Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

S Health, проблемен, изолиран случай може би..
#1

Здравейте, имам проблем видно от заглавието със S Health.
Имам руут, така че може да давате каквито се сетите съвети.

От както имам телефона (т.е от август) S Health приложението има някакъв много странен проблем изразяващ се в невъзможност да се синхронизира със Самсунг акаунта и не може да синхронизира стъпките с телефона (ще обясня доста по детайлно по-надолу)

При ръчното синхронизиране на информацията (стъпки, пулс, вода, кофеин и тем подобни) с акаунта на Самсунг ми изписва "услугата не е достъпна, моля опитайте по-късно" и така е постоянно...
При влизането в самото приложение (вторият проблем), в секцията за стъпки направени до момента постоянно се въртят едни стрелки, все едно не може да отчете стъпките и при това положение изобщо не се зачитат никакви стъпки, ако се направят.

Има един начин за справяне на проблема - ако деинсталирам абсолютно всичко и не ползвам приложението няколко дни. 
При чистене не кеш и дата на S health понякога помага за около 2 дни, а понякога няма ефект. Това оправя и двата проблема едновременно, ако се получи.
 Пробвах различни версии на S health и няма резултат.
Цитирай
Аксесоари
#2

Заради root е проблема.

gesendet von meinem Galaxy S7 Edge

Samsung Galaxy Watch 5 Pro 
Samsung Galaxy S22 Ultra  Phantom White
Цитирай
#3

Можеш ли да се аргументираш?
Заради кнокса?
В момента е на къстъм ром. Даже кнокс нямам в телефона..Направих си труда да видя дали е пипано с build prop - пипано е от разработчика.
Тествал съм го и на stock + root + build prop
Тествал съм го на чист сток след флаш с один на 4 файла. Само че на андроид 6. Там кнокса не прави проблем на S health дори и да е бил руутнат телефона. Целта е да не ъпдейтваш приложението. След това съм ъпдейтвал до нуга през OTA, без ъпдейт на S health и пак си работи въпреки кнокса.
Но абсолютно при всички tezi хипотези само за кратко време.
Цитирай
#4

Заради рута и Кнокса. Преди време Самсунг обяви, че някой apps няма да работят след рут заради биологичните данни и евентуално банкови детайли.
Ето четиво както да накараш SHealt да работи под root Smile
http://www.droidviews.com/use-s-health-a...pped-knox/

Samsung Galaxy S10+ Green
Цитирай
#5

Между другото- някой знае е ли как се обръщат крачките в метри? Идеята е да показва не колко крачки си минал а колко метра.
Цитирай
#6

@aladin От началния екран на S Health като натиснеш върху графиката на крачките, те праща в друг екран, където отдолу ти пише разстоянието в километри.

Galaxy S10+  ◦  Prism White  ◦  SanDisk Extreme Pro 128 GB / U3 / A2  ◦  Android 10
Galaxy Watch 46mm  ◦  Silver  ◦  Tizen OS by Samsung
Galaxy S II  ◦  Galaxy Note II  ◦  Galaxy S4  ◦  Galaxy S7 edge  ◦  Galaxy S10+

Battery Historian
Цитирай
#7

@Иван
Под buildprop имам предвид, че тоя метод, който си ми дал съм го направил вече. Проблемът идва не заради руут или кнокс. Съвсем други симптоми имам налице. Щом и защитната папка ми бачка...
Цитирай
#8

Не можеш да кажеш със сигурност, защото не знаеш дали не идва от някой друг модул/приложение, който засича, че телефона ти е руутнат. За синхронизацията освен S Health се грижат и още няколко други системни приложения. Може някое от тях да се дъни заради руута/knox.

Има един сигурен начин да разбереш дали е от това: ресетваш и тестваш без руут, после руутваш и тестваш пак.

Galaxy S10+  ◦  Prism White  ◦  SanDisk Extreme Pro 128 GB / U3 / A2  ◦  Android 10
Galaxy Watch 46mm  ◦  Silver  ◦  Tizen OS by Samsung
Galaxy S II  ◦  Galaxy Note II  ◦  Galaxy S4  ◦  Galaxy S7 edge  ◦  Galaxy S10+

Battery Historian
Цитирай
#9

Така е, но моля четете по няколко пъти първият ми пост. Това го направих - върнах се на андроид 6 (4файла с один) и пак е така..
Пробвах да изтрие и инсталирам други версии на samsung account apk но все същото си е. Работи за малко и после проблеми със сървъра при ръчна синхронизация.
Би ли дал списък с приложения които са във връзка с проблема? Ще улуча все някое
Цитирай
#10

За синхронизациите тези със сигурност участват:
Samsung account
Samsung Cloud
Samsung Push Service

Системните приложения, които започват с ANT и ANT+ са свързвани малко или много с S Health, защото ги ползва за комуникация с някои смарт носими фитнес устройства, но надали имат общо със синхронизациите.

Има и още доста системни приложения, които не е ясно какво точно правят (например всички от групите на Самсунг: com.sec.*, com.samsung.*) и дали не вземат участие в синхронизациите. Да си трил или изключвал някои системни приложения? Също пробвай дали и с друг акаунт ще имаш проблеми.

Като цяло аз си мисля, че проблемите произтичат от руута. Самсунг не за първи път демонстрират, че не одобряват такива модификации, и спъват някои неща.

Galaxy S10+  ◦  Prism White  ◦  SanDisk Extreme Pro 128 GB / U3 / A2  ◦  Android 10
Galaxy Watch 46mm  ◦  Silver  ◦  Tizen OS by Samsung
Galaxy S II  ◦  Galaxy Note II  ◦  Galaxy S4  ◦  Galaxy S7 edge  ◦  Galaxy S10+

Battery Historian
Цитирай
#11

Моята бройка е някак си дефектна.. Другите притежатели нямат такива проблеми. Заради един knox телефонът ми правеше син екран без причина, но докато разбера причината мина доста време.
Тия дни ще си поиграя като имам свободно време, че мисля да префлашна къстъма и да се заема с тия приложение които ми написа.
Цитирай
#12

Тези приложения, които е описал колегата ivkos аз ги махам от рома още преди инсталацията, рута при мен е задължителен и нямам никакъв подобен проблем като на колегата.
Колега, телефона твой ли е от самото начало, слаган ли е друг имейл, в смисъл след ресет влизаш с един акаунт и след това ползваш хрома например и се логваш с друг имейл и такива подобни.

SAMSUNG Galaxy S23 Ultra 5G
HUAWEI Watch 3 Pro


Цитирай
#13

@Ивайло69
Не съм първи собственик. Някой е слагал руут. Има някакви симптоми, които са нетипични за руутнато galaxy.
Има и друг факт - телефонът е изтърван и не знам дали от това може да е довело до проблеми в хардуера и от там в софтуера.

В началото като го взех, телефонът се рестартираше сам и се опитваше да влезе в recovery, но забиваше на някакъв син екран. Сложих руут, същото положение. Сложих къстъм ром без кнокс (по някаква случайност) и телефонът няма нито един рестарт самоцелно и влизане в рековъри.
Със сигурност са слагани предни имейли, но не е заключен към тях както би бил, ако не се отключи Bootloader-а (поне в този смисъл го схващам).
Имам проблем при браузъра на Самсунг, който изчезва след като го изтрия и си инсталирам нов - появяват се черни прозорци от части на екрана и не може да се чете нищо. Та предполагам, че ако деинсталирам някоя от свързаните приложения има някакъв шанс да се оправи S Health. (или поне моя надежда)

Бях отворил отделна тема тук, май се загуби някъде относно рестартите и браузъра, като имаше отговор от потребител, че е възможно при падането да се е нарушила по някакъв начин паметта на телефона. Малко ме съмнява да повлияе и на S health. Но със сигурност неинсталирането на Knox ми маха тоя странен по вид Bootloop. Когато го инсталирах (къстъм рома има такава възможност, с който съм в момента, иначе не мога да ползвам нормално телефона) тогава се появи отново bootloopa.
Цитирай
#14

Ами не ми се вярва да е хардуерен проблем, защото той щеше да влияе на всичко, а не само на определено приложение, колкото до имейла ти влизал ли си с различен имейл от твоя в маркета например или през хрома в някой сайт, защото аз имах подобен проблем преди време с един ром, логнах се през хрома в един сайт с друг имейл и стана мазало, набиха се контактите от другия имейл, спряха синхронизациите на някои приложения и не се оправи дори след ресет. Сложих друг ром с пълен формат на вътрешната памет и пак не се оправи. Случайно намерих подобен проблем в един сайт и препоръчваха флашване на Miui и след това друг ром и наистина се оправи, аз така и не можах да си го обясня, мислех че има връзка с кнокса, флашвах оригинален ром, оригинален с премахнат кнокс и все не се оправяше, така и не разбрах какво стана, но андроида е способен на "авантюри" поради ред причини, но да не задълбаваме.
Пробвай с флаш на [G930X-G935X][MIUI8-26.03.2017]Port.by.Thanhfhuongf дали ще има някакъв ефект.

SAMSUNG Galaxy S23 Ultra 5G
HUAWEI Watch 3 Pro


Цитирай
#15

Такова мазало не съм имал, въобще няма някакъв помен от предишни логвания през други гугъл профили.
Така, значи да намеря и флашна тоя miui и лед това да си слагам каквото си искам (къстъм, сток..)?
От толкова години ползвам андроид и честно казано не бях попадал на такъв случай. Каквито и формати да правя няма решение.. затова в краен случай се допитвам тук.
Цитирай
#16

Свържи се с предишния собственик и го питай какви операций са му правили!

Samsung Galaxy S10+ Green
Цитирай
#17

Каквото и да е правил, вече е минало. Просто няма оправия..
Ивайло, това е G930X и G935X, моя е с F накрая и няма да стане.. Даже в xda не ми излиза като резултат
Цитирай
#18

Ако ти се занимава, занеси го на сервиз да му направят преглед.
Дали не е ползван root за друг модел телефон и да се е омазало. Щом в XDA не ти излиза като резултат.
Какъв е модела точно? SM-G935F?

Samsung Galaxy S10+ Green
Цитирай
#19

Моделът е g935F.
G935x не ми излиза с къстъм ром, който е цитирал колегата (макар и несъвместим с моя модел)
Бих пробвал с тоя miui и накрая може да питам в сервиз
Цитирай
#20

Колега, няколко въпроса за да приключка разследването с проблема на телефона ти.
Свали си Root Checker, и ми кажи какво изписва!
Имаш ли Knox0x1?
Версия на сегашната ти версия на Андроид + build number.
Имам на идея какво може да е станало с телефона в ПРЕДИШНИЯ собственик.
Дай информацията, и ше видим как ще процедираме Smile

Samsung Galaxy S10+ Green
Цитирай
#21

Благодаря на всички, които се включват в темата (дал съм ви плюс).
Та, значи - още като взех телефона видях, че кнокса е tripped, т.е е 0х1
До сега няколко пъти съм го руутвал, така че със сигурност (ако се е породило съмнение у вас) е 0x1. Няма как да го ползвам без да деинсталирам кнокса.

Сегашната ми версия на андроид (минах на стоков преди 2 дни) е 7.0
Build number: NRD90M.G935FXXU1DQJ3

Ако искаш да видиш нещо конкретно от това приложение, моля да ми посочиш, кое точно приложение да си изтегля (понеже са няколко с едни и същи имена), но можеш да бъдеш убеден, че е руутван телефона и дори в момента съм с руут.
Цитирай
#22

Това е приложението:
https://play.google.com/store/apps/detai...heck&hl=en
Леко е и лесно за боравене...
Ако ти покаже че си 100%, следвай тези стъпки:

1. Follow the steps below to remove the S-Health block.
2. Download a root file explorer (such as Root Explorer, Root Browser or ES File Explorer).
3. Open the root file explorer and go to the /system folder.
4. Open the file named build.prop in text editor
5. In the build.prop file look for ro.config.tima=1
6. Change this line to ro.config.tima=0, simply changing the 1 to a 0
7. Reboot phone
8. Run the S-Health app

И сподели резултата.

Samsung Galaxy S10+ Green
Цитирай
#23

То това е направено вече.
Ще направя едно видео и ще го кача за да видите какви проблеми има.
Цитирай
#24

Дай, да видим, много интересно...
Каква грешка дава?

Samsung Galaxy S10+ Green
Цитирай
#25

www.youtube.com/watch?v=D32DC-kPlfY

Погледнете тея синхронизации (или каквото са).. Така си се въртят стрелките, даже с тая версия на S health не мога да вляза повторно да ги покажа.
В другите версии е същата работа. Не помага нито триене на кеш, нито на дата..

По-нататък в клипа съм показал и втори проблем, но вече на друго приложение..
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)