Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

iPhone 7 не звъни
#1

Знам, че сме андроид форум, но много хора от тук имат и iPhone и може някой да помогне.
От вчера ми се появи един проблем. Имам iPhone 7. До сега всичко беше добре, но вчера на няколко пъти, някой ми звъни и екрана светва, но няма звук. Провеждам си разговора, затваряме и му казвам да ми звънне пак. Всичко нормално, има си звук. След това си оставям телефона, след час два, ново позвъняване и пак няма звук, само екрана светва. След разговора, тествам пак няколкоп пъти и няма проблеми. Значи не е хардуерен проблем, защото телефона има звук. Всички опции за звук са пуснати. Явно телефона си звъни, но като поседи без да го пипам по дълго време и няма звук при звънене. Рестартирах го, и след това няколко часа до вечерта нямах никакви проблеми. През нощта го заредих и сутринта го рестартирах пак (винаги си го рестартирам след зареждане) и днес при първото ми входящо позвъняване, пак няма звук. 2 минути след това пробвам, пак си има. Много е странно, само като е седял по дълго, няма звук. Някакви идеи?
Цитирай
Аксесоари
#2

Ъпдейтни до последния IOS. Направи пълен бекъп, после factory reset. След това restore. А защо го рестартираш след всяко зареждане? Това е повече от глупаво. Айфоните по-принцип не се нуждаят от рестарт, както и всички съвременни смартфони с андроид.
Цитирай
#3

Вече е с последния iOS. Връщане на заводски ще направя в краен случай, ако не намеря друго решение.

Рестартирам всичките си телефони веднъж на няколко дни (в повечето случаи след зареждане), защото съм забелязал, че с годините телефона си остава в добро софтуерно състояние, без излишни бъгове. От софтуерна гледна точка, всяка система след рестарт си изчиства кешове, рам, рестартира процеси и така освобождава всичко ненужно. Така се избягват чести проблеми. Понеже се занимавам със софтуер, много познати имам, които ако нещо им се бъгне ми звънят на мен. В повечето случаи първото, което им казвам е да си рестартират проблемното устройство - било то рутер за wifi, за телевизия, лаптоп, компютър, телефон и т.н. и в 90% от случаити ми казват - Ами, оправи се! Така става с всичко, честите рестарти подобряват работата. Аз така си действам, защото съм забелязал, че наистина има подобрение.

За съжаление обаче, някой път рестарт не оправя нещата, като проблема, който имам сега. Днес направих една друга тренировка. Смених му звука за звънене и върнах пак стария. Също изключих и включих пак блутуута. За сега, няколко часа всичко е ОК. Дано си остане така, ако не заводски ще връщам. Това за блутуута ме обнадеждава, защото не знам дали е възможно, но ако по улицата съм хванал на някой слушалките или нещо да се е вързало с телефона ми, може да си мисли, че има слушалки закачени и за това да не ми звъни. Малко ми е странно, но бъгове всякакви. Все пак, ако някой има други идеи да казва.
Цитирай
#4

Като те слушам не личи по нищо, че се занимаваш със софтуер. Да, виждал съм ти публикациите в iPhone фирума, но разсъжденията ти са като на лаик, а не на човек, който се занимава с това.
Рестарт след всяко зареждане е абсолютно, ама абсолютно безмислен. Освен това с рестарт кеш не се трие, чисти се само рам паметта, но в това няма смисъл, не е Windows XP... С блутута няма как случайно да се закачиш за каквото и да било, иска потвърждение и от двете страни, за да се осъществи връзка..
Възможните причини за проблема са две, като и двете са хардуерни. 
1. Дефектирал бутон за включване/изключване на звука, който да прави мизерии понякога 
2. По-сериозен проблем по платката на телефона 
Имах един колега преди няколко години с iPhone 6, който също понякога нямаше звуци и му смениха телефона с нов гаранционно. Но предполагам твоя вече няма гаранция, съдейки че е мидел на близо 3 години.

iPhone 11 Pro + AirPods2 + Apple Watch 4
Samsung S20 Plus Samsung S10 Samsung Note 9
Цитирай
#5

Има гаранция, защото го взех преди няколко месеца, чисто нов от Техномаркет. В краен случай и до там ще опра, ако върна и заводски и пак не се оправи.

Това за блутуута, не залагам на него, но както казах, бъгове всякакви. И аз знам, че трябва потвърждение за връзка, но всичко може да се случи. А това другото за смяната на звука, видях в нета човек, който така си е оправил подобен проблем. Така, че не търси логика.

Иначе за рестартирането, зависи за какъв кеш става въпрос, но трие, повярвай ми, учил съм за подобни изпити. Просто така си процедирам аз и си ползвам телефоните с години. А не като някои други, след половин година не рестартирали телефона и се чудят защо не се пуска. Не ме учи и обиждай, всеки си знае какво си прави. Тук проблема е друг.
Цитирай
#6

В ляво горе Switch а сигурен ли си че не ти е на Mute. Може и без да искаш някак си във джоба да го мютваш и ънмютвъш

Galaxy S9+ > Note 10+ 5G > Mi 9 SE > P40 Pro > Mi 9 SE > OPPO Find X3 Pro 5G > iPhone 13 Mini Starlight 512GB > Z Flip 3 256GB + Galaxy Watch 4 Classic 46mm > iPhone 13 Pro Max + Apple Watch 7 45mm S22 Ultra 12/256 + Galaxy Watch 4 40mm VIVACOM  Heart
Цитирай
#7

Да, сигурен съм. Телефона седи пред мен на бюрото. Да уточня. И вибрацията я няма когато няма звук. Само визуално се показва.
Цитирай
#8

Според мен айфонът ти е с хардуерен дефект и отивай директно в creative center, да ти го подменят с нов.

Samsung Galaxy S9+ Duos (64+128GB)
iPad (2017) 128GB WiFi only
Цитирай
#9

След бутването на двете настройки, които споменах горе, за сега вчера цял ден не е имало проблем. Ако направи пак, първо ще върна заводски. Ако това не помогне, чак тогава на магазина. Така или иначе, ако го върна ще стоя 1 месец без него, че да решат ще го поправят ли или нов.

Не знам защо мислиш, че е хардуер, но според мен си е софтуер по няколко причини. Първо, че го прави от време на време. Второ, че освен звука спира и вибрацията. Ако е хардуер, ще е едното или другото. Трудно е две неща едновременно да спират на случаен принцип. И трето, не само, че го прави от време на време, но има и някаква закономерност. Ако си звънвам сам, може и 10 пъти подред, звъни без проблем. Но ако го оставя за 20 минути и тогава си звънна, няма да звънне. Това ми мирише на софтуер. За това питах тук, ако е някакъв знаен бъг, може да има решение. Иначе преди заводски няма да отида на магазина, за да съм сигурен.
Цитирай
#10

Мисля си го, защото преди време имах 6S plus и след година и половина ползване се проявиха няколко дефекта. Не се чуваше добре в слушалката по време на разговор и бях започнал да го ползвам с хендс фри, вторият проблем беше свързан с жакът за слушалки - вкарам ли слушалки по време на разговор, разговорът директно прекъсваше. Твоят проблем също беше наличен и го дадох в теленора. След три седмици ми дадоха “нова” рециклирана бройка, а в протокола пишеше хардуерни дефекти.

Samsung Galaxy S9+ Duos (64+128GB)
iPad (2017) 128GB WiFi only
Цитирай
#11

Е твоя е имал доста проблеми. Надявам се да не се стигне до там, но ако нищо друго не помогне ще връщам. За сега е добре, дано да е било временен бъг.
Цитирай
#12

Аз преди 2-3 месеца имах подобен проблем. Ползвам Iphone SE. Имах звук през слушалките а през говорителя не. С клечка за уши почистих жака и проблема изчезна за по малко от минута. Явно е имало влага по някаква причина.

Motorola Defy+ > LG Optimus Back > Sony Xperia P > LG G2 > Meizu MX4 > LG V10 > Iphone SE > Xiaomi Mi9t Pro > iphone 7 > Poco F3 256/8gb

Lenovo A3000 > LG G Pad 8.3 > Huawei M5 lite
Цитирай
#13

А какво ще рече рециклирана бройка, нали пак идва чисто нов.

Samsung Galaxy Note 9 Midnight Black Apple iPhone 11 Pro Max Space Grey Apple iPhone 13 Pro Max Sierra Blue  Apple iPhone 15 Pro Max Black Titanium
Цитирай
#14

Ремонтирана и тествана в заводски условия! По правилата и с правилните инструменти.

времето е като парите - никога не стига
Цитирай
#15

Но всъщност е друга бройка  или е твоя телефон.

Samsung Galaxy Note 9 Midnight Black Apple iPhone 11 Pro Max Space Grey Apple iPhone 13 Pro Max Sierra Blue  Apple iPhone 15 Pro Max Black Titanium
Цитирай
#16

(2019-04-27, 08:20:24)hazART написа:  Но всъщност е друга бройка  или е твоя телефон.

Друга бройка, както каза човека над теб - ремонтирана и тествана по правилата, но с подобни проблеми. При мен рециклираната бройка прояви същите проблеми три - четири месеца след като ми изтече гаранцията. Иначе него го удавих в морето - морската вода не прощава!

Samsung Galaxy S9+ Duos (64+128GB)
iPad (2017) 128GB WiFi only
Цитирай
#17

Restore в dfu.
Ако не помогне- сервиз.
Просто е.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)