Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Сервиз за часовниците на Amazfit
#1

Имали в страната сервиз които да може да поправя, ремонтира и т.н или казано по просто да може да установи проблем в часовник и да го поправи. Или поне някой човек, които е по на ти с този вид техника дори само за консултация срещу въпросно възнаграждение. Защото не е работа да имаш часовник, който звънни, а вместо звънене да чуваш паразитен шум, а втори път да звъни нормално и така в паралелна последователност.
Цитирай
Аксесоари
#2

Най-добре е да се свържете с онлайн магазина, от който е закупен часовника. Трябва да има някаква гаранция
[-] 1 потребител изказва благодарност на suffer за това мнение:
  • fotograd
Цитирай
#3

(2019-03-23, 09:36:19)suffer написа:  Най-добре е да се свържете с онлайн магазина, от който е закупен часовника. Трябва да има някаква гаранция

Говорих с продавача. Директно - няма интерес да върне продукта, много струвал транспорта, много време ще мине и така. Предложи да върне 30 кинта като компенсация, но това е трохичка сравнено с реалната цена на часовника, която е платена.  Часовника работи, но звука в повечето случай при звънене го няма, все едно няма звънене. Когато се тества от приложението на телефона звука почти не се чува, а часовника е усилен на 80%. Този проблем се появява единствено на изключен циферблат ( когато не е активен ). Добре, че има вибрация, че да разбера когато има входящо повикване. Ако има сервиз в Бг. който да може да поправя тези часовници - напишете ми телефон за връзка с тях. А дали не е от обновяването на фърмуера.
Цитирай
#4

За любителите на новите технологии, за съжаление купувайки часовник от чужбина се прекарваме, дори с гаранция нещата са трагични. Куриерите тотално отказват изпращане на продукти с вградена батерия, а другарите от братски Китай предлагайки гаранция - предлагат вятър в кутия, самите търговци предлагайки гаранция добре знаят, че няма вариант за връщане на стоката.
Китайците си имат закон с който се ограничава алъш вериша с батерии.
Преди години, в един голям склад на търговец от ebay.com - беше станала някаква авария с някакви батерии, бяха изгорели цели декари складове.


Прикачени файлове
.png image001(2).png Размер: 9.21 KB  Сваляния: 58
Цитирай
#5

Варианти има (махаш батерия и пращаш)стига да са одобрени от търговеца.
Връщаш през страна извън евро-съюза, ако имаш възможност. Верно това покрива много малък процент техника, но не е изключено. Всеки знае рисковете когато купува от Китай. Аз лично никога не се надявам на "гаранцията", която предлага търговеца.
[-] 1 потребител изказва благодарност на redsys за това мнение:
  • fotograd
Цитирай
#6

(2019-04-04, 18:32:12)redsys написа:  Варианти има (махаш батерия и пращаш)стига да са одобрени от търговеца.
Връщаш през страна извън евро-съюза, ако имаш възможност. Верно това покрива много малък процент техника, но не е изключено.  Всеки знае рисковете когато купува от Китай. Аз лично никога не се надявам на "гаранцията", която предлага търговеца.

Благодаря за съвета. Мислил съм да предприема и този вариант с отваряне на часовника и сваляне на батерията.
По принцип подобни процедури има нагледно записани на видео, но откогато търсих за Verge в интернет не успях да намеря инфо за отваряне на проклетия часовник. Има за Pace и други модели.
Имах запитване до продавача какво ще стане, ако сваля батерията - отговора беше - след отваряне на часовника да го изхвърля в най близкия контейнер.

С няколко писма до продавача успях да ги убедя, че не се разрешава транспортиране на устройства с батерии и стигнах до някакво решение до като не ме прехвърлиха в друг отдел - сервизен. От там започна същата процедура - как да ми уточняват да изпратя часовника с документи или да ми възстановят част от парите. И отново започва разговора как не може да се изпрати, а те как го изпратя и така до края на света. Smile
Тази бракма ми я пратиха от склад в Италия, исках да го върна обратно, тава може да го направя с DHL, но Китаеца иска часовника да бъде изпратен в Китай, до офиса на фирмата продавач, при положение, че самия той добре знае, че не може да се върне обратно пакет съдържащ батерия Smile
Това е като историята с един човек които ходил при кмета за решаване на проблем, кмета го пратил при зам. кмета, после зам. кмета го пратил обратно при кмета, а кмета обратно при зам. кмета и така до като се откаже да ходи ....
Цитирай
#7

Моя Amazfit Pace го купих от Техномаркет с 2 години гаранция, инструкция на български и в запечатена заводски кутия. Питах ги как процедират при евентуални проблеми - просто ги заменяли със същия или друг модел, зависи от наличностите. Аз от моя съм определено много доволен, просто всичко работи перфектно, батерията също е супер.

Android
Huawei Mate 20 LiteVIVACOMА1 BG + Huawei Watch GT  Huawei MediaPad T5 LTE: VIVACOM 
[-] 1 потребител изказва благодарност на ubp за това мнение:
  • fotograd
Цитирай
#8

(2019-04-05, 07:34:31)ubp написа:  Моя Amazfit Pace го купих от Техномаркет с 2 години гаранция, инструкция на български и в запечатена заводски кутия. Питах ги как процедират при евентуални проблеми - просто ги заменяли със същия или друг модел, зависи от наличностите. Аз от моя съм определено много доволен, просто всичко работи перфектно, батерията също е супер.

Съжалявам, че не купих часовника от Бг. До сега ако си сметна колко нерви и време изхабих - часовника не струва толкова.
Цитирай
#9

@fotograd от кой град си?
Цитирай
#10

При закупуването на каквато и да е техника от Али-то трябва предварително да сте се примирили че нямате никаква гаранция.

Samsung Galaxy S21 Ultra 16/512 Phantom Black/Iphone 13 pro max 512 gb Space Grey/ Honor Watch GS Pro/ Apple Airpods Pro/Mecool KM6 Deluxe.
Цитирай
#11

(2019-04-05, 15:11:07)tonus написа:  При закупуването на каквато и да е техника от Али-то трябва предварително да сте се примирили че нямате никаква гаранция.

Независимо от кой чуждестранен сайт е купен продукта - гаранция няма, то е ясно - има някакви европейски закони за продукти закупени от Европа, че имат гаранция 1 година, но каква полза като не мога да го изпратя от България Wink
При покупката просто не съм очаквал, че ще има проблем с тази марка продукт. Почти седмица бях чел разни форуми във възможно всякакви сайтове - описани проблеми и повреди не е имало с точно този модел часовник. Вярно на директно слънце не се вижда, звука при говор се чуваше много лошо при двете страни още при първото обаждане, батерията пада за два дена, ако екрана светва по често, сателитите малко трудно се ловят първия път, външна пластмасова изработка - приличащ повече на часовник от "Зрънчо".
Изхождайки от това, че имам два телефона от тази марка и не съм имал проблем с тях мислех, че и другите продукти на фирмата ще бъдат в цветущо здраве дълги месеци или поне година. Но уви, фалш голям. Аз проблема можех да го реша, ако бях успял да го върна на търговеца - проблеми нямаше да имам, хората казаха, че ще го заменят или ще върнат парите. Но тези наши пощи и тези скапани закони дето ги правят, че и другите куриери не искат да се ангажират с пратката /пробвах с Ин тайм - не ставало, че било батерия; опитах с DHL и без това с него го получих - не можело, трябвало да бъда корпоративен клиент, питах още две фирми и от там отказ, остава да опитам в Спиди/. От пощата даже заявиха, че дори до съседна държава като Румъния не мога да изпратя продукт съдържащ  батерия.

(2019-04-05, 14:59:05)nowhere написа:  @fotograd от кой град си?

Имате лично съобщение, хубава вечер.
Цитирай
#12

Gearbest ми върнаха цялата сума за наводнен mi band 2, без да им пращам нищо
Цитирай
#13

И аз имам подобно случаи, но по-скоро си пазят рейтинга според мен, от колкото да се стремят да си спазват гаранционната политика на 100%.
Цитирай
#14

Аз твърдя, че нито с батерията, нито с говорителя (и разговори през него), НЕ СА проблемни, нито преди ъпдейти, нито след ъпдейти. Надявам се никой да няма проблеми като твоите, но понякога си мисля, че просто някои хора попадат на "дефектна" бройка. Няма друго обяснение за всички описани проблеми.

Xiaomi Mi 5S gold 64Gb, Xiaomi Mi 9T Carbon 6/128Gb, Honor View 20 6/128
[-] 1 потребител изказва благодарност на niksanvn за това мнение:
  • fotograd
Цитирай
#15

Погледаното реално - проблем наистина няма с батерия, разговор и т.н - проблема е там, че примерно светвайки по често дисплея - батерията при мен е падала за един ден с 80%. Провеждайки разговор през часовника - нито една от страните не може да разбере за какво става - визирам това, че има толкова много смущения в предавания сигнал, имало е моменти в който не може да се разбере говора, а телефона е на един метър от мен. Всичко това е приемливо, за него не нямам претенции.
Проблема е там, че при входящо повикване - няма мелодия на звънене или се чува едно тихо гъгнене - но както и да е и с това се свиква, не е проблем Smile Добре, че е само това.
Цитирай
#16

fotograd, заявих, че няма проблеми защото ми направи впечатление, освен гъгнещия ти говорител каза, че и провеждането на разговор не е добро.... (При нас разговора е добър, отчетлив и БЕЗ усилия). Това е първия ти проблем.... Каза, че батерията пада много бързо при често светване (е нашият светеше НОН-СТОП и прави 3 дни). Това е втория ти проблем. Каза, че се държи по различен начин ПРЕДИ и СЛЕД ъпдейти.... (нашия нито е станал по-зле, нито някаква огромна разлика към по-добро, преди и след ъпдейти, разлика само в "благинките" се вижда). Това е третия ти проблем. От тези 3 констатации, смея да твърдя, че часовника ти не се държи адекватно, а в заключение... Явно е дефектна бройка.... или някое добро китайско менте... (за инфо, бяха две версии, а нашият е Английската).

Xiaomi Mi 5S gold 64Gb, Xiaomi Mi 9T Carbon 6/128Gb, Honor View 20 6/128
[-] 1 потребител изказва благодарност на niksanvn за това мнение:
  • fotograd
Цитирай
#17

Здравей.

Предполагам, че може да бъде некачествено производство или да има проблемна връзка в схемата на часовника. При мен е Европейската версия на часовника и съм сигурен, че е производство на Huami. Но няма значение, реално вече ми мина желанието да се занимавам с него.
Не винаги нещата с техниката са добре, получават се и проблеми. Ще го ползвам до като сдаде багажа и след това ще купя нещо друго.
Цитирай
#18

Еми тогава си махни обявата в OLX, защото изглежда, че нито състояниетп му е отлично, нито е ползван 3 седмици, както пише в обявата. Това, че не си случил на бройка не значи, че трябва да пре*беш някой с дефектен часовник.
Цитирай
#19

(2019-04-07, 10:58:29)nowhere написа:  Еми тогава си махни обявата в OLX, защото изглежда, че нито състояниетп му е отлично, нито е ползван 3 седмици, както пише в обявата. Това, че не си случил на бройка не значи, че трябва да пре*беш някой с дефектен часовник.

Пиши на човека които продава часовника, не пиши на мен. Часовника си го нося и го ползвам всеки ден Smile
Това ми прилича на вица от 1992 година за Албания, дето телевизията започвала с "Добър ден, Али" - защото само Али имал телевизор.
Цитирай
#20

Аре, аре колко пък хора от Силистра имате Verge + Mix 2, на колко от вас Verge-a е син (защото твоят е син - показвал си го в заснето от теб видео с проблема, и се вижда че е син) и колко от тези хора си ползвате Verge-a на Руски (предпочитаният от теб език, както си споменавал - кирилицата си е кирилаца) хахахах Аз доматите ги ям с колците да знаеш. Wink

Ето, за който иска да си вземе проблемен Verge
https://www.olx.bg/ad/amazfit-verge-2-ka...7I3vT.html

Иначе добре си премахнал последните снимки от обявата, на които имаше воден знак MIX 2, евала. Но си забравил снимката, на която се вижда, че часовника е на руски език... и цвета няма как да скриеш. Smile

Стига се прави на циркаджия и приеми, че просто не си имал късмет и си попаднал на дефектна бройка, а не да се опитваш да измамиш някой.
Цитирай
#21

(2019-04-07, 19:40:34)nowhere написа:  Аре, аре колко пък хора от Силистра имате Verge + Mix 2, на колко от вас Verge-a е син (защото твоят е син - показвал си го в заснето от теб видео с проблема, и се вижда че е син) и колко от тези хора си ползвате Verge-a на Руски (предпочитаният от теб език, както си споменавал - кирилицата си е кирилаца) хахахах Аз доматите ги ям с колците да знаеш. Wink

Ето, за който иска да си вземе проблемен Verge
https://www.olx.bg/ad/amazfit-verge-2-ka...7I3vT.html

Иначе добре си премахнал последните снимки от обявата, на които имаше воден знак MIX 2, евала. Но си забравил снимката, на която се вижда, че часовника е на руски език... и цвета няма как да скриеш. Smile

Стига се прави на циркаджия и приеми, че просто не си имал късмет и си попаднал на дефектна бройка, а не да се опитваш да измамиш някой.

Най добрия вариант е да се видиш с човека който продава това, което казваш. После да се видим и с теб и пак да пишеш какво си видял. Надявам се скоро и това да стане.
Цитирай
#22

Да, че си нямам друга работа, как позна? Не е въпроса, кой с кого ще се вижда, а че не е коректно.
Цитирай
#23

Аз имах същия проблем. Когато отидох в магазина управителката ми каза,че за нея часовника работи.Очаквах да чакам почти месец заради наближаващите празници, но след час ми се обадиха ,че ще ми го заменят. Доплатих за Стратос и сега няма как да имам подобен проблем, понеже няма говорител и микрофон. И имам по добра водоустойчивост, изглежда по-добре и дисплея няма нужда от подсветка през деня за да се вижда.
[-] 1 потребител изказва благодарност на shrike_avatar за това мнение:
  • suffer
Цитирай
#24

Да, и имаш значително по-грозен дисплей от този на Върдж.
Цитирай
#25

тук вече си е въпрос на личен избор. Все пак остава дизайн и IP Сертификат, които Verge Не може да постигне, въпреки единственото си предимство
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)