2018-08-03, 21:11:31
VoLTE и Xiaomi Redmi Note 5
2018-08-03, 21:34:18
(2018-08-03, 21:19:40)milenvn написа: Чудесно
На Теленор си предполагам?
На Теленор съм, но по подобен начин днеска пуснах volte на една карта на виваком в едно 1+3Т. Просто освен включено volte на самия телефон, трябва и картата да бъде регистрирана във volte мрежата с някой от поддържаните телефони от оператора.
Само ментел(А1) се скрънзят още.
2018-08-03, 21:38:58
Аз съм на Виваком. Те досега имат обявени само 2 апарата на Huawei с поддръжка на VoLTE. Не се сещам за никой познат с такъв апарат, да активираме картата...
2018-08-03, 21:40:55
Не правите ли сбирки софиянци?
2018-08-03, 21:44:27
Поне от форума не Знаеш, в големия град хората са по-отчуждени, отколкото в другите по-малки градове. Сбирките са обикновено в собствения приятелски кръг.
Както и да е, ще се търси познат с П20 на Виваком, да се активира картата. Мерси много за идеята и включването
Ако има колега от София с П20 и е абонат на Вива, да ми пише лично съобщение. Бирите са от мен
Както и да е, ще се търси познат с П20 на Виваком, да се активира картата. Мерси много за идеята и включването
Ако има колега от София с П20 и е абонат на Вива, да ми пише лично съобщение. Бирите са от мен
2018-08-03, 23:30:41
А аз пък търся от Пловдив ако има някой с изброените модели на Теленор и аз черпя да пише на ЛС, благодаря предварително.
Xiaomi Redmi Note 5
2018-08-04, 09:46:10
Разходете се до някой мол, в офисите на операторите има с9-ки и Р20-ки, издебнете да нямат много работа и помолете да поставят картата ви в някой от телефоните. Поставете карата, изчакайте 2-3 минути да ви изпише VoLTE и сте готови. Така хем ще си свършите работа, хем и ще покажете по някой номер на тия в офисите, защото хайваните и те не знаят какво да правят.
2018-08-04, 10:57:24
Мейт 10 лайт не поддържа ли тази функция?
2018-08-04, 12:52:47
Като ползваш VoLTE ще таксуват ли от Интернет плана?
Xiaomi Redmi Note 5 AI Global
2018-08-04, 12:54:10
Не, нищо не таксува!
Трябва да е в списъка с официално поддържаните модели: http://www.telenor.bg/bg/4g-lte-network?ref=wt#volte
Ако си на Теленор, значи си късметлия, има го модела в списъка
Ето и за Виваком къде да следите за списъка с поддържани устройства: https://www.vivacom.bg/bg/residential/ce...n/4g-voice
(2018-08-04, 10:57:24)sokkoban написа: Мейт 10 лайт не поддържа ли тази функция?
Трябва да е в списъка с официално поддържаните модели: http://www.telenor.bg/bg/4g-lte-network?ref=wt#volte
Ако си на Теленор, значи си късметлия, има го модела в списъка
Ето и за Виваком къде да следите за списъка с поддържани устройства: https://www.vivacom.bg/bg/residential/ce...n/4g-voice
2018-08-05, 08:02:42
Huawei mate 10 lite на сестра ми,пробвах както е написано,след 3-4 минути както пишеше 4G се появи и Volte.Прехвърлих си картата на Xiaomi-то и нищо.
2018-08-05, 10:52:17
Изключи ли чекването от оператора с код *#*#86583#*#*
2018-08-05, 13:38:44
Стана, много благодаря.Бях го активирал със кода.Сега като го изключих ми се появи и бутона.
Снимката е кофти,за по бързо я направих със таблета..
Снимката е кофти,за по бързо я направих със таблета..
2018-08-05, 14:31:17
Много добре! Стои ли си горе надписа 4g/ VoLTE по време на разговор? Усещаш ли по-доброто качество на звука?
2018-08-06, 14:03:19
Хайде честито ми VoLTE
Имах път днес през един офис на Вива и ги помолих да сложим сим картата в huawei P20. Активирах, но на P20 нищо не стана, явно не е бил ъпдейтнат. Сложих сим картата в моя и Воала- имаме VoLTE
Разбира се, като Тома неверни, направих тестове- разговор със 123. Моментално свързване, горе мрежата си остава на VoLTE. Това е, метода работи, проверено и доказано
Ето и линк към темата с подробно описания на цялата процедура: https://forum.androidbg.com/showthread.php?tid=94364
Имах път днес през един офис на Вива и ги помолих да сложим сим картата в huawei P20. Активирах, но на P20 нищо не стана, явно не е бил ъпдейтнат. Сложих сим картата в моя и Воала- имаме VoLTE
Разбира се, като Тома неверни, направих тестове- разговор със 123. Моментално свързване, горе мрежата си остава на VoLTE. Това е, метода работи, проверено и доказано
Ето и линк към темата с подробно описания на цялата процедура: https://forum.androidbg.com/showthread.php?tid=94364
2018-08-09, 18:55:08
Получих официален отговор от Виваком на запитването ми за Ноте 5:
" Здравейте,
благодарим за проявения интерес. Поетапно се разширява базата на мобилни апарати, които могат да използват VoLTE в мрежата на VIVACOM."
Само ако знаеха, че вече ползвам VoLTE на телефона
" Здравейте,
благодарим за проявения интерес. Поетапно се разширява базата на мобилни апарати, които могат да използват VoLTE в мрежата на VIVACOM."
Само ако знаеха, че вече ползвам VoLTE на телефона
2018-08-09, 21:31:14
Всъщност Милене, ако се запознаят с фактите, които си описал в темата ти за активирането, дали няма да им е от полза това, че по една или друга причина, различни от поддържаните според тях устройства, също биват активирани.
Предполагам тази информация може само да е градивна за тях. Едва ли би било обратното.
Предполагам тази информация може само да е градивна за тях. Едва ли би било обратното.
Samsung Galaxy S23 Ultra Green
Galaxy Buds Pro
Galaxy Watch 6 Classic 47mm-Silver
TicWatch Pro 3
2018-08-09, 21:41:15
Разбира се! Малко се пошегувах по-горе. Предполагам, че инженерите в мрежовите отдели на двата оператора са прочели тази тема, има доста служители, които четат форума.
Но все пак ако не са я видяли, е добра идея да се изпрати линк към темата на отдел "Обслужване на клиенти" и те вече да си я изпратят по конкретните отдели. За Виваком мога да го направя още сега
Но все пак ако не са я видяли, е добра идея да се изпрати линк към темата на отдел "Обслужване на клиенти" и те вече да си я изпратят по конкретните отдели. За Виваком мога да го направя още сега
2018-08-10, 07:23:30
според мен идеята им е да не подвеждат потребителите, защото консултантите задължително ще излъжат някой, за да си вземе даден модели тогава ще е по-лошо.
По-добре малка и контролирана поддръжка, отколкото голям списък и проблеми
(по-добре за операторите)
За нас - ние искаме всичко. То си е ясно
По-добре малка и контролирана поддръжка, отколкото голям списък и проблеми
(по-добре за операторите)
За нас - ние искаме всичко. То си е ясно
2018-08-11, 20:13:13
А ето на мен вчера какво ми отговориха VIVACOM
2018-08-11, 21:51:10
Значи всеки служител от отдел "Обслужване на клиенти" си отговаря по различен начин и нито един от тези отговори не може да се счита за нещо сериозно...
2018-08-12, 17:05:42
Аз се чудя, защо си губите времето с некомпетентните служители на операторите?
2018-09-23, 11:46:50
Днес поставих моята сим карта в Самсунг с8+ и не се получи, в менюто на ксиомито е активирано VoLTE. После пак е сложих в самсунга и пробвах да пратя смс с думата START на 1701 и ми върнаха, не може да се активира
« предна тема | следваща тема »
Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)