Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Z5C Отключване
#1
Brick 

Здрасти, колеги. Едно приятелче си закупи Z5C, обаче при вписването с Google, иска потвърждаване на стария акаунт, до който ние нямаме достъп, да.. прецака се.
Та, опитах с flashtool да сменя firmware на устройството, обаче.. греда, стигам пак до потвърждаването на акаунта. Ако някой знае някакъв вариант да прексочим тази стъпка, или ако някой има идея защо сменянето на фърмуеъра не ни потръгна, биха ми били от ползва някакви предложения. Впрочем във flashtool не бях чекирал нищо друго освен целия 'wipe sin', просто защото нямам идея какво правят другите опции освен 'Exclude sin' Big Grin. Не съм се занимавал с програмата от далечния ми Xperia Neo.. 
Ще се черпи ако стигнем до някакво решение.. Big Grin

Xperia™ XZ Premium
Honor 8
Xperia™ Z1 Stock (4.4 Years!)
Xperia™ Neo CM 10.1
Цитирай
Аксесоари
#2

Решението е да се пита човека, от когото е взиман за паролата.

#TeamPixel
Цитирай
#3

Ех, ако няма други варианти наистина, значи човека е прецакан.

Xperia™ XZ Premium
Honor 8
Xperia™ Z1 Stock (4.4 Years!)
Xperia™ Neo CM 10.1
Цитирай
#4

Repair на устройството през Xperia Companion на Сони пробвахте ли?

За първи път срещам такъв проблем да иска данни за стар акаунт.
Цитирай
#5

Трябва да успеете да влезете в интернет през телефона,а от там да зададете настройки,след това можете да направите фактори ресет и да премахнете акаунта. Има много клипове как става в тубата,потърсете.

Samsung Galaxy S21 FE 5G Huawei watch 3 pro & Huawei Media pad m5 (10.8 inch) Lte  
Цитирай
#6

@ddqnov Явно е бил направен ресет без премахване на паролата, или поне до този извод стигнах след четенето в Интернет. Пробвахме Companiona, без успех.

@sunmaster Търсих, колега. Излизат клипове как го правят на устройства от други производители, точно за Сони нищо не намирам, а начин да влезем в Интернет, просто не виждам.

Xperia™ XZ Premium
Honor 8
Xperia™ Z1 Stock (4.4 Years!)
Xperia™ Neo CM 10.1
Цитирай
#7

Проблемa е, че не е премaхнaт сaмия Google aкaунт преди ресетa и зaтовa искa пaролaтa нa стaрия aкaунт.

#TeamPixel
Цитирай
#8

Това изискване от кога е?? Няколко пъти съм ресетвал устройство без да трия стария акаунт (на жена ми) и си въвеждам директно моя акаунт.

Тествано на Android 6 и 7.
Цитирай
#9

(2018-05-13, 18:25:28)niki022 написа:  @ddqnov Явно е бил направен ресет без премахване на паролата, или поне до този извод стигнах след четенето в Интернет. Пробвахме Companiona, без успех.

@sunmaster Търсих, колега. Излизат клипове как го правят на устройства от други производители, точно за Сони нищо не намирам, а начин да влезем в Интернет, просто не виждам.

Има и за Sony. Търиси за "Xperia Factory Reset Protection"
Цитирай
#10

прочети това https://androidp1.ru/sposoby-obhoda-akka...rotection/
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)