Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

"Системен ПИ спря", телефонът се рестартита и до там.
#1

Здравейте! Батерията ми беше на около 95-96% . След като си отключих телефона излезе съобщение "Системен ПИ спря" игнорирах съобщението и след около 20-30 секунди телефонът се рестартита и до там. Вече няколко дена стои само на лого. Не се изключва, освен ако не му се изтощи батерията. При комбинация VolumeDwn+Pwr се рестартирва и пак замръзва на лого. Не мога да вляза в рековери меню. Снощи го флашнах през один но пак е на лого. Според вас какъв е проблемът? Днеска си писах със Самсунг Германия и утре ще им го изпратя.
Цитирай
Аксесоари
#2

Volume down + power + bixby бутона е комбинацията

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Цитирай
#3

С тази комбинация мога да вляза в Download Mode. Точно от там си префлашнах софтуера, но без резултат
Цитирай
#4

С еднофайлов или четирифайлов фърмуер го флашна през Odin?

iPhone 11 Pro + AirPods2 + Apple Watch 4
Samsung S20 Plus Samsung S10 Samsung Note 9
Цитирай
#5

С четирифайлов софтуер свален от Sammobile
Цитирай
#6

А кое CSC ползва? Home_ CSC или само CSC? Трябва да ползваш само CSC, за да ти нулира всички данни и да тръгне на чисто да стартира телефона.

iPhone 11 Pro + AirPods2 + Apple Watch 4
Samsung S20 Plus Samsung S10 Samsung Note 9
Цитирай
#7

Първо пробвах с Home_CSC тъй като имах важни данни, които не исках да ги загубя но телефнът не се оправи. След това флашнах отново само със CSC. Целият процес претече успешно, но телефонът пак не се включи. Стои си на Лого
Цитирай
#8

Не "само с csc ",ако те разбирам правилно, а всички 4 файла AP,BL CP CSC/ не home/!

Samsung Galaxy S 21 Ultra 5G
Цитирай
#9

(2018-02-10, 19:00:09)gogon написа:  Не "само с csc ",ако те разбирам правилно, а всички 4 файла AP,BL CP CSC/ не home/!

Флаша го правих 2 пъти с 4'те файла. 1 път не исках да си изтрия файловете и на csc ползвах home_csc. След като проблемът не се разреши пак флашнах с 4'те файла, но този път със CSC без Home
Цитирай
#10

А сега след флаша влиза ли в стоковото рековъри? Ако влиза направи Factory reset да видим дали ще даде грешка. Също кой фърмуер точно флашна, ако може линк да дадеш от къде е свалян Smile

Поправям, Преинсталирам, Модифицирам Android и Windows
Цитирай
#11

След флаш пак не ме пуска в Recovery'то. Софтуера го свалих от https://www.sammobile.com/firmwares/gala...L5/201602/
Цитирай
#12

Направи нов флаш със чекнато в опциите на Один "Phone bootloader update" ако всичко мине гладко без Fail, когато влезеш в Download менюто. Задържаш отново клавишите за Download в момента в който изгасне телефона по най бързия начин задържаш Увеличаването без да пускаш другите копчелъци. И би трябвало да влезеш в Recovery. Дори и в момента щом без Fail си направил флаша по този начин трябва да може да влезеш. От там Factory Reset + Cache Wipe. Стартираш и чакаш около 10м би трябвало да стартира.

Samsung Galaxy S23 Ultra
Samsung Galaxy Watch 4 44mm/BT
Samsung Galaxy Buds Pro
Huawei P40 Lite

Цитирай
#13

Телефонът вече го изпратих в сервиз на Самсунг. Утре ще е пристигнал при тях. Ще ви информирам какво е станало
Цитирай
#14

Когато влезеш в рековари извади сим карта , след рековари ресет
натисни пауе оф сложи сим карта и натисни пауер паси в рековари
и наи одгоре тел. се рестартира и се връща с оргиналниа csc
Цитирай
#15

Това, последното, на български ли беше?

Винаги искаме това, което нямаме.
Цитирай
#16

(2018-02-11, 20:12:39)valiv написа:  Когато влезеш в рековари извади сим карта , след рековари ресет
натисни пауе оф сложи сим карта и натисни пауер паси в рековари
и наи одгоре тел. се рестартира и се връща с оргиналниа csc

Ко каза, ко?  Bu
Цитирай
#17

На мен ми звучи хардуерен дефект, щом с нищо не можеш да го събудиш.

Galaxy Note 10 plus 
Galaxy S21 Ultra
Galaxy S23 Ultra
Galaxy S24 Ultra
Цитирай
#18

Телефона понеделник го получих. Писали са, че проблемът е бил в софтуера и са го сменили. За сега работи добре
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)