2021-01-02, 13:17:53
На *88 не знаеха, какво е волте ....
И просто се отказах, по-лесно ще ми е да прехвърля картата на вива....
И просто се отказах, по-лесно ще ми е да прехвърля картата на вива....
(2020-12-30, 20:32:16)rosenirs написа: Онзи ден реших да попитам A1 кога ще пуснат volte за останалите телефони, а не само Galaxy s10+ и вчера получих отговор.Сега и аз им писах, ще ги бомбардираме по-редовно с въпроси да ги тормозим, па дано се присетят нещо ....
"Здравейте,
За съжаление, не бихме могли да се ангажираме с конкретен срок за стартиране на "Volte" към други модели апарати."
A1 след като не могат да се ангажират със срок кой да може? Докато я пуснат тази услуга някой оператори ще предлагат 6G.
Весели празници на всички!
Изпратено от моят POCO F2 Pro с помощта на Tapatalk
(2021-01-11, 19:24:17)jiktak написа: Браво бе, да не очаква човек такава бърза реакция и отговор ....:Малко са се престарали с преписването на съвместими модели от австрийските си братя. Малко трудно някой ще сложи съпорт вече на лумия телефон.
(2021-01-11, 21:53:13)andreti013 написа: Оставам с впечатление, че го търсиш в телефона. След като въведеш кода трябва да го активираш в менюто което е в опциите на сим картата в телефона.Е там търся де, ама няма никой...
Изпратено от моят Redmi Note 9S с помощта на Tapatalk
(2021-01-11, 21:53:13)andreti013 написа: ...След като въведеш кода трябва да го активираш в менюто което е в опциите на сим картата в телефона.Привет? Какъв код се въвежда за А1, не разбрах от написаното. Ползвам Redmi note 8T с карти на А1 (бизнес) и Виваком. На Виваком Volte/Vowifi работи, но на А1 не - липсва и менюто в настройките на Сим-а.
(2021-01-12, 08:06:09)andreti013 написа: @jiktak потърси го на disable като е, ако на enable го няма.Ай стига бе човек, появи се менюто след като набрах пак кода и ми изписа, че VoLTE е disable, благодаря! А е спомням си, че го гледах тва меню при няколкото ресети дето правих заради ъпдейта, ама .... Сега ще чакаме А1 да се натуткат!
Изпратено от моят Redmi Note 9S с помощта на Tapatalk
(2021-01-12, 08:13:05)jiktak написа: Сега ще чакаме А1 да се натуткат!
Изпратено от моят POCO F2 Pro с помощта на Tapatalk
(2021-01-12, 06:52:42)rosenirs написа: Кода се въвежда за да се вижда в менюто и няма значение кой е оператора. Когато оператора предлага услугата в менюто трябва да се появи автоматично, но понякога липсва. А1 предлагат volte от скоро и то само за Samsung Galaxy s10/s10+ . За сега никой не е казал, че е активирал Volte на A1 със въртене на сим карти и т.н. Имам колега със S10 който няма услугата, но ние сме на корпоративна програма, а при тях някой по горе беше писал, че ще пуснат на по късен етап.
*#*#86583#*#*
Изпратено от моят POCO F2 Pro с помощта на Tapatalk
(2021-01-12, 08:51:19)batala написа: Телефона ти така и не започна никой оператор да го продава. По принцип не се и надявай на официален съпорт. Всъщност съпорта го има в телефона операторски профил сложиха на А1, но пък в други телефони профила е леко по-различен и тук може и да не работи коректно. Остава да видим след тестовия период на услугата по какъв начин точно ще се активира - USSD код, СМС или друг начин.В темата на Самсунг пише със смс на 1701 с текст Start... Ще видим ..
(2021-01-12, 05:04:19)joro_kem написа: Привет? Какъв код се въвежда за А1, не разбрах от написаното. Ползвам Redmi note 8T с карти на А1 (бизнес) и Виваком. На Виваком Volte/Vowifi работи, но на А1 не - липсва и менюто в настройките на Сим-а.
(2021-01-12, 11:05:45)Be6i4 написа: За бизнес клиенти на A1 няма VOLTE. Не се мъчи повече. МИнавал съм по този път. Ще има някой слънчев ден...
(2021-01-16, 09:06:55)pocko написа: Виваком активират volte/vowifi на корпоративна карта, но не става със смс или обаждане. Заявката за активация трябваше да мине през лицето за контакт от наша страна и акаунт мениджъра от тяхна.
Sent from my VOG-L29 using Tapatalk