2019-01-01, 11:44:41
Здравейте!
От няколко дни сензора за пръстови отпечатъци спря да работи изцяло. Както телефона си стоеше на масата пред мен, щом го хванах в ръка и отворих калъфчето, отдолу на заключения екран ми изписа "Fingerprint sensor is not responding". Опитах да го ползвам, той дори не засича, че има поставен пръст.
Рестартирах, влизах във Safe mode, пробвах тестовете с код *#0*#, където пишеше "Fingerprint initializing Fail", чистих кеша на системното приложение, чистих кеша на телефона, накрая върнах към заводски - нищо не помогна.
Купуван е от Теленор, от предварителните поръчки.
100% е за сервиз.
Но освен да попитам може ли да се направи нещо друго, ако съм пропуснал, по-скоро ми се иска да разбера дали мога да поискам замяна?
Първо, защото в сервиз на Теленор няма да могат да го залепят обратно така, че водоустойчивостта му да бъде същата (не позлвам тази екстра, но пък нали влиза в цената и няма как да не ми пука съвсем). Второ, не са минали 6 месеца и по силата на закона дефекта се приема за наличен още при доставката на устройството. И трето, от лошия опит, който имам от сервиза на Теленор - други пъти са връщали телефони с някой бонус проблем дори, вместо да са ги оправяли.
Благодаря!
От няколко дни сензора за пръстови отпечатъци спря да работи изцяло. Както телефона си стоеше на масата пред мен, щом го хванах в ръка и отворих калъфчето, отдолу на заключения екран ми изписа "Fingerprint sensor is not responding". Опитах да го ползвам, той дори не засича, че има поставен пръст.
Рестартирах, влизах във Safe mode, пробвах тестовете с код *#0*#, където пишеше "Fingerprint initializing Fail", чистих кеша на системното приложение, чистих кеша на телефона, накрая върнах към заводски - нищо не помогна.
Купуван е от Теленор, от предварителните поръчки.
100% е за сервиз.
Но освен да попитам може ли да се направи нещо друго, ако съм пропуснал, по-скоро ми се иска да разбера дали мога да поискам замяна?
Първо, защото в сервиз на Теленор няма да могат да го залепят обратно така, че водоустойчивостта му да бъде същата (не позлвам тази екстра, но пък нали влиза в цената и няма как да не ми пука съвсем). Второ, не са минали 6 месеца и по силата на закона дефекта се приема за наличен още при доставката на устройството. И трето, от лошия опит, който имам от сервиза на Теленор - други пъти са връщали телефони с някой бонус проблем дори, вместо да са ги оправяли.
Благодаря!