Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Покупка от Технополис
#1

Здравейте понеже обмислям покупка на смартоф Ксиаоми Редми 5+ бихте ли ми казали дали са им читави бройките и уважават ли гаранционно продукта или да се насочвам някъде отвън . Благодаря
Цитирай
Аксесоари
#2

Отвън как уважават гаранцията, ако се наложи?

Sony Z5 Compact.
Цитирай
#3

Отвън го взимате доста по ефтин
Цитирай
#4

Във всеки магазин (поне в моя град) има продавач за андроид телефони който ти обяснява за предимствата и недостатъците и може да ти предложи по-добър, а за гаранцията...всичко е при тях....
Цитирай
#5

(2018-04-08, 17:14:10)rokon4o написа:  Отвън го взимате доста по ефтин
Доста по "ефтин" е да си го поръчаш от читави търговци от...Китай.

 
Цитирай
#6

На мобилните оператори и на технополис/техномаркет гаранциите им са истински, на онлайн търговците обаче може и да са фалшиви. Аз до колкото разбрах всяка една бройка излязла от завода има международна гаранция 1 година като съответно се комуникира директно с xiaomi и се праща до Китай. Както е с Oneplus.... т.е. ако се вземе от Китай трябва да се праща в Китай за поправка.

 Xiaomi REDMI 4X   [4/64GB]
Цитирай
#7

(2018-04-08, 21:46:44)nehranimaiko написа:  На мобилните оператори и на технополис/техномаркет гаранциите им са истински, на онлайн търговците обаче може и да са фалшиви. Аз до колкото разбрах всяка една бройка излязла от завода има международна гаранция 1 година като съответно се комуникира директно с xiaomi и се праща до Китай. Както е с Oneplus.... т.е. ако се вземе от Китай трябва да се праща в Китай за поправка.
Ти пробвал ли си да "уважиш" гаранция в техно-тата ? Уважават те теб във всички отвори ....

Изпратено от моят Nexus 6 с помощта на Tapatalk
Цитирай
#8

Аз съм пробвал. Никога не съм имал проблем. Да не говорим, че съм връщал лаптоп, телефон, дслр седмица след купуването, разбира се онлайн и ги връщам без проблем. Идва си даже куриер за тяхна сметка.
Винаги бих пазарувал техника от технотата, отколкото някой безименен магазин.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Цитирай
#9

(2018-04-09, 10:24:22)georgekodinov написа:  Ти пробвал ли си да "уважиш" гаранция в техно-тата ? Уважават те теб във всички отвори ....

Изпратено от моят Nexus 6 с помощта на Tapatalk

Аз също съм пробвал. Никакви проблеми и ядове.
Цитирай
#10

Една ситуация: Купих си лаптоп преди години от Техномаркет - с две години гаранция. След година и 11 месеца се прецака нещо. Изпратих им го за ремонт, понеже проблема не беше при мен (доколкото разбирам нещо по видео картата май беше). Взеха го и по закон имат право един месец да го държат. След няма и месец ми звъннаха и ми казаха, че няма да могат да го оправят за това ми предложиха друг лаптоп на същата цена като моя. Но нали се сещате, че след две години същата цена означава по-добри параметри. И така ми дадоха чисто нов лаптоп, по-мощен от моя, с нови 2 години гаранция. (след година и нещо му изгоря харда и ми го смениха пак - само харда, но това е друг въпрос). Така че големите вериги си знаят работата. Сигурно има и някой път ядове, но за сравнение с малкте незнайни магазинчета си е 100% по-добре.
Цитирай
#11

@yo_asakura нещо се бъркаш, защото няма как смененият да е с нова 2 годишна гаранция. Дори да ти сменят устройството (било то лаптоп или телефон) гаранцията си важи до края на срока (2 г. от датата на закупуване) + дните "престой" в сервиза (от датата на предаване за ремонт до датата на получаване - с толкова ти се удължава гаранцията).

Apple iPhone 14 Pro Max (256GB) Space Black
Apple AirPods Pro v2 (2023)
Apple Watch Nike S6 GPS 44мм
Цитирай
#12

знам, че попринцип е така, но ми го дадоха с две години нова гаранция. както споменах по-горе, на втория лаптоп му изгоря харда след още година и нещо. това прави 3 години след покупката на първия лаптоп. и го пратих отново и ми смениха харда с нов. след месец пак си го ползвах.
Цитирай
#13

Значи продавач-консултанта не е бил в час как да постъпи в този случай или Технополис имат вече такава практика, което малко ме съмнява.

Apple iPhone 14 Pro Max (256GB) Space Black
Apple AirPods Pro v2 (2023)
Apple Watch Nike S6 GPS 44мм
Цитирай
#14

не, едвали вече имат такава практика, защото това беше преди 8-9 години. по скоро тогава са имали такава практика или са се объркали в случая.
Цитирай
#15

Аз пък съм доволен от тия Технота (особено Технополис) . Връщал съм машинки за постригване и са ми ги сменяли с нови или са ми давали опция да си купя нещо за тези пари . Наскоро харда ми се прееба , дадох им го и след има-няма 10 дена ми се обадиха , че ми е готов лаптопа . Бяха ми сменили харда с нов . Даже ми бяха качили и уиндолс Big Grin . Аз съм доволен от тях !

Mobile : iPhone 15 Pro Blue Titanium  + Anker Liberty Air 2 |||  Computer : MB: ASrock AB350 Pro4 , AMD Ryzen 5 5600 , GIGABYTE GeForce GTX 1660 SUPER OC 6GB GDDR6  , 16GB Dual Channel DDR4 3066 OC MHz Kingston HyperX Predator Black , Kingston 240GB A400 SSD SATA3 , WD BLUE 1TB 7200 RPM , PSU EVGA 500 W , Acer XF243YP 144hz 

Цитирай
#16

(2018-04-09, 10:24:22)georgekodinov написа:  Ти пробвал ли си да "уважиш" гаранция в техно-тата ? Уважават те теб във всички отвори ....

Изпратено от моят Nexus 6 с помощта на Tapatalk

Аз мисля че ти говориш наизуст или не от опит. Връщал съм прахосмукачка и то защото ми се стори че мирише странно излезлия въздух от филтъра, там на място ми казаха че спореде тях няма нищо но ако искам да си избера друга и аз си взех друга същата.

 Xiaomi REDMI 4X   [4/64GB]
Цитирай
#17

Е тук вече прекали, няма как да заменят нещо работещо
Цитирай
#18

(2018-04-09, 14:30:29)yo_asakura написа:  не, едвали вече имат такава практика, защото това беше преди 8-9 години. по скоро тогава са имали такава практика или са се объркали в случая.

Ако опцията е била да ти върнат парите - в такъв случай разбирам, но ако са решили да ти подменят гаранционно стока на същата цена с нова няма никаква логика да е с нови 2 години гаранция освен, ако не е станало някакво объркване на ниво служител, което си е в твоя ползва в случая.

Apple iPhone 14 Pro Max (256GB) Space Black
Apple AirPods Pro v2 (2023)
Apple Watch Nike S6 GPS 44мм
Цитирай
#19

(2018-04-09, 17:38:52)rokon4o написа:  Е тук вече прекали, няма как да заменят нещо работещо

Този пък, да няма да си измислям зарад някакъв форум? Соред мен имаше дефект защото въздухът миришеше на машинно масло в продължение на дни, там също я пускахме и миришеше но за един мирише за друг не, за да няма конфликт ми я замениха, най-вероятно са я продали на друг защото си беше в изправност.

 Xiaomi REDMI 4X   [4/64GB]
Цитирай
#20

(2018-04-09, 13:20:39)yo_asakura написа:  Една ситуация: Купих си лаптоп преди години от Техномаркет - с две години гаранция. След година и 11 месеца се прецака нещо. Изпратих им го за ремонт, понеже проблема не беше при мен (доколкото разбирам нещо по видео картата май беше). Взеха го и по закон имат право един месец да го държат. След няма и месец ми звъннаха и ми казаха, че няма да могат да го оправят за това ми предложиха друг лаптоп на същата цена като моя. Но нали се сещате, че след две години същата цена означава по-добри параметри. И така ми дадоха чисто нов лаптоп, по-мощен от моя, с нови 2 години гаранция. (след година и нещо му изгоря харда и ми го смениха пак - само харда, но това е друг въпрос). Така че големите вериги си знаят работата. Сигурно има и някой път ядове, но за сравнение с малкте незнайни магазинчета си е 100% по-добре.

Таблет от Ардес, който се прецака непоправимо 2 месеца преди 2 годишната гаранция, и ми дадоха избор да доплатя за по-скъп или нещо до тази цена с нова  2 годишна гаранция! Избрах до тази цена и ми дадоха таблет, който ползвам и до днес вече повече от 2 години с андроид 5, а го взех с кит кат .

времето е като парите - никога не стига
Цитирай
#21

(2018-04-09, 17:56:08)centur написа:  Ако опцията е била да ти върнат парите - в такъв случай разбирам, но ако са решили да ти подменят гаранционно стока на същата цена с нова няма никаква логика да е с нови 2 години гаранция освен, ако не е станало някакво объркване на ниво служител, което си е в твоя ползва в случая.

Напротив. Как ще ти дадат нова стока и няма да е с две години гаранция. Нещо генерално се бъркаш.
Цитирай
#22

Винаги, когато даден продукт бива заменен със същия модел или с модел на същата марка, остава първоначлната гаранция, освен в случайте, когато търговеца реши да предостави нова. В закона за защита на потребителите ясно е описано, че прозводителя сам решава как да удволетвори гаранционните претенции на купувача, дали да е чрез ремент или замяна с ново. Няма нищо "генерално" сбъркано.
Разбира се всяко правило си има изключение, но те са твърде конктерни и специфични и рядко се стига до тях.

iPhone 14 Pro
Цитирай
#23

(2018-04-09, 18:57:10)pepy1 написа:  Таблет от Ардес, който се прецака непоправимо  2 месеца преди 2 годишната гаранция, и ми дадоха избор да доплатя за по-скъп или нещо до тази цена с нова  2 годишна гаранция! Избрах до тази цена и ми дадоха таблет, който ползвам и до днес вече повече от 2 години с андроид 5, а го взех с кит кат .

Да, в случаите, когато си решил да доплатиш за друг (съответно са ти върнали парите за стария в преносен смисъл).

(2018-04-09, 19:14:05)anatol06 написа:  Напротив. Как ще ти дадат нова стока и няма да е с две години гаранция. Нещо генерално се бъркаш.

Не, въобще не се бъркам. Старата S4-ка имаше проблем с жакчето за слушалките (3,5 мм.) не се чуваше звук, но ми го подмениха с нов след което гаранцията си остана старата, на която бе вписан нов IMEI, че съм получил нов апарат, но със срока на старата гаранция (+ дните "престой" за ремонт).

Apple iPhone 14 Pro Max (256GB) Space Black
Apple AirPods Pro v2 (2023)
Apple Watch Nike S6 GPS 44мм
Цитирай
#24

явно всичко е до преценка. нямат някаква конкретна практика. попринцип щом не могат да ми отремонтират продукта и вече няма наличен нов от същия, се води връщане на пари, което е същото като купуване на нов с нова гаранция.
въпроса е, че технотата си спазват политиките и в повечето случеи клиента е прав за разлика от гаражчетата.
Цитирай
#25

Именно. И за това си има логично обяснение. Технотата като най-големия търговец на почти всички марки просто могат да изискват от тях. Като имат рекламации са поставили условия на производителите (вносителите) да удовлетворяват гаранциите. Там няма стоки сив внос. А ако има такива, които си внасят те, си поемат отговорността. Та като топ ритейлър те не искат недоволни клиенти.
Щото сега 20 човека като ги похвалихме още 2000 ще го прочетат. И обратно съответно.
А клиентът не го интересува дали Самсунг е отказал гаранцията или самия магазин. По закон търговецът носи отговорността. Като имаш един гараж дето е внесъл 3 телефона от Дубай нали се сещате, че той самият няма на кой да предяви претенция и ще ви мотае докато ви омръзне да му се молите, защото всяка удовлетворена рекламация е чиста загуба за него.
Сещам се един път купувам една ютия от Полиса. Прибирам се у нас, включвам, мирише на изгоряло. Връщам се продавача вика оставете я за ремонт. Моля? При управителя веднага, който му се скара и ми дадоха нова след 5 минути.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)