Оценете темата:
  • 5 гласа - средно 3.8
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Софтуерни въпроси и проблеми Galaxy S9/S9+
#1

[img][Изображение: Screenshot_20180313-223622_Samsung-Exper..._thumb.jpg][/img]След поставяне на СИМ картата се появи следното съобщение за нов доставчик на услуги и за нулиране на настройките.Нулирах телефона но след рестарт отново се появява!

[img][Изображение: Screenshot_20180313-223611_Samsung-Exper..._thumb.jpg][/img]

Samsung Galaxy S2→Samsung Galaxy S5 Duos→Samsung Galaxy S9+ Duos 64GB Midnight Black→Samsung S22 Ultra 256GB Phantom Black; Galaxy Watch 4 Classic;
Цитирай
Аксесоари
#2

(2018-03-14, 13:32:24)bicubic написа:  [img][Изображение: Screenshot_20180313-223622_Samsung-Exper..._thumb.jpg][/img]След поставяне на СИМ картата се появи следното съобщение за нов доставчик на услуги и за нулиране на настройките.Нулирах телефона но след рестарт отново се появява!

[img][Изображение: Screenshot_20180313-223611_Samsung-Exper..._thumb.jpg][/img]

Направи едно обаждане за 5-10 минути и нулирай телефона. След това мисля, че ще е ок.

Sony Z1 -> Ericsson A1018s -> Ericsson T18s -> Nokia 3310 -> Sagem 922 -> Motorola C350 -> Nokia 3510i -> Nokia 3110i -> HTC Touch2 -> ZTE Blade -> LG Optimus 2x -> Galaxy S4 + Nexus 7 32GB -> Galaxy Note 3 -> Galaxy Note Edge + iPhone 5S -> Galaxy S7 Edge + iPhone 6S -> Galaxy S8+ -> Galaxy S9+ -> Galaxy Note 10+ -> Galaxy Z Fold 3 -> Galaxy S21 Ultra -> Galaxy S22 Ultra -> Galaxy S23 Ultra -> Galaxy S24 Ultra

Galaxy Gear -> Gear S3 Frontier -> Galaxy Watch 3 LTE -> Galaxy Watch 5 Pro LTE
Цитирай
#3

При мен се случва след 15-20 мин работа на телефона, скенера за пръстови отпечатъци спира да работи и трябва да се рестартира телефонът, но след нови 15-20 мин пак излиза грешката.

LG G2 16GB Black -> Samsung Galaxy S7 Edge Black Onyx -> Samsung Galaxy S9+ Midnight Black
Nexus 7 2013 32GB
Цитирай
#4

(2018-03-14, 18:04:30)kristian93 написа:  При мен се случва след 15-20 мин работа на телефона, скенера за пръстови отпечатъци спира да работи и трябва да се рестартира телефонът, но след нови 15-20 мин пак излиза грешката.

И при мен се получава за 2ри път днес. Сега ще се занимавам малко повече с него да видя дали наистина е в такъв период.
Цитирай
#5

При мен има и друг проблем вече. Днес цял ден като говоря и на отсрещната страна им прекъсва много и не ме чуват. Не е било от някоя клетка на Виваком, защото се получаваше в различни части на града. Рестарт и вадене и поставяне на сим картата не помохнаха. Ще пробвам с ресет сега и ще видим как ще е.

LG G2 16GB Black -> Samsung Galaxy S7 Edge Black Onyx -> Samsung Galaxy S9+ Midnight Black
Nexus 7 2013 32GB
Цитирай
#6

Това с пръстовият отпечатък, ако ползвате уиджет за заключване на дисплея е много вероятно да е от него.
Аз имах същият проблем един ден, след което го деинсталирах, рестартирах тела, махнах отпечаръците и въведох нови. От там насам нямам проблеми. Това е от около 7-8 часа
Цитирай
#7

Четох ,че проблема с пръстовия отпечатък се решавал временно(докато го фикснат) чрез активиране на опцията за жестове с него.Успех!

Samsung Galaxy S23Ultra,Samsung Galaxy Watch 5 Pro LTE
Цитирай
#8

Някой дали знае сега като е Samsun galaxy S9 DUOS новия модел ако иска някой да флашне софтуер с один какъв ром трябва да свали от sammobile примерно GALAXY S9 SM-G960F или трябва да се търси ром GALAXY S9 SM-G960F/DS. Понеже са две сим карти най вероятно ще има значение рома за управлението на 2 те карти.

LG Optimus 2x > Samsung Galaxy S III  > LG G2 > Samsung Galaxy S6 >  Samsung Galaxy s7 [b]>  Samsung Galaxy s8 > Samsung Galaxy S9 [b]> Samsung Galaxy S10 >[/b][/b]
Цитирай
#9

Както и при Note 8, който е със 2 сим карти, така и при s9 си сваляш и флашваш "F" версията. Просто вече "F" са двусимови.

iPhone 11 Pro + AirPods2 + Apple Watch 4
Samsung S20 Plus Samsung S10 Samsung Note 9
Цитирай
#10

(2018-03-15, 10:01:21)ivan_vylka написа:  Както и при Note 8, който е със 2 сим карти, така и при s9 си сваляш и флашваш "F" версията. Просто вече "F" са двусимови.

Търсих ром дето да има DS на края и така и не намерих и реших да попитам. По принцип като не намерих предположих че може да е така но все пак трябваше да попитам. 
Благодаря за отговора

LG Optimus 2x > Samsung Galaxy S III  > LG G2 > Samsung Galaxy S6 >  Samsung Galaxy s7 [b]>  Samsung Galaxy s8 > Samsung Galaxy S9 [b]> Samsung Galaxy S10 >[/b][/b]
Цитирай
#11

И след направен ресет снощи , днес по обяд пак започна да прекъсва по време на разговор. Аз чувам отсрещната страна перфектно, но мен не ме чуват на моменти. Странното, е че първите два дни нямаше проблем и се появи впоследствие. До днес наобяд след ресета също нямаше проблеми. Вече се чудя даши е за сервиз или е нещо софтуерно.

LG G2 16GB Black -> Samsung Galaxy S7 Edge Black Onyx -> Samsung Galaxy S9+ Midnight Black
Nexus 7 2013 32GB
Цитирай
#12

Има нова актуализация аз със GALAXY S9 DUOS закупен от мтел с CSC BGL


Прикачени файлове Миниатюри
   

LG Optimus 2x > Samsung Galaxy S III  > LG G2 > Samsung Galaxy S6 >  Samsung Galaxy s7 [b]>  Samsung Galaxy s8 > Samsung Galaxy S9 [b]> Samsung Galaxy S10 >[/b][/b]
Цитирай
#13

(2018-03-15, 14:25:49)kristian93 написа:  И след направен ресет снощи , днес по обяд пак започна да прекъсва по време на разговор. Аз чувам отсрещната страна перфектно, но мен не ме чуват на моменти. Странното, е че първите два дни нямаше проблем и се появи впоследствие. До днес наобяд след ресета също нямаше проблеми. Вече се чудя даши е за сервиз или е нещо софтуерно.
Мъчи го и с друга карта.

Изпратено от моят G8441 с помощта на Tapatalk
Цитирай
#14

(2018-03-15, 14:25:49)kristian93 написа:  И след направен ресет снощи , днес по обяд пак започна да прекъсва по време на разговор. Аз чувам отсрещната страна перфектно, но мен не ме чуват на моменти. Странното, е че първите два дни нямаше проблем и се появи впоследствие. До днес наобяд след ресета също нямаше проблеми. Вече се чудя даши е за сервиз или е нещо софтуерно.

Да не запушваш отвора на микрофона с ръка...

Samsung Galaxy S2→Samsung Galaxy S5 Duos→Samsung Galaxy S9+ Duos 64GB Midnight Black→Samsung S22 Ultra 256GB Phantom Black; Galaxy Watch 4 Classic;
Цитирай
#15

(2018-03-15, 14:25:49)kristian93 написа:  И след направен ресет снощи , днес по обяд пак започна да прекъсва по време на разговор. Аз чувам отсрещната страна перфектно, но мен не ме чуват на моменти. Странното, е че първите два дни нямаше проблем и се появи впоследствие. До днес наобяд след ресета също нямаше проблеми. Вече се чудя даши е за сервиз или е нещо софтуерно.

При мен има същия проблем.Аз чувам перфекно,но отсреща ми казват, че прекъсва много и нищо не ми се разбира.?
Цитирай
#16

(2018-03-15, 22:29:34)tanita5555 написа:  При мен има същия проблем.Аз чувам перфекно,но отсреща ми казват, че прекъсва много и нищо не ми се разбира.?

Опитайте с изключено подтискане на фонов шум. https://forum.androidbg.com/showthread.p...pid1450087


Samsung Galaxy A54 5G и LG V20/G8s
Цитирай
#17

Мисля че телефона няма такава опция, или поне не я намирам в менюто

Samsung Galaxy S2→Samsung Galaxy S5 Duos→Samsung Galaxy S9+ Duos 64GB Midnight Black→Samsung S22 Ultra 256GB Phantom Black; Galaxy Watch 4 Classic;
Цитирай
#18

При мен има проблем със Smart Things, когато натисна да контролирам телевизора чрез виртуалното дистанционно и крашва.

Изпратено от моят SM-G965F с помощта на Tapatalk

Samsung Galaxy Watch 5 Pro 
Samsung Galaxy S22 Ultra  Phantom White
Цитирай
#19

(2018-03-16, 10:28:47)bicubic написа:  Мисля че телефона няма такава опция, или поне не я намирам в менюто

Не може да няма, всички я имат от както слагат по 2 микрофона. Отвори диялера за набиране, горе 3-те точки за опции, настройки за разговор или там както е превода при вас и разгледай настройките. При мен е в звук, но може и да е в други, още и т.н.


Samsung Galaxy A54 5G и LG V20/G8s
Цитирай
#20

При мен селфи камерата не може да хваща на фокус. В началото работеше нормално, но след като разглеждах опциите с емоджита и си направих 1-2 снимки загуби фокус. Рестартирах телефона, но продължава да е така. Това дали е софтуеърно или.....

Samsung Galaxy S22 S901B
Цитирай
#21

не ми се отваря нова тема, а тази мисля че доста хора я следят. някой знае ли може ли да се изключи секундната стрелка при използване на "класически" часовник за AOD?
Цитирай
#22

Здравейте. Някой друг да има проблем с EDGE LIGHT ? Очевидно е проблем още от S8 Sad

HTC Desire HD -> Nexus 4 -> Galaxy S6 -> Galaxy S9+ - > Note 20 Ultra 5G
Цитирай
#23

В какво се изразява този проблем?

"Всичко навътре от морето е провинция" - Ъ.Хемингуей
Цитирай
#24

Не работи на изключен дисплей или ако реши да работи е само за някои приложения, а не за всички. Има няколко теми в xda, Samsung community и тн, но са за предишни модели и затова реших да пиша конкретно за 9та серия тук и да чуя как е при вас. Като цяло става въпрос за приоритета, който трябва да има определена програма, за да събуди дисплея. Очаквало се е с Орео да се оправят нещата, но...

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

HTC Desire HD -> Nexus 4 -> Galaxy S6 -> Galaxy S9+ - > Note 20 Ultra 5G
Цитирай
#25

Здравейте, @bojidar_n аз съм в икономичен режим и нямам проблема който описвате по-горе. Тъкмо бях прочел това което вие написахте , ми писаха по скайп и ми светна EDGE LIGHT има настойки проверете някои от тях . Мисля , че когато взех телефона функцията беше изключена.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)