2018-10-01, 13:44:40
Гаранцията покрива смяната на дисплея. Възползвай се.
Над силата е само умението да я владеем!
(2018-11-18, 11:31:39)emo_841 написа: Здравейте!! искам да попитам дали някой е ползвал услугите на Sitytel и дали е връщал продукт в гаранционен срок за поправка!
(2018-11-18, 13:03:33)hollyshit написа: Аз съм ползвал техните услуги. Още, като си купих телефона забелязах по краищата на дисплея леко розовеене.Ok но на сайта им пише ,че не приемат проблем с батериите ,т.е дали при проблем ще ми откажат гаранцията!?
Не се оправи с калибриране и им върнах телефона за гаранционна повреда. Веднага го взеха и го занесоха в гаранционния сервиз на Самсунг.
По спомени след 3 или 4 дни си взех телефона със сменен дисплей. Бързо мина всичко, нямаше проблеми.
Но, аз съм от София и имах възможност лично да им занеса телефона. Вие, ако сте от провинцията може да се забави процедурата с размотаването по куриери.
(2018-11-19, 11:58:28)pockobg написа: Съгласен!Аз нямам фактурата
Но също трябва да имаш и нужните документи, за да важи гаранцията в официален сервиз. Мен ми искаха фактурата+касаов бон+гаранцията от кутийката.
@hollyshit
Даже проблема ти ако се е проявил до 3тия ден от закупуването имаш право да поискаш смяна с нов, а не да ти носят твоя на сервиз.
(2018-12-12, 20:30:50)Deranox написа: Изчетох половината тема и тотално се отказах от купуването на тоя телефон ... всеки втори има проблем с екрана. При С9 същата история ли е ? Аз съм със С5 4 години вече и нямам проблеми, но С8 е някакъв ужас явно. Винаги ползвам телефона на 20-30% яркост, освен ако навън не е прекалено светло за да го вдигна до 50.
(2018-12-12, 20:46:02)ivan_vylka написа: S8 беше проблемен в първите партиди. Като първи телефон с безрамков дисплей естествено първите бройки бяха с много проблеми. После при Note 8 вече проблемите изчезнаха, а вече при S9 и Note 9 не съм чувал някой да се оплаква или ако има някой, то са единични случаи. Но взет сега нов S8 вече предлагам, че няма да има никакви проблеми, отдавна са изчистени "лошите" бройки.
(2018-12-12, 22:21:29)ivan_vylka написа: Защо реши, че точно в Китай има пресни доставки не знам. Там на почит са китайските телефони и айфоните, корейските не са им много любимиВземай спокойно ! аз го взех преди 3 месеца и нямам проблеми ,но от батерия не съм много доволен иначе е топ!
Като казах първата партида, че са имали дефекти, имам в предвид, че телефоните, купени първите 1-2-3 месеца от пускането му в продажба са имали такива. А вече от близо две години този модел е в продажба, така че сам си прави сметка колко време е минало от тогава и дали са останали още от първите бройки. Шанса е абсолютно минимален, да не кажа никакъв.
(2018-12-12, 22:21:29)ivan_vylka написа: ...
(2018-12-12, 22:26:04)emo_841 написа: Вземай спокойно ! аз го взех преди 3 месеца и нямам проблеми ,но от батерия не съм много доволен иначе е топ!
(2018-12-12, 22:30:25)Deranox написа: Защото Китай имат огромен внос на Самсунг телефони предвид 2 милиарда население и най-лесно и бързо получават доставки от която и да е друга държава.Моят е от там
Забил съм на С8 тъй като С9 е сравнително по-скъп, а и бюджета ми е 700лв твърдо. OLX е добра алтернатива, но там винаги е 50/50 дали не те лъжат с тая примамлива обява. Дали по Коледа ще паднат цените в онлайн магазините като СитиТел ?
Извинявам се за разводняването на темата, но не искам да правя нова за всеки малък въпрос.
(2018-12-12, 22:32:43)Deranox написа: Благодаря за отговора! Издръжливостта зависи от ползването. При мен е главно за разговори по 1-2 часа на ден на 20-30% яркост и по 30 минути ФБ или нещо подобно. Смятам, че ще държи 2 дни с такова потребление ?
(2018-12-12, 22:32:43)Deranox написа: Благодаря за отговора! Издръжливостта зависи от ползването. При мен е главно за разговори по 1-2 часа на ден на 20-30% яркост и по 30 минути ФБ или нещо подобно. Смятам, че ще държи 2 дни с такова потребление ?