, този човек НИЩО НЕ РАЗБРА !
ПОЗДРАВЛЕНИЯ !

Samsung Galaxy S7 Edge Gold Platinum

Si vis pacem, para bellum.
Цитирай
#16

Добре значи се разбрахме Smile

Поправям, Преинсталирам, Модифицирам Android и Windows
Цитирай
#17

В този форум се съмнявам някой да се разбира с някой, просто всеки си го мери с другия ...
Авторът на темата ако има проблеми да пише на лично съобщение.
Както казах, не се притеснявай за този CSC, нищо фрапантно не е, регионално разграничение.
Не знам първия телефон с какъв CSC е бил, но вероятно и той не е бил BGL.

Samsung Galaxy S7 Edge Gold Platinum

Si vis pacem, para bellum.
Цитирай
#18

Да ... точно така е съгласен съм тук. За това тръбя от сто години да не го гледате това регионално разграничение и да си правите кефа с телефона за който сте дали една торба пари. И на теб @adri го казвах още в началото когато започна да питаш какво се случва с твоя Самсунг. Нали за това е форума , а че имаш такова мнение за хората от форума е само заради това кое пишеш как и къде и по какъв начин се изразява човек и дали без да се усеща не предизвиква такива отговори. Мнението ми за Форума е отлично и културно. А , че има някой който да разбута облачетата ще се намери винаги. Не искам да си помислиш, че директно за теб говоря и не искам да останеш с впечатление, че се опитвам да обиждам просто културно се опитвам да отговарям за да не засегна никой.

Поправям, Преинсталирам, Модифицирам Android и Windows
Цитирай
#19

(2017-01-07, 15:59:08)rado__8 написа:  Да ... точно така е съгласен съм тук. За това тръбя от сто години да не го гледате това регионално разграничение и да си правите кефа с телефона за който сте дали една торба пари. И на теб @adri го казвах още в началото когато започна да питаш какво се случва с твоя Самсунг. Нали за това е форума , а че имаш такова мнение за хората от форума е само заради това кое пишеш как и къде и по какъв начин се изразява човек и дали без да се усеща не предизвиква такива отговори. Мнението ми за Форума е отлично и културно. А , че има някой който да разбута облачетата ще се намери винаги. Не искам да си помислиш, е директно за теб говоря и не искам да останеш с впечатление, че се опитвам да обиждам просто културно се опитвам да отговарям за да не засегна някой.

При мен е друго, мен ме човърка, трябва ми нещо ново за научаване, такъв тип човек съм аз.
Относно втората част, винаги съм смятал, че уважението е взаимен акт на контактуване.
И аз съм малко прям, признавам си, но не може някой да отрече, че това което пиша е истина. 
Много хора са идвали на лични съобщения с зов за помощ, защото много често хората са свидетели на дебати от този тип. 
Не знам много, но знам нужното за мене си, ако пък не знам, започвам да чета. 
Но не се спори за нещо за което 100% не е сигурно, че се знае, просто това ме дразни. 
над 12 години ми се налага да използвам права по задължение, къде за бан, къде за нарушаване на правила, и моята реакция не е едностранна. 
Лек и хубав ден.

Samsung Galaxy S7 Edge Gold Platinum

Si vis pacem, para bellum.
Цитирай
#20

Браво Добро изказване. Да ти кажа правилно се оценяваш това означава, че имаш навика да се оглеждаш дали си прав и гледаш и от различни посоки това е правилен подход. И си постигна целта ... питаше отваряше теми и т.н. и това няма значение важното е крайния резултат както се казва целта оправдава средствата. А сега, ако кажеш, че и Форума ти харесва ще стане всичко както трябва Smile

Поправям, Преинсталирам, Модифицирам Android и Windows
Цитирай
#21

(2017-01-07, 16:26:20)rado__8 написа:  Браво Добро изказване. Да ти кажа правилно се оценяваш това означава, че имаш навика да се оглеждаш дали си прав и гледаш и от различни посоки това е правилен подход. И си постигна целта ... питаше отваряше теми и т.н. и това няма значение важното е крайния резултат както се казва целта оправдава средствата. А сега, ако кажеш, че и Форума ти харесва ще стане всичко както трябва Smile

Ами не е лош, но предпочитам IP.Board или vBulletin. 
Но това са вече лични предпочитания, аз харесвам и тъмни теми по принцип. 
Важното е да се помага на хората в нужда.
Прекалихме с офтопика тука Smile

Samsung Galaxy S7 Edge Gold Platinum

Si vis pacem, para bellum.
Цитирай
#22

За съжаление тези, които спомена са платени. Ние разчитаме на безплатна платформа, защото няма бюджет. Иначе разбира се платените са по-добри.
Цитирай
#23

(2017-01-07, 17:21:49)GH0STFACE написа:  За съжаление тези, които спомена са платени. Ние разчитаме на безплатна платформа, защото няма бюджет. Иначе разбира се платените са по-добри.

Познато ми е и на мен, въпреки, че изръсих за последно едни 600$ за лиценз на сайт, а няма интерес нещо ... 
Иначе IP.Board е чудесна платформа, да не кажа най-добрата поне за мен.
Поне за хостинг не давате, пак полза, може да направите бутон за дарения нещо, или ВИП категории срещу абонамент.

Samsung Galaxy S7 Edge Gold Platinum

Si vis pacem, para bellum.
Цитирай
#24
Big Grin 

Темата наистина се разводни малко Big Grin Big Grin Big Grin
Да първият телефон беше с BGL, а и при буут първоначалното меню си беше на бг, но  непосредствено след като го взех, бях в чужбина, където дисплеят първо стана виолетов и после напълно угасна. Та това беше първопричинта да се занимавам със сервизи, а уж заради цвета (сребърен) не могли да му намерят панел в рамките на 30-те дни и затова го подмениха с ново устройство, нещо, на което в началото се зарадвах. За сега си работи, ъпдейтва си се, поседният беше преди по-малко от седмица. Относно смяната на firmware-а, в случая не ми се занимава а и нямам никакъв bloatware. На старата с5-ца ми се занимаваше с подобни упражнения, защото беше купена от М-тел и имаше  много глупости от оператора.  
Засега просто ще му са радвам (докато все още тази бройка работи) 
п.с. ако и този се скапи минавам на айфон     Grater
Цитирай
#25

Темата се разви в правилна посока и вярвам, че на много хора ще помогне и не смятам, че е офтопик.

Поправям, Преинсталирам, Модифицирам Android и Windows
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)