Мнения: 283
Теми: 2
Член от: 2012-10
Репутация:
33
Устройства: Samsung Galaxy S22 Plus
(2020-03-27, 20:54:26)steel написа: - Сервизът има пълната вина когато издава неверни заключения. Чл. 291. (1) В бъдещ съдебен процес, ако техник явяващ се в качеството на вещо лице представи такова заключение, ще бъде осъден с лишаване от свобода от една до пет години и с лишаване от правото по чл. 37, точка 7 от НК.
Едва ли ще доживеем това да се случи. Те за убийство ги съдят на по 20 години и заради добро поведение излизат на 12-13-тата година та камо ли за такава глупост.
Колегата steel е прав в случая - софтуера е част от устройството както и самия хардуер и неизправността му води до невъзможност за нормална работа на самото устройството в случая. Сервиза е трябвало да констатира тези проблеми и да заключи че е фабричен дефект тъй като софтуера също се прави от производителя и да издаде становище за подмяна на апарата или да се възстанови сумата тъй като те не могат да го отстранят. Също като гаранционен сервиз понеже предполагам има и други с този апарат и подобни оплаквания е трябвало да уведомят производителя за проблемите и тои да ги отстрани с ъпдейт на софтуера или да си прибере дефектните устройства както стана със Самсунг и Ноут 7 преди години. Това че телефона е евтин и е нисък клас не значи че не трябва да работи нормално все едно да си купиш Опел и ако имаш проблеми да ти отговорят ми да си си взел Ферари а не този боклук има логика не мислите ли? Хубавото поне е че след ъпдейта до 10 може да се ползва телефона вече и доказва гореописаното че е софтуерен дефект пак ще го напиша да се знае ДЕФЕКТ и сервиза е трябвало да вземе отношение по казуса но не е.
DEVICE: Galaxy S22 Plus ROM: Stock OneUI KERNEL: Stock RECOVERY: Stock
(Последна редакция: 2020-03-30, 11:19:19 от
astankov.)