Мнения: 1 457
Теми: 6
Член от: 2011-07
Репутация:
266
Устройства:
Galaxy S10+
Дадох телефона си в K&K пък ще видим какво ще стане. Техникът сравни с неговия някъде на тъмно и го призна като проблем. Като цяло бяха любезни.
Galaxy S10+ ◦ Prism White ◦ SanDisk Extreme Pro 128 GB / U3 / A2 ◦ Android 10
Galaxy Watch 46mm ◦ Silver ◦ Tizen OS by Samsung
Galaxy S II ◦ Galaxy Note II ◦ Galaxy S4 ◦ Galaxy S7 edge ◦ Galaxy S10+
Battery Historian
(Последна редакция: 2017-02-21, 18:54:33 от
ivkos.)
Мнения: 782
Теми: 27
Член от: 2012-01
Репутация:
241
Устройства: S23 Ultra
нали се сещате че масово само недоволните хора ще влязат да пишат мнения с цел да ги оплюят... доволните клиенти няма да тръгнат да пишат поне тук в БГ процента е много малък ... аз лично съм много доволен от Булграм... пратих им телефона с дефектен дисплей, нямаха дисплеи- пуснаха заявка към самсунг и на 18-19тия ден ми върнаха чисто нов не разпечатан телефон.. през този период им звънях 3-4 пъти и всеки път много любезно ми даваха информация какво е положението и какво се очкава да се случи ....