Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Screen Freeze
#1

Здравейте, хора!
Горд притежател съм на това бижу, но откакто пуснаха Андроид 7.0 започнах да срещам Screen Freeze проблем. Нито съм рутвал, нито нищо. Всичко си е стоково. От няколко дни започна ей така да си "застива" екрана и сам да се рестартира в последствие телефона. Давайте идеи какво да правя и смятате ли, че може да е хардуерно и да трябва да го връщам в гаранция?
Мерси предварителнО!

SG S10 Black Beauty
Важно е да можем да открием нещо позитивно, дори в най-лошата ситуация...
Цитирай
Аксесоари
#2

След случайното рестартиране задължително влез в Samsung Members и пусни бъг репорт, за да установят проблема и да го оправят в следващия ъпдейт. Ето как:
https://forum.androidbg.com/showthread.p...pid1387787

Междувременно пробвай да влезеш в рекавъри и да изчистиш кеша. Четох в един форум, че помагало. Направих го, но не мога да потвърдя все още дали решава проблема.

Galaxy S10+  ◦  Prism White  ◦  SanDisk Extreme Pro 128 GB / U3 / A2  ◦  Android 10
Galaxy Watch 46mm  ◦  Silver  ◦  Tizen OS by Samsung
Galaxy S II  ◦  Galaxy Note II  ◦  Galaxy S4  ◦  Galaxy S7 edge  ◦  Galaxy S10+

Battery Historian
Цитирай
#3

Върни до фабрично положение и без да вазтановяваш настроики и приложения от акаунтите.
Цитирай
#4

(2017-04-16, 22:29:43)megat0n написа:  Здравейте, хора!
Горд притежател съм на това бижу, но откакто пуснаха Андроид 7.0 започнах да срещам Screen Freeze проблем. Нито съм рутвал, нито нищо. Всичко си е стоково. От няколко дни започна ей така да си "застива" екрана и сам да се рестартира в последствие телефона. Давайте идеи какво да правя и смятате ли, че може да е хардуерно и да трябва да го връщам в гаранция?
Мерси предварителнО!

Какво хардуерно след като явно не си направил хард ресет, тоест нулиране с фабричните настройки. Направи и тогава пиши ако имаш проблем. Ще изгубиш всичко от телефона.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)