2017-07-06, 16:26:57
Здравейте!
Първо да се похваля. От днес и аз съм собственик на p10 graphite Black 64gb от теленор, но нека се върна малко назад.
Преди 9 месеца си купих p9 lite пак от теленор. Бях доволен от телефона, но дългото чакане за нулата ме подтикна да го упдейтна чрез ff само че се получи следното :
След като качих софтуера всичко беше наред с изключение на лага, след това не знам дали от това, че върнах резервни копия от стария с андроид 6 или от това, че май обърках и сложих двусимовия софтуер на едно симовия телефон, но след като върнах фабрични настройки буквално половината андроид се изтри 90% от стоковите приложения и функции не работиха в това число нямах и клавиатура а от буут лоудъра рекавърито фейлваше.
Както и да е не ми се занимава ще да качвам ролбека на сд карта и реших да го изпратя гаранционен на теленор като си мислих, че до два три дни ще го оправят! За мой късмет и голямо учудване забавиха телефона над 30 дни и в статус на сервизите ето пишеше "чакаме резервна част за вашия телефон" като аз занесох телефона с 100% здрав хардуер!
След това пуснахме телефон че то за подмяна с нов и понеже излезе p10 lite се оказа че 9 lite е изтеглен от пазара и го няма и по складовете.
Предложиха ми да си избера нов телефон, какъвто искам и да ми преизчислят лизинга и аз се спрях на p10 дори сега пиша от него а и съм щастлива с ram от Samsung и ufs.
Сега на въпроса понеже телефона ми е заменен човека в теленор ми каза, че продължавам гаранцията от стария телефон а не ми се пуска да тече нова и не може да ми отговори на въпроса дали хващам 3 годишния вип сервиз и гаранция както е по рекламната брошура на модела затова питам и вас мога ли да се регистрирам за вип гаранцията и сервиз 3 години или в моя случай това е невъзможно
?
Първо да се похваля. От днес и аз съм собственик на p10 graphite Black 64gb от теленор, но нека се върна малко назад.
Преди 9 месеца си купих p9 lite пак от теленор. Бях доволен от телефона, но дългото чакане за нулата ме подтикна да го упдейтна чрез ff само че се получи следното :
След като качих софтуера всичко беше наред с изключение на лага, след това не знам дали от това, че върнах резервни копия от стария с андроид 6 или от това, че май обърках и сложих двусимовия софтуер на едно симовия телефон, но след като върнах фабрични настройки буквално половината андроид се изтри 90% от стоковите приложения и функции не работиха в това число нямах и клавиатура а от буут лоудъра рекавърито фейлваше.
Както и да е не ми се занимава ще да качвам ролбека на сд карта и реших да го изпратя гаранционен на теленор като си мислих, че до два три дни ще го оправят! За мой късмет и голямо учудване забавиха телефона над 30 дни и в статус на сервизите ето пишеше "чакаме резервна част за вашия телефон" като аз занесох телефона с 100% здрав хардуер!
След това пуснахме телефон че то за подмяна с нов и понеже излезе p10 lite се оказа че 9 lite е изтеглен от пазара и го няма и по складовете.
Предложиха ми да си избера нов телефон, какъвто искам и да ми преизчислят лизинга и аз се спрях на p10 дори сега пиша от него а и съм щастлива с ram от Samsung и ufs.
Сега на въпроса понеже телефона ми е заменен човека в теленор ми каза, че продължавам гаранцията от стария телефон а не ми се пуска да тече нова и не може да ми отговори на въпроса дали хващам 3 годишния вип сервиз и гаранция както е по рекламната брошура на модела затова питам и вас мога ли да се регистрирам за вип гаранцията и сервиз 3 години или в моя случай това е невъзможно
?
LG g2 > Huawei p9 lite > Huawei p10 > Huawei p20 pro > Xiaomi 11t pro