2017-08-21, 10:35:37
Здравейте колеги,
имам следната дилема. Закупих си телефончето от Citytel, (Redmi note 3 pro) и бях супер доволен първите 2 3 месеца. От там започнаха проблемите. На екрана започна да се появява странно жълтеникаво петоно, все едно диспля е горен със запалка. (До колкото знам това става когато лепилото се прецака). Тъй като телефона беше в гаранция, веднага го занесох за ремонт. Всичко чудесно след два дни ми се обадиха и ми казаха да си взема телефона. Бях супер щастлив докато не го взех. Дисплея нямаше нищо общо с оригиналния, бялото беше все едно си в Reading mode, целата рамка беше омазана с лепило, подцветката на бутоните беше ужасяваша (светеха само в горната си част, а когато я изключих, двата крайни бутона светеха когато дисплея е включен отново наполовина), за капак на всичко имаше 1мм луфт между дисплея и корпуса на тялот. Обадих се отново на въпросня магазин за да им обясня проблема и за разлика от миналите пъти в които разговарях с тях, този път тона им беше потресаващо груб. Дадох им отново телефона и този път го забавиха точно един месец, след което ми се обадиха да си го взема, само за да видя, че дисплея е същия просто е поставен малко по грамотно и луфта го няма. Не ми се разправя с тези олигофрени повече и си поръчах нов дисплей. Трябва ми трябва препоръка за сервиз в който кадърно ще поставят дисплея и няма да се налага да се разправям с кретени отново. Намирам се в София и моля ако някой знаек такъв сервиз да ми го препоръча.
Off topic: Може би ако си поръчвате нещо от Citytel да останете доволно но се молете да не ви се налага да опирате до гаранцията им. След като се поразрових в интернет видях, че не само аз съм останал безкрайно недоволен от сервизните им дейности и грубото отношение. Знам, че в случая гаранцията е лично от тях но прочетох за доста хора който са купували от тях телефони и при нужда от ремонт са останали недоволни, въпреки че от въпросния магазин тврдят, че ако бранда има сервиз в България те го предават там.
имам следната дилема. Закупих си телефончето от Citytel, (Redmi note 3 pro) и бях супер доволен първите 2 3 месеца. От там започнаха проблемите. На екрана започна да се появява странно жълтеникаво петоно, все едно диспля е горен със запалка. (До колкото знам това става когато лепилото се прецака). Тъй като телефона беше в гаранция, веднага го занесох за ремонт. Всичко чудесно след два дни ми се обадиха и ми казаха да си взема телефона. Бях супер щастлив докато не го взех. Дисплея нямаше нищо общо с оригиналния, бялото беше все едно си в Reading mode, целата рамка беше омазана с лепило, подцветката на бутоните беше ужасяваша (светеха само в горната си част, а когато я изключих, двата крайни бутона светеха когато дисплея е включен отново наполовина), за капак на всичко имаше 1мм луфт между дисплея и корпуса на тялот. Обадих се отново на въпросня магазин за да им обясня проблема и за разлика от миналите пъти в които разговарях с тях, този път тона им беше потресаващо груб. Дадох им отново телефона и този път го забавиха точно един месец, след което ми се обадиха да си го взема, само за да видя, че дисплея е същия просто е поставен малко по грамотно и луфта го няма. Не ми се разправя с тези олигофрени повече и си поръчах нов дисплей. Трябва ми трябва препоръка за сервиз в който кадърно ще поставят дисплея и няма да се налага да се разправям с кретени отново. Намирам се в София и моля ако някой знаек такъв сервиз да ми го препоръча.
Off topic: Може би ако си поръчвате нещо от Citytel да останете доволно но се молете да не ви се налага да опирате до гаранцията им. След като се поразрових в интернет видях, че не само аз съм останал безкрайно недоволен от сервизните им дейности и грубото отношение. Знам, че в случая гаранцията е лично от тях но прочетох за доста хора който са купували от тях телефони и при нужда от ремонт са останали недоволни, въпреки че от въпросния магазин тврдят, че ако бранда има сервиз в България те го предават там.