Оценете темата:
  • 1 гласа - средно 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Китайските брандове държат 66% от пазара на смартфони в Индия
#1

През първото тримесечие на годината китайските производители държат 66% от втория по големина пазар на смартфони, този на Индия. Това сочат данни на компанията за пазарни проучвания Counterpoint Research. На фона на 4% ръст на годишна база на доставките в страната, лидер е Xiaomi с 29%, а на второ място е Samsung с 23%. И при двата производителя се отбелязва лек спад, докато китайските брандове бележат значителен ръст - Vivo (12%), Realme (7%) и Oppo (7%)  който е най-сериозен при Realme. Най-продаваният модел е Xiaomi Redmi 6A, следван от Note 6 Pro, Redmi Y2, Samsung Galaxy M20 и Galaxy A50.

[Изображение: c8d4e9536f4adf4542ec91119ebd753f-full.png]
Източник: >>>>>>

 
Цитирай
Аксесоари
#2

Да не отварям нова тема...

Световният пазар на смартфони регистрира спад през първото тримесечие на 2019 г. Това е шесто поредно тримесечие на намаляващи продажби в сектора, сочи доклад на анализаторската компания IDC.

В периода януари-март в света са доставени 310,8 млн. смартфона, което е с 6,6% по-малко спрямо същия период на 2018 г., когато доставките възлизаха на 332,7 млн. броя.

Най-голям производител на смартфони през тримесечието е Samsung с доставени 71,9 млн. устройства на пазара и дял от 23,1%. Търсенето на смартфони с корейската марка обаче е намаляло с 8,1% на годишна база.

Второ място заема Huawei, която е доставила 59,1 млн. смартфона през отчетния период и заема 19,0% от световния пазар. Китайската компания демонстрира най-висок темп на растеж сред лидерите – с 50,3%.

Apple затваря Топ 3 с 36,4 млн. броя iPhone и 11,7% от пазара. Доставените от компанията устройства са рухнали с близо една трета (30,2%).

На четвърта позиция е Xiaomi, която е доставила 25,0 млн. смартфона и контролира 8,0% от глобалния пазар. Търсенето на устройства с китайския бранд е намаляло с 10,2% на годишна база.

Други две китайски компании – Vivo и Oppo – си поделят пето място на световния пазар за смартфони, доставяйки съответно 23,2 и 23,1 млн. устройства, което им отрежда дялове от 7,5% и 7,4%.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)