2018-08-23, 12:37:23
Здравейте, тези насоки и напътствия са взети директно от 4pda.
Имаме информацията на английски и руски. Аз само я превеждам и на български:
https://4pda.ru/forum/index.php?act=find...74545298-1
В началото обясняват за евентуални дефекти или повреди по часовника, ако е Pace, понеже е само IP67 и ако сте сигурни, че няма хардуерни или проблеми с пропускливостта на вода остава дрейнът да е от
нещо, което спъва синхронизацията или с блутуут.
Тестовете, за по-голяма издържливост се състоят в следното:
Стоков ром със съответния Амазфит Watch аpk - За китайски - китайски, за US - приложението от плейстор.
(това не мисля, че се отнася за наши дни. Дори от m.app.mi.com си е на английски приложението и просто е една версия по-напред 2.5.3.1 срещу 2.5.2.1)
След това пускате самолетен режим за няколко часа, за да видите дали продължава да пада батерията.
Махате външните Apk файлове (някои циферблати в този формат могат да причинят по-бързо падане на батерията, вградените са именно такива (в смисъл АРК)).
Също ако сте с къстъм ром и отключен буутлоудър знайте, че сте го направили на собствен риск, гаранция няма и не можете да върнете часовника
При теста със самолетния режим гледайте да нямате включени аларми. Пише, че така часовникът не може да хаби повече от 10% на час и ако го прави значи има хардуерен проблем.
Препоръчва се ресет на фабричните настройки, като това ще изтрие всичките данни от часовника. При повторно свързване с Amazfit Watch ще ви пита дали да възстанови всичките данни - давате му НЕ.
Може да са повредени данните и да правят така, че синхронизацията да не работи, като в същото време хабаи батерията много по-бързо.
След ресета отново тествате в самолетен режим, ако дрейнът продължава, вероятно е хардуерен проблем - часовник или батерия.
Ако сте се убедили, че часовникът е в ред вече можем да установим със сигурност кое причинява проблемите:
Някои телефони имат проблеми с Блутуут и Wi-Fi, което прави синхронизирането с часовника ненадеждно
и батерията пада по-бързо от опитите на часовника да се свърже и да синхронизира данните през цялото време.
Можете да тествате модулите един по един, например като вкарате часовника в самолетен режим и пуснете само Bluetooth за няколко часа.
Също може да тествате с друг телефон по същия начин.
Друга причина за бързо падане на батерията може да са повредени данни и проблем със синхронизирането с облаците на Amazfit или Strava.
Първо забранете автоматичното качване на данни от настройките на часовника, след това преустановете или изтрийите синхронизирането със Страва, направете нов акаунт за синхронизиране с Amazfit или обновявайте данните ръчно.
Ако това не оправя проблема е възможно да има грешки при отварянето на приложението Amazfit Watch. To ще ви показва червена лента в долната част на екрана, вместо зелена такава след синхронизирането на данните в началото.
В този случай разкачате и закачате часовника наново и избирате НЕ, когато ви пита дали да възстанови старите данните.
Ако това не помага се препоръчва да опитате да разкачите часовника и да си направите нов акаунт за Amazfit приложението.
И сега пристъпваме към съветите за Увеличаване живота на батерията:
- Уверете се, че сте изключили постоянното измерване на пулс (това няма да повлияе на меренето на пулса по време на стратирана тренировка или активност)
- Изключете автоматичното качване на данни от настройките
- Изключвайте подсветката когато сте навън (така или иначе не ви трябва на дневна светлина)
- Изключете буденето на часовника при вдигане на китката. Будете часовника с двойно почувкане или от бутона
- Използвайте Самолетен режим когато сте далече от телефона или автоматичен самолетен режим когато спите (това няма да се отрази на измерването на съня)
- Избягвайте да разреждате батерията под 10%. Не е добре за самата батерия.
- Не оставяйте телефона на зарядното за големи периоди от време, например НАД 24 часа
- Ако няма да използвате часовника няколко дни го изключете, но се уверете, че батерията му е заредена над 50%
- За да получите наистина пълно зареждане оставете часовника да се зарежда около 30 минути след като е стигнал 100%
- Ако часовникът е нов, батерията ще се подобри след като го заредите напълно 3-5 пъти
П.П.
Внимавайте да не повредите и двата часовника с вода. Дори за Стратос от Хуами има предупреждение да се избягва гореща вода и сапун, защото и двете могат да повлияят на водоустойчивостта.
Превод и интерпретация: Аз
Имаме информацията на английски и руски. Аз само я превеждам и на български:
https://4pda.ru/forum/index.php?act=find...74545298-1
В началото обясняват за евентуални дефекти или повреди по часовника, ако е Pace, понеже е само IP67 и ако сте сигурни, че няма хардуерни или проблеми с пропускливостта на вода остава дрейнът да е от
нещо, което спъва синхронизацията или с блутуут.
Тестовете, за по-голяма издържливост се състоят в следното:
Стоков ром със съответния Амазфит Watch аpk - За китайски - китайски, за US - приложението от плейстор.
(това не мисля, че се отнася за наши дни. Дори от m.app.mi.com си е на английски приложението и просто е една версия по-напред 2.5.3.1 срещу 2.5.2.1)
След това пускате самолетен режим за няколко часа, за да видите дали продължава да пада батерията.
Махате външните Apk файлове (някои циферблати в този формат могат да причинят по-бързо падане на батерията, вградените са именно такива (в смисъл АРК)).
Също ако сте с къстъм ром и отключен буутлоудър знайте, че сте го направили на собствен риск, гаранция няма и не можете да върнете часовника
При теста със самолетния режим гледайте да нямате включени аларми. Пише, че така часовникът не може да хаби повече от 10% на час и ако го прави значи има хардуерен проблем.
Препоръчва се ресет на фабричните настройки, като това ще изтрие всичките данни от часовника. При повторно свързване с Amazfit Watch ще ви пита дали да възстанови всичките данни - давате му НЕ.
Може да са повредени данните и да правят така, че синхронизацията да не работи, като в същото време хабаи батерията много по-бързо.
След ресета отново тествате в самолетен режим, ако дрейнът продължава, вероятно е хардуерен проблем - часовник или батерия.
Ако сте се убедили, че часовникът е в ред вече можем да установим със сигурност кое причинява проблемите:
Някои телефони имат проблеми с Блутуут и Wi-Fi, което прави синхронизирането с часовника ненадеждно
и батерията пада по-бързо от опитите на часовника да се свърже и да синхронизира данните през цялото време.
Можете да тествате модулите един по един, например като вкарате часовника в самолетен режим и пуснете само Bluetooth за няколко часа.
Също може да тествате с друг телефон по същия начин.
Друга причина за бързо падане на батерията може да са повредени данни и проблем със синхронизирането с облаците на Amazfit или Strava.
Първо забранете автоматичното качване на данни от настройките на часовника, след това преустановете или изтрийите синхронизирането със Страва, направете нов акаунт за синхронизиране с Amazfit или обновявайте данните ръчно.
Ако това не оправя проблема е възможно да има грешки при отварянето на приложението Amazfit Watch. To ще ви показва червена лента в долната част на екрана, вместо зелена такава след синхронизирането на данните в началото.
В този случай разкачате и закачате часовника наново и избирате НЕ, когато ви пита дали да възстанови старите данните.
Ако това не помага се препоръчва да опитате да разкачите часовника и да си направите нов акаунт за Amazfit приложението.
И сега пристъпваме към съветите за Увеличаване живота на батерията:
- Уверете се, че сте изключили постоянното измерване на пулс (това няма да повлияе на меренето на пулса по време на стратирана тренировка или активност)
- Изключете автоматичното качване на данни от настройките
- Изключвайте подсветката когато сте навън (така или иначе не ви трябва на дневна светлина)
- Изключете буденето на часовника при вдигане на китката. Будете часовника с двойно почувкане или от бутона
- Използвайте Самолетен режим когато сте далече от телефона или автоматичен самолетен режим когато спите (това няма да се отрази на измерването на съня)
- Избягвайте да разреждате батерията под 10%. Не е добре за самата батерия.
- Не оставяйте телефона на зарядното за големи периоди от време, например НАД 24 часа
- Ако няма да използвате часовника няколко дни го изключете, но се уверете, че батерията му е заредена над 50%
- За да получите наистина пълно зареждане оставете часовника да се зарежда около 30 минути след като е стигнал 100%
- Ако часовникът е нов, батерията ще се подобри след като го заредите напълно 3-5 пъти
П.П.
Внимавайте да не повредите и двата часовника с вода. Дори за Стратос от Хуами има предупреждение да се избягва гореща вода и сапун, защото и двете могат да повлияят на водоустойчивостта.
Превод и интерпретация: Аз