Здравейте.
Изпуснах си тела и ми се спука предното стъкло.
Всичко си му работи обаче е пръснато.
Съвети мога ли да го сменя сам или къде да го занеса за подмяна и горе-долу колко пари ще ми струва?
Samsung Galaxy S7
(Последна редакция: 2017-12-13, 18:31:12 от mcrady.)
(2017-12-13, 18:24:19)mcrady написа: Здравейте.
Изпуснах си тела и ми се спука предното стъкло.
Всичко си му работи обаче е пръснато.
Съвети мога ли да го сменя сам или къде да го занеса за подмяна и горе-долу колко пари ще ми струва?
Аз спуках задното стъкло. Поръчах си и го смених. Докато проучвах как се сменя видях и клипове в ютуб, в които е показано как се сменя и дисплея. Ако разполагаш със сръчност и нужните инструменти ще се справиш.
Като цяло може да се сменя стъклото но е голяма играчка защото трябва да отлепиш стъклото от самия екран с топлина. Много пипкава работа е и все пак има вероятно ако не си го правил до сега да счупиш нещо, а пък и после със залепянето не е много лесно трябва ти спеицално лепило, нерви и късмет. Единствения ти вариант е да си намериш екран и стъкло в комплект и да го смениш.
От нищо не зависи!То от една побитос по лайсната или по корпуса ти гори гаранцията,та камо ли от пръснато стъкло!Колегата е прав,гаранцията е заминала!
(2017-12-26, 10:52:02)vertexe написа: От нищо не зависи!То от една побитос по лайсната или по корпуса ти гори гаранцията,та камо ли от пръснато стъкло!Колегата е прав,гаранцията е заминала!
Кофти... въпреки, че до сега всичките ми телефони са ходели са гаранционен ремонт и проблеми не съм имал. А не е като да съм нямал подбити лайстни. Единият ми телефон е падал 100 пъти от джоба върху металната шина на седалката на колата и лайстната беше подбита на 100 места.
По-принцип винаги могат да се срещнат с комисията за защита на потребителя или с адвокат ако реша, че правят нещо което не е правилно. Не веднъж съм пращал хора от комисията в разни магазини. И са помагали...
То е ясно, че търговците винаги ще се опитат да извият ръката на потребителя.
Добре е ремонта да се извърши в лицензиран сервиз, като ремонта няма да бъде поет по гаранция, а ще бъде заплатен от собственика. По този начин начин телефонът ще си запази актуална гаранцията за оставащият период от време.
(2017-12-26, 10:52:02)vertexe написа: От нищо не зависи!То от една побитос по лайсната или по корпуса ти гори гаранцията,та камо ли от пръснато стъкло!Колегата е прав,гаранцията е заминала!
(2017-12-28, 14:43:33)ivanov_km написа: Добре е ремонта да се извърши в лицензиран сервиз, като ремонта няма да бъде поет по гаранция, а ще бъде заплатен от собственика. По този начин начин телефонът ще си запази актуална гаранцията за оставащият период от време.
Това би трябвало да е така дори в дупка като България. Самият производител има интерес да ти вземе безбожни пари за едното нищо - какво му пречи с това да ти гарантира още някакви месеци безпроблемно функциониране - та нали неговата застраховка срещу потребителската небрежност е точно това, че не трябва да го чупим. А и то е нормално, просто са си вързали гащите по най-здравия начин, който е дори почтен. Просто никой не се е осмелил да предложи по-ниска цена на ремонтите за гаранционно устройство, за сметка на извънгаранционно.
(2018-08-10, 09:03:26)nedkoff написа: Сервиза е мост компютърс. Относно гаранцията ако е официален внос в страната няма причина да няма гаранция без значение от къде е закупен.
Извинявам се, не съобразих да погледна на сайта на LG. Но там пък пише, че са сръчко.
(Последна редакция: 2018-08-10, 11:14:24 от aladin.)
(2018-08-10, 08:24:52)aladin написа: А G6 , купен от малък магазин има ли гаранция към оторизиран сервиз? И ако има - кой е заLG?
Сръчко е оторизираният сервиз за LG. Гаранцията на повечето онлайн магазини не е към оторизиран сервиз без значение от марката. Конкретно за Lg съм питал и в сервиза и съпорта им за България, от където директно си ми казаха, че покупка от разни щепсели, смартфони.бг с малки или големи букви и т.н, си е на мой риск, защото при нужда телефонът ми няма да бъде ремонтиран в сервиза на LG, а в някой гаражен.