Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Смяната на РОМ с европейски ще ми реши ли проблема?
#1

Телефонът ми е РедМи 4/Про Прайм.
Преди няколко теми писах за проблема ми с Гугъл магазина, но това е бял кахър..  Мисля, че по същото време се появи и и проблема, че по време на разговор за по 5-10 секунди отсреща не ме чуват, аз чувам всичко. Няма закономерност - в разговор от 20 минути може да се появи и 1 и 10 пъти. Skyfone във Варна се рекламират като сервиз за Xiaomi и се обърнах към тях. Казаха, че трябва да се смени РОМа на европейски, първоначално казаха 1 ден, сега 3 до 5 дни. Взех си апарата, защото в момента не мога 5 дни него, но мисля все пак да го оставя следващата седмица. 
Моля за съвети и идеи!!! Чували ли сте за подобен проблем, който да се реши с европейски РОМ? Аз си мислех, че всичко е наред, след като идват актуализации редовно и ъпдейтвам.
Парадоксалното е, че предишния ми телефон (РедМи Ноут 3) направи същото отново на 1 година и му смениха платка микрофон и лентов кабел и стана по-зле.
Цитирай
Аксесоари
#2

За решение на проблема не може да се твърди преди да се знае какво го причинявя.
Само ще кажа какво си мисля по въпроса:
Европейски ром може да е:
Глобал стейбъл, глобал дев
XIAOMI.eu stable, xiaomi.eu седмичен, които са базирани на китайските билдове.
Единствената разлика между тях и глобалния, по отношение разговорите е Модема.
Файлът се казва non-hlos.bin и за флашването му, както и за флашването на еу ром се иска отключен буутлоудър. Нещо което може да стане за 0, 6, 72, 360 часа... Като последното е много повече от 3-5 дни.
Реално теорията им е че е софтуерен проблема и това е решението им. Ром базиран на китайските версии, съответно с модем от китайските версии.

Мен ме интересува на *#*#6484#*#* при тестовете микрофон-спийкър всичко от всеки път ли работи?
Цитирай
#3

Влязох е engineering mode -single item test, после спийкър, свири мелодийка. Не ми става ясно, може ли малко по-подробно какво да гледам?
А от сервиза ми обясняват времето не с отключване, а с това че имало много елементи за напасване.
Suffer ти чувал ли си за такъв проблем с микрофона?
Благодаря ти!
Цитирай
#4

не съм чувал за такъв проблем с микрофона. Избирателното чуване е или от мрежата, или от сим картата или някое приложение да не иска да дава права на микрофона.
Ако е хардуерно няма логика да работи и да не работи избирателно.

на високоговорител как са разговорите - имам предвид без да се държи телефона.
Да не би нещо с пръст да се запушва отвора?

вече не знам какво друго да мисля.

елементи за напасване? - не им разбирам изобщо процедурата и термините
Цитирай
#5


И аз не им разбирам терминологията. По-скоро не им се обяснява.
Телефона го държа правилно. Понякога внезапн
о изчезва звука, друг път накъсва. И това от 1 месец. 1 Сим карта е сменяна, но проблемът е и с двете.
Високоговорител рядко ползвам, но сякаш с него не се е получавало.
Чудя се кое може да е приложението, което прави проблеми. Ново нямам, но пък имам клонирани ФБ, Вайбър и ВА.
Цитирай
#6

вариант е от permissions да им спреш достъпа до микрофон, ако не водиш разговори през тях, не им трябва Smile
и съответно пак да тестваш разговори..
Не беше ли този модел с който имаше някакви грижи с мрежата и се сменяха и тестваха модеми.
Май с виваком беше проблема......
Цитирай
#7

Нека собственика на телефона пуснал темата да провери,дали не е включено VOLTE.На двама мой колеги проблема беше от това.

POCO X3 NFC 6/128
Цитирай
#8

Да с Prime-а имаше проблем. Аз съм с такъв, но от много време при мен го няма този проблем. Ако е бил от мрежата предполагам, че е решен.
Вкл./Изкл. на VoLTE, тогава на мен не ми помогна, но нищо не пречи на колегата да пробва.

Samsung Galaxy S II, Lenovo A3000-H, Meizu MX4, Redmi 4 Prime
Цитирай
#9

Върнаха ми фабричните настройки на телефона. Първите 2-3 разговора нямаше прекъсване. Днес продължавам с експеримента - да видим.
Иначе и двете ми карти са на Виваком.
Volte включено или изключено да е?
Благодаря за съветите!
П.п Обаче сега виждам, че в менюто за сим карти и моб мрежи нямам подменю за Volte
Цитирай
#10

Въведи в дайлъра код: *#*#86583#*#* и отиди пак в менюто за сим картите би трябвало вече да я има опцията.

Sent from my MI 6 using Tapatalk

        [Изображение: androidbg.png]             
Цитирай
#11

(2018-03-30, 11:21:43)siebel написа:  Да с Prime-а имаше проблем. Аз съм с такъв, но от много време при мен го няма този проблем. Ако е бил от мрежата предполагам, че е решен.
Вкл./Изкл. на VoLTE, тогава на мен не ми помогна, но нищо не пречи на колегата да пробва.

Колегата не е ли колежка?
Цитирай
#12

виж коя версия на модема е... добре е да е v50

Sent from my Redmi 4 Prime using Tapatalk
Цитирай
#13

(2018-03-30, 14:33:53)suffer написа:  Колегата не е ли колежка?

Да сме точни, за колега няма мъжко и женско обръщение.Винаги се ползва колега Wink
Нищо лично,даже подкрепям долния коментар за колегата @suffer Smile

Samsung S22Ultra 12/256
Samsung Galaxy Watch 4 Classic 46mm
Galaxy Buds Pro
Цитирай
#14

(2018-03-30, 16:08:18)gipso написа:  Да сме точни, за колега няма мъжко и женско обръщение.Винаги се ползва колега Wink
Благодаря, мислех да го напиша, но темата не е "Общи приказки", пък и колегата модератор не е лош човек и помага когато може. Та реших да подмина тази малка подробност. Важното е хората, които имат нужда от помощ да я намерят.

Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk

Samsung Galaxy S II, Lenovo A3000-H, Meizu MX4, Redmi 4 Prime
Цитирай
#15

Да. Професиите нямат род и е офтопик , но не е лошо да знаем с кой говорим. Ще изтрия излишните мнения. Най-важното е да се разреши или да разрешим проблема
Цитирай
#16
Photo 

За протокола Wink жена съм, затова и задавам такива елементарни въпроси и не разбирам 1/3 от термините, които ми пишете.  Но ме наричайте както искате, важно е че винаги гледате да помогнете  Heart
Слагам линк към снимка на инфото за телефона, не знам с какво ядро е.
https://imgur.com/K7IC92j
Все още не мога да установя оправили се с ресета, сякаш е имало едно заглъхване при дълъг разговор с приятелка, та не смея да се зарадвам. 
Не съм си влязла в гугъл профилите, нищо не съм инсталирала - чакам.
В тази връзка - някой има ли  повече от 1 гугъл профил на телефона? Налага ми се да следя 3 различни мейла - та затова. Същевременно 2 от тях са активни и на други устройства. 

Да набирам ли кода за Volte, ако не смятам да го ползвам?
Цитирай
#17

1. Няма елементарни въпроси
2. Всеки си има ниво на интерес и граница - доколко му се занимава да слугува на телефона
Така че не съм съгласен с първото изречение.
От снимката се вижда, че си с 50та версия модем, който беше споменат по-горе

Няма проблем да имаш повече от един гугъл профил, аз обикновено с 3 седя заради една игра. Другия вариант е в gmail или вградения e-mail клиент да добавиш профилите, без да се добавят в телефона.
За волте.. Провери дали е включено и го спри, тук едва ли ще дойде.. Те вече гласят 5G, а разговорите се провеждат през 3G
Цитирай
#18

Малко уточнение за VoLTE-то. Не само, че идва ами ще бъде тук много по-скоро, отколкото очаквате. Услугата ще я има и при трите големи оператора.
Но в началото няма да бъде достъпна за всички телефони.
На Xiaomi съм скептичен, обаче че ще може да се ползва (поне в началото).

Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk

Samsung Galaxy S II, Lenovo A3000-H, Meizu MX4, Redmi 4 Prime
Цитирай
#19

Да споделя, че проблемът със заглъхването пак се появи Sad Влязох с Гугъл и Ми профила/лите и съм инсталирала само ФБ, Месиджър, Viber i WhatsApp, като последните 4 са клонирани.
Обикновено ползвам хром за браузър, не съм го сложила още, но забелязах, че вградения браузър спира да работи и ме изхвърля. Единственото, което ми хрумва кой прави проблема е браузъра или клонирането. Дали е удачно да го махна този браузър?
Цитирай
#20

По скоро е клонинга от двете които си мислиш.Няма защо да е браузъра.Честно казано,не виждам и клонирането защо да пречи!!!

Samsung S22Ultra 12/256
Samsung Galaxy Watch 4 Classic 46mm
Galaxy Buds Pro
Цитирай
#21

Спрях разрешенията за микрофон на всичко, без вайбър, звукозапис и камера. Имало е разрешение и на Гугъл Плей , той пък в разрешенията има клонинг, макар че в клонирани приложения не. Ще тествам известно време. Имам малко надежда, че нали гугъл плей магазин все спираше.
Цитирай
#22

Да споделя, че последните 14-15 дни хората, с които говоря не са ми докладвали за заглъхване. Засега... проблемът е решен. Според мен е било някое скапано приложение.
Добре, че минах само с фабричните настройки и не се стигна до нов РОМ. Което говори "много добре" за "специалистите" от скайфон, според които само това беше решение и с които успях да говоря лично само защото много настоявах. Иначе оставяш телефона в някакав магазин ,при едни момичета, които описват какво си им казал и така...
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)