Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Mi Max 2 - USB OTG спря да работи
#1

Здравейте! До вчера OTG функцията на смартфона работеше нормално... Ползвам USB-то най вече с USB памет SanDisk Ultra Dual 32GB/Type C. Използвам го както в Андроид, така и през TWRP за правене на Nandroid Backup на системата. От вчера спря да го вижда, както в Андроид, така и в TWRP - изобщо не може да бъде mount-нато. Опитите с други OTG USB устройства дават същия резултат. Всички изпробвани устроиства на други смартфони се разпознават и работят съвсем нормално. Правих какво ли не - форматиране на USB устройствата, пълен wipe и format на смартфона и флашване на последните China Stable и Global Stable Rom-ове, флашване на всички възможни TWRP-та за този смартфон и.т.н... - резултат нула. Разните тестови програми за USB OTG показват, че софтуерната подръжка на USB OTG функцията за всички флашнати ROM-ове е нормална.
Смартфона се зарежда нормално, връзката му с компютър през USB кабела е нормална - извършва се обмен на данни и в двете посоки, флашването във fastboot mode протича нормално... единствено OTG функцията не иска и не иска да работи...
Единственото което ми идва като причина е че... включените USB устройства не могат да се захранят... но защо това се случва...??? нямам отговор.
Някой, ако има практически опит с подобен казус, моля да даде някоя насока... Или може би направо да го засилвам за гаранционна намеса...?

Samsung Galaxy Note 10+
Samsung Galaxy Tab S 10.5 LTE, Xiaomi Mi Max 2
Цитирай
Аксесоари
#2

Само предположение - да не е бъг в новия ъпдейт от вчера (9.5.5.0)?

POCO F5 12/256 GB





Цитирай
#3

Не колега, не е от вчерашния ъпдейт. До вчера бях с custom ROM - AOSP 4.6 - при него почече от 15 дни USB OTG работеше перфектно... докато... спря. След спирането на USB OTG съм правил пълен wipe и format на телефона и съм флашвал "начисто" (пълен wipe и формат преди всяко флашване) експериментално няколко стокови (през MiFlash) и custom (през TWRP) ROM-a, но Global Stable 9.5.5.0 не е сред тях. Както съм споменал в предния пост, всички тестови програми за USB OTG показват, че софтуерната подръжка на USB OTG функцията за всички флашнати ROM-ове е нормална. Но включено USB, така и не се разпознава нито в Android, нито в TWRP. Така, че според мене проблемът май не е софтуерен...

Samsung Galaxy Note 10+
Samsung Galaxy Tab S 10.5 LTE, Xiaomi Mi Max 2
Цитирай
#4

Аз под флашване на чисто разбирам EDL режим.
Щом си отключен можеш да опиташ и с
fastboot oem edl
пак да го флашнеш през Ми флаш, най-малкото под фастбуут не се флашва persist.img, Който отговаря за сензорите. Кой знае какво друго не се флашва.. Smile
Цитирай
#5

@suffer, ти май го имаше тоя телефон. Нали Xiaomi бяха премахнали влизането в EDL по стандартен начин. Само през test point ставаше май. Да не би при Mi Max 2 да може да се влиза в EDL режимн по нормален начин?

Samsung Galaxy Note 10+
Samsung Galaxy Tab S 10.5 LTE, Xiaomi Mi Max 2
Цитирай
#6

на всеки отключен телефон се влиза с fastboot oem edl
[-] 2 потребители изказват благодарност на suffer за това мнение:
  • Friz, plmng
Цитирай
#7

@suffer, да не ме е яд, че не съм го направил флашнах и по твоа начин през edl. Не съм имал големи очаквания, че нещата ще се поправят... Не една а три различни версии на софтуера  Big Grin Да не би както колегата @ronnie72 предположи някоя от тях да се окаже бъгава. Тая с която беше купен смартфона - Global Stable 9.2.1.0, последната China Stable и последния Global Developer... То още при първата си пролича, че май иде реч за умрял хардуер. В хардуерния тест на MIUI има две опции за тест на OTG - реакция нула, както при включване, така и при изключване на външно USB или адаптер със свързано към него такова. Сега се двуумя дали да си карам така без OTG или да го пращам на продавача (Citytel - София). Не зная до колко са коректни и кое ще ми струва повече нерви - да си карам така без OTG или да си късам нервите с евентуални опити да ми обясняват как работата няма да стане...

Samsung Galaxy Note 10+
Samsung Galaxy Tab S 10.5 LTE, Xiaomi Mi Max 2
Цитирай
#8

Като е хардуерен проблема и имаш гаранция вероятно ще ти сменят платката с усб конектора. Ще им струва 5$ вероятно. Не виждам разумна причина да ти откажат. Дано не знам как реагират на отключен телефон и флашване. За второто можеш да кажеш че е ресетван, ама май трябва да им го дадеш заключен
Цитирай
#9

А може да излезе и разбита УСБ букса. Вероятно 0,20-0,50 стотинки
Цитирай
#10

ами аз затова смятам цялата платка.
Ако беше разбита нямаше да се флашва, зарежда и т.н
Цитирай
#11

Нещо нямам доверие на българските сервизи на Xiaomi (от опит). И като зная какъв каръклък ме гони по отношение на продукцията на Xiaomi.  Bu
RN4G, RN2, RN2 Prime, RN3 Pro, RN4x, RN4 - 2бр, Mi Max 2 - за 4 години - 8 бр.
Закупени все от български доставчици заради 2 год. гаранция. Половината от тях пътуваха до сервиз и не се върнаха.
RN4G - пожълтял дисплей - първия доставен за замяна го счупиха, втория се оказа за следващ модел телефон... Замениха ми тела с RN2 срещу леко доплащане. Той пък се оказа с некоректно работещ bluetooth... и в сервиза пак греда, не можаха да го ремонтират... и него ми замениха с RN2 Prime - той оживя.. и е все още жив при следващия си собственик..
RN3 Pro след 2 месеца падна на килима от 35 см... и му се пукна десплея... Поисках да ми го сменат срещу заплащане - не можаха да доставят...
RN4x - след два месеца работа, ей така както си стоеще на масата.. започна да цикли рестарти - че ми затри и SD картата  Sad Оказа се невъзвратимо скапан - замениха ми го с RN4 - той пък се оказа с OV камера, която имаше отвратителен софтуер и снимаше безобразно... Продадох го почти без пари... и се разделих временно с Xiaomi.
Последния RN4 от списъка също е жив и здрав, но при друг собственик...
Въпреки, че се бях зарекъл, преди два месеца се поддадох на слабоста си към марката и купих този Mi Max 2.
Това беше първия телефон на Xiaomi, който купувах и към който нямах нито една забележка по отношение на софтуера. Работеше превъзходно. Някои от присъстващите в този форум знаят, че имам доста резерви по отношение на софтуерната поддръжка на Xiaomi и недоволството ми, че на определени функционалности изобщо не се обръща внимание.
С този не беше така - всичко, ама абсолютно всичко си му беше О.К. И камерата му се оказа изключително добра. При нормално осветление, до границата на леко смрачаване телефона снима превъзходно. Дори снимките направени с него се оказват по-изчистени и по-детайлни от тези направени с другия ми телефон S7 Еdge (славещ се, като смартфон с изключително добра камера).
Че как да го пратя на сервиз... Не се двуумя... триумя се Smile Дали да не му жертвам една функционалност, заради изключително добрата му работа във всички други измерения... А както си споменах и каръклъка.. Не съм сигурен дали изобщо ще се върне... или къкъв телефон ще ми върнат... Същиия или някой друг модел... А този не искам да го сменям..
Яко раздух темата. Извинения за което!

Samsung Galaxy Note 10+
Samsung Galaxy Tab S 10.5 LTE, Xiaomi Mi Max 2
[-] 1 потребител изказва благодарност на plmng за това мнение:
  • suffer
Цитирай
#12

Може да прежалиш гаранцията към съответният магазин и да изпратиш телефона в сервиза на Булграм, разбира се срещу заплащане. Те поне са оторизирани да ремонтират Xiaomi.

POCO F5 12/256 GB





[-] 1 потребител изказва благодарност на ronnie72 за това мнение:
  • plmng
Цитирай
#13

Точно към подобен вариант съм се ориентирал и аз. Да го пусна в оторизиран сервиз срещу заплащане. Точно това ме притеснява и в сайта на Citytel. Булграм фигурира като оторизиран сервиз при тях, но за други марки.
https://www.citytel.bg/garanciya-i-garancionni-usloviya
Да не пиша излишно го пуснах горния линк...
Срещу Xiaomi не фигурира някой от оторизираните сервизи а пише просто... Citytel... като тълкувам написаното, всички азиатски версии май ги засилват към азиатските им производители... А там я камилата, я камиларя...
Само, че и Булграм не ми е под ръка... Той май само в София го има... А тук във Варна... дълбока провинция е вече, само разни гаражни сервизи се подвизават  Sad  Макс сервиз май се занимаваха с Xiaomi. На познат преди време му отремонтираха Xiaomi-то там, ама вече има ли ги няма ли ги...?
Ако някой знае сериозен сервиз във Варна, който да се занимава с този производител, моля да пусне малко инфо.

Хора, поразен съм. Такова животно, като държавата BG сигурно никъде по света няма... 
Обаждам се в Cytitel. Насреща един не особено любезен служител. Казвам - Имам един телефон за сервизиране, закупен от вас...
Отговор - Ами пратете ни го...
Питам - не мога ли директно да го пратя в Булграм, нали те са оторизирания сервиз в BG и при тях ли ще го изпратите за сервизиране? Държа ремонта да е в оторизирания сервиз, а аз друг не знам.
Отговор - Амииии... (Какво означава това не ми е ясно) и ми затвориха...

Звъня в Булграм.
- Имам един гаранционен Mi Max 2, може ли да Ви го пратя?
- Кажете ми IMEI - Казвам им го... O.K. e ми казват и питат:
- От кого е закупен? - Казвам им...
- Аааа тогава не. Изпратете си го на продавача....
Казвам им:
-Хора, отказвам се от гаранцията. Искам да го сервизирате като не гаранционен срещу заплащане. Ако трябва и декларация ще ви пратя.
Не можели да ми помогнат. Питам ги:
- Парите ми ли не искате?
- Не можем да ви помогнем...
Ебати държавата, ебати чудото...  Huh
Извинения за последното

Samsung Galaxy Note 10+
Samsung Galaxy Tab S 10.5 LTE, Xiaomi Mi Max 2
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)