Мнения: 556
Теми: 9
Член от: 2013-09
Репутация:
61
Устройства: Huawei P20 Pro
Колега, при всеки телефон може да се случи тази съдба... Няма гаранция че друга марка и модел няма да има проблеми. Гаранцията на батерията е 6 месеца. Виж като върнеш заводските настройки и не инсталирай нищо. Ако пак пада, пробвай да махнеш сим картата и да го оставиш известно време така.
Sony Xperia 1 II, black
(Последна редакция: 2018-09-03, 17:20:06 от
zdravko959.)
1 потребител изказва благодарност на zdravko959 за това мнение:1 потребител изказва благодарност на zdravko959 за това мнение
• chezz
Мнения: 78
Теми: 0
Член от: 2010-12
Репутация:
6
Това са глупости за 6 месечна гаранция на батерията, към автора направи си рипеър през компа, ако няма ефект в сервиза.
Sony Xperia Z1 Comapct Black
Sony Xperia Z5 Green
HUAWEI P20 Midnight Blue
Мнения: 108
Теми: 5
Член от: 2010-12
Репутация:
18
Мерси, ще пробвам и това и ще докладвам резултата. Един Honor 6 ми искара 2 години без намек за дрейн. Поне не си спомням. Това ме и накара да повторя марката.
И други предположения и препоръки са добре дошли!
Мнения: 108
Теми: 5
Член от: 2010-12
Репутация:
18
Колеги, освен за помощ, ще помоля да не заприличваме на друг един форум за мобилни комуникации!
Дотук - ако "рипеър през компа" значи "възстановяване на системата" през HiSuite, то там ми казаха, че с телефона ми всичко си е наред. След поредни заводски настройки (този път през рикавъри) и оставане със заводските приложения, дрейна продължи. След махане на сим картата, има индикация, че нещата се нормализират.
Относно сервиза, телефона е купен от Виваком и има сервизна карта и касова бележка. Втори собственик съм, но на практика аз разопаковах кутията.
Какво следва?
ПП В същото време старият Онор си работи нормално с картата.
(Последна редакция: 2018-09-03, 20:17:17 от
chezz.)
Мнения: 19 976
Теми: 725
Член от: 2011-08
Репутация:
5 417
Устройства: GP 6
При наличието на необходимата документация, мой съвет е да не се носи на оператор, а директно в оторизиран сервиз, така се пести време.
Мнения: 108
Теми: 5
Член от: 2010-12
Репутация:
18
За съжаление, където живея няма сервиз. Има офис на оператор, а забавянето няма да ми е проблем.
Друго се питам - понеже явно картата е задействала източването (процентите не намаляват вече час) дали подмяна на симката би свършила работа, с което ще се избегне цялата разправия?
Мнения: 19 976
Теми: 725
Член от: 2011-08
Репутация:
5 417
Устройства: GP 6
Ако причината е в нея, пробвай преди това с друга карта/оператор.
(Последна редакция: 2018-09-03, 21:03:18 от
NoMaD.)
1 потребител изказва благодарност на NoMaD за това мнение:1 потребител изказва благодарност на NoMaD за това мнение
• Victormihov
Мнения: 78
Теми: 0
Член от: 2010-12
Репутация:
6
(2018-09-03, 20:12:58)chezz написа: Колеги, освен за помощ, ще помоля да не заприличваме на друг един форум за мобилни комуникации!
Дотук - ако "рипеър през компа" значи "възстановяване на системата" през HiSuite, то там ми казаха, че с телефона ми всичко си е наред. След поредни заводски настройки (този път през рикавъри) и оставане със заводските приложения, дрейна продължи. След махане на сим картата, има индикация, че нещата се нормализират.
Относно сервиза, телефона е купен от Виваком и има сервизна карта и касова бележка. Втори собственик съм, но на практика аз разопаковах кутията.
Какво следва?
ПП В същото време старият Онор си работи нормално с картата.
Да това имах впредвид, не очаквах че е толкова тъпо и не функционално направено! Относно гаранцията на батерията, айде да почетете малко, когато е изваждаща се да 6 месеца е гаранцията, но когато не е, е гаранцията на телефона! Относно сервиза обади им се, пращат ти куриер и ти го доставят с такъв. Само за инфо на бивш колега на P9 преди месец му смениха батерия, говорител и още нещо, а го прати само за батерия (телефона е на година и половина).
(2018-09-03, 20:33:20)chezz написа: За съжаление, където живея няма сервиз. Има офис на оператор, а забавянето няма да ми е проблем.
Друго се питам - понеже явно картата е задействала източването (процентите не намаляват вече час) дали подмяна на симката би свършила работа, с което ще се избегне цялата разправия?
Да не си на вива ком? Ако си изключи си VoLTE-то, явно имат някви грижи, щот и други се оплакват.
Sony Xperia Z1 Comapct Black
Sony Xperia Z5 Green
HUAWEI P20 Midnight Blue
(Последна редакция: 2018-09-03, 23:02:06 от
ipi78.)
Мнения: 108
Теми: 5
Член от: 2010-12
Репутация:
18
За съжаление пада продължава и без сим и на самолетен режим. Писах на Хуауей БГ, да видим. Ще ви информирам за развитието!
Мнения: 108
Теми: 5
Член от: 2010-12
Репутация:
18
Продължението: 24 часовата услуга от врата до врата сработи на 67-ия час. Както и да е, имаше празничен ден, макар че ...
Телефончето минало успешно всички тестове по енергопотребление и днес ми бе върнато. Напълно невъзможно да се включи, поради липса на какъвто и да е ток в батерията. Заредена до 100 %, след час е на 96, без настройки, без поставена сим карта, с изключени всички безжични връзки, без разговор, интернет или каквото и да е друго. Само за 8 минути екран!!!
Е, ако някой има желание да даде някакво уместно предложение за следващи стъпки от моя страна, моля да заповяда!
Мнения: 782
Теми: 27
Член от: 2012-01
Репутация:
241
Устройства: S23 Ultra
Изключи телефона, запомни на колко процента е и след 10-12 часа го вклчи отново, ако батерията пад дори и апарата да е изключен, то значи има оттечка и ще имаш ново дъно с батерия или направо нов телефон...
Мнения: 108
Теми: 5
Член от: 2010-12
Репутация:
18
Точно това ще направя. При положение, че преди да го пратя, напълно изключен изхарчи през ноща към 20-ина %, а в сервиза само са го тествали, се досещам за резултата. Питам се защо не са направили същото и в сервиза?!!!
Мнения: 231
Теми: 2
Член от: 2013-12
Репутация:
29
Устройства: Samsung Galaxy S10 Plus
Връщай го отново с описание, че проблема не е оправен след посещение в сервиза.
Мнения: 556
Теми: 9
Член от: 2013-09
Репутация:
61
Устройства: Huawei P20 Pro
Ако сервизът откаже съдействие, КЗП ще се намеси в спора.
Sony Xperia 1 II, black
Мнения: 516
Теми: 4
Член от: 2016-01
Репутация:
64
Устройства: Huawei P30 Pro -Aurora
Пращай пак и пиши в описанието, че искаш замяна на устройството.
Huawei P30 Pro - Aurora
Мнения: 782
Теми: 27
Член от: 2012-01
Репутация:
241
Устройства: S23 Ultra
Много е важно да опишеш това че батерията пада драстично дори когато телефона е изключен... батерията най-вероятно е здрава и минава всякакви тестове. Проблема по-скоро се корени в дънната платка... има някаква оттечка, която консумира ток дори и в изключено положение...
1 потребител изказва благодарност на g1kata за това мнение:1 потребител изказва благодарност на g1kata за това мнение
• Victormihov
Мнения: 108
Теми: 5
Член от: 2010-12
Репутация:
18
Почти месец, след първият сигнал и почти седмица, след "ескалиране" на случаят, P20 все още е в къщи, във все същото състояние.
Някъде, някой решава, дали почти нов телефон, харчещ цялата си батерия за ден, без да бъде ползван, заслужава ремонт.
Да ви заприличва на нещо познато?
Ще ви информирам за развитието.
Мнения: 108
Теми: 5
Член от: 2010-12
Репутация:
18
Какъв е смисъла от повторно пращане, след като ще мине отново през тестера и ще го върнат, че бил здрав?!
Пиша си писъмца с Жана. Случаят от седмица е отнесен на по-високо ниво и се чака отговор.
Освен сега да го занеса във Виваком, но и те ще го пратят в същият сервиз. Въобще, звуци и картини от татковината ...
Мнения: 516
Теми: 4
Член от: 2016-01
Репутация:
64
Устройства: Huawei P30 Pro -Aurora
Не знам коя е Жана, но моя телефон не спираше да се рестартира и го пращах 3 пъти. Днес ми го замениха и си взех новия. Пращаш докато не го заменят.
Huawei P30 Pro - Aurora