Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Въпрос относно гаранция на телефон
#1

Здравейте, не знам дали тук е мястото да питам,  но имам проблем с гаранцията на един апарат който закупих от ОЛX,  телефона е със 6 месеца оставаща гаранция,  но дисплея се прецака,  нито е удрян,  изтърван или мокрен, просто фабричен дифект,  така нареченото призрачно изображение, имам гаранционна карта и оригинална фактура, забравих да спомена че е купуван на лизинг от първия собственик,  и на фактурата няма касова билешка,  понеже е платен от ТБА кредит по банков път,  но от сервиза ми отказват гаранцията със претекста че не била на мое име и че нямам касова бележка, имат ли право?  ?

Samsung GALAXY S2,  S3, S5, S6 edge plus



Цитирай
Аксесоари
#2

Имах преди време едно lg g2, също купено втора ръка, само с гаранционна карта, без касов бон, и ми отказаха гаранция, звънях на lg съпорта, казаха, че без касов бон няма гаранция. Та не знам... Друг случай - след това бях с htc m9, купувано пак на лизинг, но имаше касов бон за 0.00 или 0.01 лв или нещо подобно, и в Булграм ми го сервизираха без проблем. Та може би верно си трябва...

Изпратено от моят Moto Z Play с помощта на Tapatalk
Цитирай
#3

(2017-10-14, 09:51:09)koiill написа:  Здравейте, не знам дали тук е мястото да питам,  но имам проблем с гаранцията на един апарат който закупих от ОЛX,  телефона е със 6 месеца оставаща гаранция,  но дисплея се прецака,  нито е удрян,  изтърван или мокрен, просто фабричен дифект,  така нареченото призрачно изображение, имам гаранционна карта и оригинална фактура, забравих да спомена че е купуван на лизинг от първия собственик,  и на фактурата няма касова билешка,  понеже е платен от ТБА кредит по банков път,  но от сервиза ми отказват гаранцията със претекста че не била на мое име и че нямам касова бележка, имат ли право?  ?

Тогава пусни жалба в КЗП като използваш: https://kzp.bg/data/content/u/6/upload/Laws/zzp.doc

Цитат: Чл. 125. (1) Рекламацията се предявява пред търговеца или пред упълномощено от него лице.
(2) Рекламацията се подава устно или писмено.
(3) При предявяване на рекламация потребителят посочва предмета на рекламацията, предпочитания от него начин за удовлетворяване на рекламацията, съответно размера на претендираната сума, и адрес за контакт.
(4) При подаване на рекламация потребителят задължително прилага и документите, на които се основава претенцията:
1. касова бележка или фактура;
2. протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката или услугата с договореното;
3. други документи, установяващи претенцията по основание и размер.

Apple iPhone 14 Pro Max (256GB) Space Black
Apple AirPods Pro v2 (2023)
Apple Watch Nike S6 GPS 44мм
Цитирай
#4

Ако можеш се свържи с човека и го помоли да изкара касова бележка. Но ако си спомням правилно дори и да е на лизинг трябва да да му дали касов бон. И има шанс нещо да те е врътнал.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

Siemens M55>>Nokia 3250 Symbian v9.1>>Nokia E51 Symbian v9.2>>hTC Wildfire - CyanogenMod V7.1.0.1 Android 2.3.7 or Stock ROM Android 2.2.1>>hTC E\/O + root + 3D Stock ROM>> 
LG G2 + CloudyG3 2.2 + Dorimanx 9.9 >> LG G4 >> Moto X4 >> Samsung Galaxy S10
Цитирай
#5

По принцип касовия бон се закрепя за фактурата, като гледам по фактурата няма никакви следи от това, а и четох че към фактурата се издава касов бон ако е платена стоката в брой, а на тази фактура е отбелязано че е платено по банков път
А и самата фактура не е ли по достоверен документ от касов бон?

Samsung GALAXY S2,  S3, S5, S6 edge plus



Цитирай
#6

Ако на фактурата пише "плащане по банков път" касов бон няма да има, и би трябвало да ти я признаят. Друг е въпроса този в сервиза колко е обърнал внимание и дали е наясно.
Предлагам ти да се обадиш на КЗП (има телефон на сайта им за цялата страна) и веднага ще ти кажат с точност как седят нещата - хората са любезни и отзивчиви.
Цитирай
#7

Фактурата е достатъчна. От къде е купен телефона от първия собственик? Защо не предявиш рекламацията пред търговеца от където е купен? Длъжни са да я впишат поне и при отказ можеш да пуснеш жалба в КЗП. Така ако не е вписана рекламацията никъде, едва ли КЗП ще си мръднат пръста.


Samsung Galaxy A54 5G и LG V20/G8s
Цитирай
#8

От Пловдив, а аз съм в Поморие, обадих се в централния сервиз в София и те ме насочиха в оторизиран сервиз в Бургас от там ми отказаха гаранцията

Samsung GALAXY S2,  S3, S5, S6 edge plus



Цитирай
#9

Ако е от оператор или техно веригите, можеш да идеш в най-близкия до теб магазин от сътветната верига. Не е нужно да ходиш до Пловдив.
Как ти я отказаха тази гаранция, устно или писмено?


Samsung Galaxy A54 5G и LG V20/G8s
Цитирай
#10

От някакъв частен магазин за техника, "Вега 2002".
Устно ми е отказаха, направо си ми казаха, щом не е на твое име и нямаш касов бон, нямаш гаранция

Samsung GALAXY S2,  S3, S5, S6 edge plus



Цитирай
#11

(2017-10-15, 15:10:27)koiill написа:  От някакъв частен магазин за техника, "Вега 2002".
Устно ми е отказаха,  направо си ми казаха,  щом не е на твое име и нямаш касов бон,  нямаш гаранция

Прочете ли какво писах в пост №3 ???

Apple iPhone 14 Pro Max (256GB) Space Black
Apple AirPods Pro v2 (2023)
Apple Watch Nike S6 GPS 44мм
Цитирай
#12

Стария собственик може да ти прати платежните нареждания , 2-3 клика с мишката е! Всяка банка предоставя възможност за принтиране в пдф на стари банкови платежни нареждания.

времето е като парите - никога не стига
Цитирай
#13

(2017-10-15, 19:57:54)pepy1 написа:  Стария собственик може да ти прати платежните нареждания , 2-3 клика с мишката е! Всяка банка предоставя възможност за принтиране в пдф на стари банкови платежни нареждания.

Не е банково плащане, а е платено от TBI.
Цитирай
#14

Защо не каза че е от вега 2002 по-рано. Те мисля ползват доверен сервиз за определени марки. Имам познат там, ще видя ако му имам номера утре ще му звънна да го питам как може да помогне. Ако не четвъртък се прибирам към Пловдив и може да отида до магазина.

Кажи само каква марка е телефончето!


П.П. Колега проблема ти е решен. Значи звъниш в магазина имат си сайт виж номера от там. Разбираш се с тях как да им пратиш телефона. Те от своя страна го пращат до сервиза и после след като го върнат ремонтиран ще ти дадат някакъв протокол, с който ще можеш сам да си го носиш до официалния сервиз ако ти се наложи пак.


Sent from my LG-H815 using Tapatalk

Siemens M55>>Nokia 3250 Symbian v9.1>>Nokia E51 Symbian v9.2>>hTC Wildfire - CyanogenMod V7.1.0.1 Android 2.3.7 or Stock ROM Android 2.2.1>>hTC E\/O + root + 3D Stock ROM>> 
LG G2 + CloudyG3 2.2 + Dorimanx 9.9 >> LG G4 >> Moto X4 >> Samsung Galaxy S10
Цитирай
#15

(2017-10-16, 20:15:50)dada_ написа:  Защо не каза че е от вега 2002 по-рано. Те мисля ползват доверен сервиз за определени марки. Имам познат там, ще видя ако му имам номера утре ще му звънна да го питам как може да помогне. Ако не четвъртък се прибирам към Пловдив и може да отида до магазина.

Кажи само каква марка е телефончето!


П.П. Колега проблема ти е решен. Значи звъниш в магазина имат си сайт виж номера от там. Разбираш се с тях как да им пратиш телефона. Те от своя страна го пращат до сервиза и после след като го върнат ремонтиран ще ти дадат някакъв протокол, с който ще можеш сам да си го носиш до официалния сервиз ако ти се наложи пак.


Sent from my LG-H815 using Tapatalk

Мерси колега,  ще се обадя да се разбера,  апарата ми е samsung s6 edge plus

Samsung GALAXY S2,  S3, S5, S6 edge plus



Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)