Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Питане относно сервизна информация.
#1
Thumbs Up 

Здравейте колеги. Тъй като телефона ми е изпратен в сервиз, желая да попитам какво означава забележката.


Прикачени файлове Миниатюри
   
Цитирай
Аксесоари
#2

Здрасти,
Очевадни е, ще ти сменят телефона с нов, защото няма резервен дисплей

SamsungGalaxyS7E

When a man lies, he murders some part of the world
Цитирай
#3

(2017-02-12, 10:02:48)OGIER написа:  Здрасти,
Очевадни е, ще ти сменят телефона с нов, защото няма резервен дисплей  

SamsungGalaxyS7E

Благодаря за бързият отговор колега!
Цитирай
#4

Мдам, може да си спокоен, моя също е черен също беше в този сервиз и също ми го смениха с нов Smile явно липсват черни дисплей-модули в глобален мащаб защото моя беше там декември..
Цитирай
#5

(2017-02-12, 13:44:59)g1kata написа:  Мдам, може да си спокоен, моя също е черен също беше в този сервиз и също ми го смениха с нов Smile явно липсват черни дисплей-модули в глобален мащаб защото моя беше там декември..

За колко дена ти осъществиха смяната иначе? Моя е там от 10 дена и дано в най-скоро време дойде.
Цитирай
#6

Около 20тина дни от датата на оставянето, бави се защото пращат заявка към Самсунг да оторизират замяната...
Цитирай
#7

Здравейте. Днес влизам в сайта на булграм за да проверя какво стана с телефона ми и на Сервизен Статус пише следното: NOR (Not Repaired)? Това какво означава. Че са пратили нов или просто не е направен и го връщат със скапаният прецакан дисплей?
Цитирай
#8

(2017-02-13, 11:35:14)Kirilov_8520 написа:  Здравейте. Днес влизам в сайта на булграм за да проверя какво стана с телефона ми и на Сервизен Статус пише следното: NOR (Not Repaired)? Това какво означава. Че са пратили нов или просто не е направен и го връщат със скапаният прецакан дисплей?

Статуса на гаранцията какъв е?
Цитирай
#9

(2017-02-13, 11:42:57)g1kata написа:  Статуса на гаранцията какъв е?

Обслужването на вашето устройство е завършено. 

Това пише.
Цитирай
#10

Няма ли някъде да пише "устройството е в гаранция" или нещо такова? Попринцип най-вероярно ще го сменят с нов и чакат да пристигне новата бройка, за най-лесно се свържи със сервиза имат номер в нета и им продиктувай номера на поръчката с изкане да ти дадът повече информация... аз така направих навремето
Цитирай
#11

(2017-02-13, 11:35:14)Kirilov_8520 написа:  Здравейте. Днес влизам в сайта на булграм за да проверя какво стана с телефона ми и на Сервизен Статус пише следното: NOR (Not Repaired)? Това какво означава. Че са пратили нов или просто не е направен и го връщат със скапаният прецакан дисплей?

Имай търпение, ще ти заменят телефона с нов.

                                                                    
Цитирай
#12

Ами да ми е честито. Върнаха ми телефона неоправен. Нямали такива дисплей.
Цитирай
#13

Е ,ако е гаранционен трябва да ти го заменят!

samsung galaxy s7 edge 
Цитирай
#14

Да не са ти отназали гаранция ? Защо не ги питаш?
Цитирай
#15

То все нещо трябва да пише на гаранционната карта. Ако е отказана гаранция, то трябва да има протокол за отказ от гаранционен ремонт с предложена оферта.
Цитирай
#16

(2017-02-15, 10:23:03)Kirilov_8520 написа:  Ами да ми е честито. Върнаха ми телефона неоправен. Нямали такива дисплей.

Тук има нещо "гнило", как така ще ти върнат телефона в гаранция, неоправен/несменен и без никакви обяснения..че тебе какво те интересува , че нямат такива дисплей, да ти дадат нов тогава.
 Ако от твоя страна всичко е изрядно пиши на Самсунг България и ако и те не вземат мерки направо пиши до КЗП с подробно писание на случая и сканирани документи каквито имаш по въпроса..

                                                                    
Цитирай
#17

Господа, можете ли да препоръчате читав сервиз в София? Засега се колeбая между КК в Гео Милев или Булграм на центъра. Кой ще ми предложи по-добро обслужване и няма да ме размотава по моя проблем със сивия дисплей в AOD?

Galaxy S10+  ◦  Prism White  ◦  SanDisk Extreme Pro 128 GB / U3 / A2  ◦  Android 10
Galaxy Watch 46mm  ◦  Silver  ◦  Tizen OS by Samsung
Galaxy S II  ◦  Galaxy Note II  ◦  Galaxy S4  ◦  Galaxy S7 edge  ◦  Galaxy S10+

Battery Historian
Цитирай
#18

(2017-02-21, 10:31:34)ivkos написа:  Господа, можете ли да препоръчате читав сервиз в София? Засега се колeбая между КК в Гео Милев или Булграм на центъра. Кой ще ми предложи по-добро обслужване и няма да ме размотава по моя проблем със сивия дисплей в AOD?

За размотаване няма много да те размотават, но сервизното обслужване за Самсунг е под всякаква критика в който и сервиз да отидеш. Моят телефон посети 4 сервиза за един месец за трептене на дисплея. Смениха дисплей, два пъти за 10 дни дънна платка, софтуер и телефона ми се връщаше с още повече проблеми и накрая на 5-то влизане в Булграм ми го пуснаха за замяна, поради многото извършени ремонти...К и К сега са "Сръчко", но техниците им не стават. Там чух толкова абсурдни неща, че фирмената им политика била над Закона в България! Иначе в Булграм сервиз за Самсунг се извършва в рамките на 1 час, ако имат наличната част.
Цитирай
#19

Залагам на Булграм, поддържат по-добра комуникация с клиентите, на K&K трябва да им четеш мислите.
Цитирай
#20

Изпратих си телефона в сервиз КК миналата седмица. Да видим там какво ще кажат. Направо ми писна да ме размотават.
Цитирай
#21

Колега, поради появата на лилавата линия на дисплея ми се наложи смяната му. От фирмата, от която купих телефона го бяха изпратили в К§К. Взех го и с неудоволствие видях, че от страната на бутоните за намаляване и увеличаване не е залепен добре и капакът видимо се отлепя от дисплея. Сигнализирах фирмата и с оглед пестене на време ме помолиха да отида в К§К директно. Отидох, казаха да се върна до 15-20 мин. и телефонът беше готов, този път добре залепен.
Малко след мен дойде друг клиент с различен телефон, но със същия проблем. Така, че гледай внимателно вземеш ли си го.

Samsung Galaxy S10+ Prism Green
Цитирай
#22

Случката с колегата по-горе, на който от Булграм са му върнали неоправен телефона, малко ме притеснява. Плюс това прочетох и доста негативни мнения в Google Maps за тях. Може да се пробвам при K&K.

Galaxy S10+  ◦  Prism White  ◦  SanDisk Extreme Pro 128 GB / U3 / A2  ◦  Android 10
Galaxy Watch 46mm  ◦  Silver  ◦  Tizen OS by Samsung
Galaxy S II  ◦  Galaxy Note II  ◦  Galaxy S4  ◦  Galaxy S7 edge  ◦  Galaxy S10+

Battery Historian
Цитирай
#23

(2017-02-21, 15:44:20)ivkos написа:  Случката с колегата по-горе, на който от Булграм са му върнали неоправен телефона, малко ме притеснява. Плюс това прочетох и доста негативни мнения в Google Maps за тях. Може да се пробвам при K&K.

Аз пък от тях съм супер недоволна! Там ми върнаха телефона с още повреди и като извиках техника, той ми обясни как не било от моя телефон, а от телефона на мъжът ми. А на мъжът ми е S7 и беше на 5 дни чисто нов Smile Как те признавали само търговската гаранция и за тях не важало удължаването на гаранции поради престои в сервиз, такава им била фирмената политика Smile Да не говорим, че от горе между дисплея и рамката излизаше черен силикон или някакво лепило. За Булграм мога само да кажа, че бяха много любезни, почти час след като си оставих телефона в сервизната информация вече пишеше, че е пуснат за замяна, сега вече чакам възстановяване на сумата от Мтел и да си купя S 7 Smile
Цитирай
#24

Звъннах на КК и ми казаха от там че телефона бил одобрен от Самсунг за замяна. Бил вкаран във някакъв регистър. От тук какво следва? От каде да си взема новият: да изисквам от съответният търговец да ми даде нов или какво да правя не знам вече.
Цитирай
#25

(2017-02-21, 15:44:20)ivkos написа:  Случката с колегата по-горе, на който от Булграм са му върнали неоправен телефона, малко ме притеснява. Плюс това прочетох и доста негативни мнения в Google Maps за тях. Може да се пробвам при K&K.

За K&K определено няма да чуеш по-малко негативни мнения, просто не излизат като резултат в Google и не можеш да ги оцениш. Въпрос на късмет.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)