Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Гаранция на S8 от ЕС, важи ли тук?
#1

Та така, някой знае ли със сигурност дали самсунг си признават гаранцията и в бг, на телефоните, закупени от други държави в ЕС?
Днес не устоях и закупих една С8 от Италия. Цената им е под тази, която може да се намери и в Олх към момента.
От там съм взимал 10-на модела на Huawei. Проверявал съм ги лично и на Хуаей гаранцията важи в цял ЕС, независимо от къде е купен телефона.

Как е със самсунг?
Аз със сигурност ще звънна да проверя, но със сигурност има хора, които вече знаят  Wink
Цитирай
Аксесоари
#2

Няма проблем, важи си навсякъде.

Trust nobody who smiles before 10am...

Цитирай
#3

(2017-05-13, 15:35:05)rumo написа:  Та така, някой знае ли със сигурност дали самсунг си признават гаранцията и в бг, на телефоните, закупени от други държави в ЕС? 
Телефоните са със международна гаранция, така че при гаранционно събитие няма значение откъде е закупен.

 
Цитирай
#4

За Samsung също имат гаранция за цяла Европа, но зависи от продавача (магазина) за да свали цената не я предлага.
Цитирай
#5

Предлагането на гаранция не зависи от търговеца - задължени са от закона, не е концерт по желание.

Trust nobody who smiles before 10am...

Цитирай
#6

На теория трябва да важи но на практика не важи ,мойта дефектна бройка доста трудно я върнах в Италия за да ми върнат парите.След седмица пак ще пробвам дали ще ми се падне по читава бройка , цената на S8+ в Италия вече e 700 евро.

Galaxy S II / Galaxy S III / Galaxy S4 / Galaxy Note 4 / Galaxy S6 edge+ / Galaxy S8+ / Galaxy S9 +/ Galaxy S10+/ Galaxy S21+
Цитирай
#7

foxhd@ От кой точно търговец го купи? Голяма верига ли е и официален вносител на самсунг за италия ли е бил?
И ти пита ли тук нашите представители, за гаранцията?
Аз го поръчах от амзаон- директно от амазон.ит, а не от търговец - 3-то лице, който продава там.
Доколкото знам, покрай доста други продукти, които съм купувал от който и да е европейски амазон, то ако си пише sell and sold by amazon, то това означва че производителят на продукта си го продава през сайта им.

Или в случая Самсунг си продава телефона, ползвайки тази платформа, защото е най-посетена/ продаваща.
И след като там пише, че този артикул се изпраща до България ( защото много от тях не се изпращат) означава, че най-официално мога да си го внеса и да се обслужва тук от официалните им сервизи.
Цитирай
#8

(2017-05-13, 17:16:26)rumo написа:  foxhd@ От кой точно търговец го купи? Голяма верига ли е и официален вносител на самсунг за италия ли е бил?
И ти пита ли тук нашите представители, за гаранцията?
Аз го поръчах от амзаон- директно от амазон.ит, а не от търговец - 3-то лице, който продава там.
Доколкото знам, покрай доста други продукти, които съм купувал от който и да е европейски  амазон, то ако си пише sell and sold by amazon, то това означва че производителят на продукта си го продава през сайта им.

Или в случая Самсунг си продава телефона, ползвайки тази платформа, защото е най-посетена/ продаваща.
И след като там пише, че този артикул се изпраща до България ( защото много от тях не се изпращат) означава, че най-официално мога да си го внеса  и да се обслужва тук от официалните им сервизи.

От Амазон.ит го купих , много коректни всичко ми върнаха и транспортните разходи по връщането. Няма как да полваш гаранцията тук има само една елекронна фактура от сайта , няма гаранционна карта.

Galaxy S II / Galaxy S III / Galaxy S4 / Galaxy Note 4 / Galaxy S6 edge+ / Galaxy S8+ / Galaxy S9 +/ Galaxy S10+/ Galaxy S21+
Цитирай
#9

Е аз съм връщал други неща и да имат най-добрият сървиз в това отношение. Абсолютно с никой не се разправяш- натискаш 2 бутона и всичко от тяхна страна е решено. Интерсно ми и е как точно си го върнал при услочие че бг пощите не взимат нищо, в което има батерия, с куриер като dhl, си е направо ужас- тия незнаят колко пари искат за един телефон

От фактурата, макар и електронна по- важен документ няма. Това си е докумен със стойност и дата на него ( ама сигурно няма imei номер, щото няма кой да седне да го пише на нея. Не би трябвало да ти отказват гаранцията тук.
А ти въобще пита ли в някой от нашите вносители?
Цитирай
#10

На фактурата няма imei номер , другия телефон преди година го бях купил от Френският Амазон и питах дали важи гаранцията в един от оторизираните сервизи . Телефона го изпратих с DPD за 62 лв заедно с застраховка , бавно пътува за около седмица .

Galaxy S II / Galaxy S III / Galaxy S4 / Galaxy Note 4 / Galaxy S6 edge+ / Galaxy S8+ / Galaxy S9 +/ Galaxy S10+/ Galaxy S21+
Цитирай
#11

Май, май се оптват да ми я откажат. Уж важи за целият ЕС, обаче си държат на отживелицата попълнена гаранционна карта.
От амазон продават хиляди артикули на ден, кой ще седне да ти попълва гар. карти за всички. Още повече, че те са вътре в кутиите и не вярвям някой да вземе телефон от онлайн магазин с отворена вече кутия.
Както ми го пращат на мен само с факура, така го продават и на някой в Италия. На него самсунг. италия, дали му търси гар. карта... Тук виваком от дълго време не пишат в тези карти и гаранция към официален сервиз и има
По цял свят се продават нещата само с фактури, тука пак наобратно.
Доколкото знам от Кзп също взеха решение по въпроса и то беше, че без гар карта може, но без фактура не

Edit 
 днес, след като има написах горе долу, това което и тук по-горе, получих нов доста по-обнадеждаващ имейл:

Цитат:Благодарим Ви, че се свързахте със Самсунг Електроникс България!
Във връзка с Вашето искане Ви информираме следното:
 
Ако се наложи да получите съдействие от сервиз е достатъчно да занесете гаранционната карта, въпреки че не е попълнена (онлайн магазините нямат тази практика, както сте уточнили) и документа за закупуване.
Този имейл ще си го запазя, за да ми послужи за евентулана последваща разправия със сервиза, щото съм сигурен, че там ще се започне отначало - с казуса за попълнена гаранционна карта Wink
Цитирай
#12

Тамън да се реши въпроса с гаранцията и телефонът, който днес трябваше да дойде, дойде.
Дойде, ама само кутията с аксесоарите. Телефонът беше откраднат най-вероятно от някой от куриерите.
Тия нещастници не се спряха да преравят международни пратки. И друг път са ми взимали неща, които са ми пратени по пощата, но с платен уж сигурен куриер такова нещо не очаквах

И сега ще ме вкарат в някаква безкрайна разправия, щото от юпс твърдят, че не може това да стане при тях и че не ми дължат нищо на мен. Ако решат, някой някъде си на международно равнище щели да обещетят амазон, а не мен!
Аз да съм си търсил парите от амазон италия. 
Пък италиянския ми е като китайския, особено писменият  Tongue
Цитирай
#13

Какъв грамаж е пусната пратката , експресна поръчка ли беше . В малко кашонче за книги ли го бяха поставили , то може да се отвори  много лесно .

[Изображение: 2ztkmq1.jpg]

[Изображение: ycta8.jpg]

На мен така ми го бяха пратили .Трябваше да откажете пратката на куриера , то си личи когато го няма телефона.

Galaxy S II / Galaxy S III / Galaxy S4 / Galaxy Note 4 / Galaxy S6 edge+ / Galaxy S8+ / Galaxy S9 +/ Galaxy S10+/ Galaxy S21+
Цитирай
#14

Точно в такова кашонче. Те телефоните така ги пращат и друг път съм имал случай да е отварян кашона, щото то много лесно се отваря, ама телефонът си беше вътре.
А сега някой разкъсал и целофна на самсунг кутията и чопнал само телефона, като се е надявал да подпиша, да взема пратката и после да видя, че го няма.
Веднъж им писах на английски по друг повод и никой не ми отговори.
Сега мога да натисна бутона return/ replace и да искам да ми върнат парите или да ми пратят друг / ама аз ще си искам парите/ те сигурно ще ми ги върнат веднага. Въпроса е че аз няма какво да им върна на тях, щото отказах да взема остатъка от пратката и тогава има един срок, до който те трябва да получат това което съм им върнал. След което ако не го получат ще ми начислят още едни 620 евро
А бе загубена работа. Исках от юпс да ми издадат официален протокол, че не съм си получил пратката, ама те трябвало да разгледат първо случая, а и такива протоколи не издавали
Цитирай
#15

Пиши им задължително какъв е проблема в опциите за изпращане на мейл в Италианския Амазон има опция за изпращане на Английски език . Парите няма да ги върнат преди да са получили телефона или доказателство за доставка при тях.Кутията на телефона няма целуфан само е запечатена с една лепенка .

Galaxy S II / Galaxy S III / Galaxy S4 / Galaxy Note 4 / Galaxy S6 edge+ / Galaxy S8+ / Galaxy S9 +/ Galaxy S10+/ Galaxy S21+
Цитирай
#16

Такова меню за писане на англ. аз нямам. Ползвам хром...
Ще ти пиша лс за повече инфо
Цитирай
#17

(2017-05-22, 19:03:32)rumo написа:  Такова меню за писане  на англ. аз нямам. Ползвам хром...
Ще ти пиша лс за повече инфо

Има меню , без значение какво се ползва .

Galaxy S II / Galaxy S III / Galaxy S4 / Galaxy Note 4 / Galaxy S6 edge+ / Galaxy S8+ / Galaxy S9 +/ Galaxy S10+/ Galaxy S21+
Цитирай
#18

Аз неколкократно съм писал на немския амазон на английски и никога не съм имал проблем - винаги са отговаряли. Ако пък не ти отговорят винаги можеш да пробваш да пишеш на английския амазон (съответно на английски) и те да препратят въпроса към италиянския, но така поне гарантирано получаваш отговор. И това съм го правил... действа.
Въпреки че е малко вероятно е възможно да ти се заядат, за това че си се подписал. Ще те изкарат едва ли не, че ти сам си си взел телефона и се опитваш да ги измамиш - не им се връзвай и продължавай да ги натискаш. Клиент си и си в правото си, а Амазон това много добре го знаят и обикновено ако клиента е прав винаги съдействат.
Много неприятна ситуация! Стискам ти палци всичко да мине без проблем (:

Trust nobody who smiles before 10am...

Цитирай
#19

Писах им и отговориха, че ще ми върнат парите. Само пратката трябва се върне при тях. Това вече зависи от юпс, щото я отказах и статуса и е отказана. Обаче те ще си проведат разследване, както казаха и дали ще тръгнат да я връщат веднага не знам.
Тези куриери винаги ти дават да се разпишеш и след това пратката. Не е като в еконт
Непосредствено след подписа установихме заедно с куриера, че пратката не е в добро състояние и я отворихме заедно. След което установихме, липсата на телефона и той се обади до офис и така...решихме да не я взимам, въпреки че вече беше разписана. Той я написа като отказана пратка

След още едно писмо от 2 реда от моя страна и вече задействаха рефънда.
Много са серизни тия, не напразно се славят с най-добрия customer support.

Aко това се беше случило у наше село разправията щеше да иде поне месец.
Затова и от дълги години не купувам нищо от тук, едно че е по-скъпо, друго и че е по-некачествено, а и обслужването при проблем е ужасно
Цитирай
#20

rumo, със съжаление прочетох за проблемите ти.
Стискам палци всичко да се нареди във възможно най-добрия начин за теб!
Цитирай
#21

Колеги удава ми се възможност да взема осмица произведена за Германия за около 1000 лева,с фактура ,с всички документи,продавача казва ,че има международна гаранция,та въпросите ми са заслужава ли си да взема тази осмица и как се покрива в България международна гаранция,в смисъл при проблем към кой трябва да се обърна.Проблем ли е ,че живея в Асеновград примерно.

Samsung Galaxy S23Ultra,Samsung Galaxy Watch 5 Pro LTE
Цитирай
#22

Няма да имаш проблем с гаранцията, само не съм сигурен международната не беше ли 1 година?!!!
Иначе си го носиш в оторизираният сервиз и по имей не би трябвало да ти откажат сервиз. Въпреки, че тук искат фактура за да го приемат
За по сигурно в сайта на самсунг БГ има секция дори май имаше онлайн чат и направо ги попитай
Но човек не знам дали си заслужава, защото аз го взех от Теленор с 2 г гаранция и с план за 24,99 на цена 1150лв

When a man lies, he murders some part of the world
Цитирай
#23

Със сигурност ще ти поискат имея. Така че и ти го искай от продавача и ако ти го даде го проверяваш

Ако е от оператор може и да ти я откажат, дори и всичко да е ок по документи.

OGIER Ами тия 25лвx24м каво да ги прави, ако си има вече един план?
Цитирай
#24

Да аз съм на план 12,99 и имам още година до преподписване...румо искаш да кажеш ,че ако телефона е на германски оператор,могат тук да му откажат гаранция,така ли?

Samsung Galaxy S23Ultra,Samsung Galaxy Watch 5 Pro LTE
Цитирай
#25

Както ти писах имея ти е 100% нужен и само по него ще ти кажат има ли няма ли тук

Да, мисля че могат и на мен са ми я отказвали на едно Хтц от Англия. Предполагам точно щото са с разни планове и телефоните към операторите са субсидирани и там политиката е друга
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)