Мнения: 46
Теми: 2
Член от: 2010-09
Репутация:
2
На мен ми върнаха мейл, в който ме питат за версията на софтуера и проблемните приложения. Отговорих им. Нямам отговор вече трети ден.
Samsung Galaxy S10
Мнения: 46
Теми: 2
Член от: 2010-09
Репутация:
2
Виваком ми отговориха че са направени корекции по конфигурацията на мрежата и трябва да нямаме проблеми. Но уви. Положението си оставя същото. Вече си мисля че проблема няма да бъде отстранен.
Samsung Galaxy S10
Мнения: 46
Теми: 2
Член от: 2010-09
Репутация:
2
Обадиха ми се от сервизната поддръжка на Виваком. От формалния разговор с момчето разбрах само, че Виваком признават за съществуването на проблем и работят по отстраняването му.
Samsung Galaxy S10
Мнения: 13
Теми: 1
Член от: 2016-11
Репутация:
0
Устройства: Samsung S2, S5, S8, S10+
Не, че съм любител на теориите за конспирации, но да сте чували за снифене на трафик? Особенно от месинджъри ... Всеки оператор би следвало да има ангажименти към местните служби за сигурност, но ако имплементацията закуца ...
(Последна редакция: 2019-08-30, 11:13:23 от
fxexpo.)
Мнения: 89
Теми: 2
Член от: 2012-06
Репутация:
59
Проблемите са заради мрежата на Виваком. Телефон купен в чужбина си показва веднага нотификациите с чужбинската ми карта.При поставяне на карта на Виваком, с автоматични настройки на оператор, нотификациите не пристигат, освен ако не отворено съответното приложение.
Samsung Galaxy S22 Ultra
Samsung Galaxy S10 Plus,Prism White
Samsung Gear S2 Sport Watch
Huawei P20 Pro
1 потребител изказва благодарност на Nilson за това мнение:1 потребител изказва благодарност на Nilson за това мнение
• ivanivanovvv
Мнения: 308
Теми: 1
Член от: 2011-03
Репутация:
124
Устройства: android
Сега обясни какво значение има на кой оператор си, като си на wifi? Отделно, дори и да си с чужда сим карта, ти си в роуминг в България и използваш настройките на българските оператори.
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
(Последна редакция: 2019-09-06, 14:25:55 от
joring.)
Мнения: 89
Теми: 2
Член от: 2012-06
Репутация:
59
(2019-09-06, 14:25:14)joring написа: Сега обясни какво значение има на кой оператор си, като си на wifi? Отделно, дори и да си с чужда сим карта, ти си в роуминг в България и използваш настройките на българските оператори.
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Къде прочете че съм бил на Wifi?
Използвах карта на Виваком..когато сложих обратно чужбинската сим карта след като се върнах нотификациите се оправиха...Това е по адрес на хората които си мислят че проблемът е в телефона....,
Samsung Galaxy S22 Ultra
Samsung Galaxy S10 Plus,Prism White
Samsung Gear S2 Sport Watch
Huawei P20 Pro
Мнения: 308
Теми: 1
Член от: 2011-03
Репутация:
124
Устройства: android
Защото известията закъсняват и на wifi.
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Мнения: 89
Теми: 2
Член от: 2012-06
Репутация:
59
Повечето се оплакват от закъснения на известията при мобилен интернет....
Samsung Galaxy S22 Ultra
Samsung Galaxy S10 Plus,Prism White
Samsung Gear S2 Sport Watch
Huawei P20 Pro
Мнения: 46
Теми: 2
Член от: 2010-09
Репутация:
2
Самите Виваком признават за проблема и работят по отстраняването му. Или поне така каза оператора, с които говорих относно проблема с известията. Като съм на безжичен интернет проблема изчезва. Нямам възможност да пробвам с друга сим карта за да съм сигурен че проблема е с Виваком.
Мнения: 101
Теми: 6
Член от: 2011-06
Репутация:
1
Устройства: Samsung Galaxy S6
Зравейте.
Имам проблем със известията, изкачат ми като балончета.
Има и възможност да си ми се показват в горната част на дисплея като на старите Galaxy, а не да изкачат като балончета на всякъде по диспеля.
Samsung Galaxy S7
Мнения: 2 015
Теми: 2
Член от: 2012-12
Репутация:
769
Устройства: Samsung Galaxy S20+
Bubble ефекта на Edge Lighting-а ли имаш в предвид? Може да си смениш ефекта от настройките.
iPhone 11 Pro + AirPods2 + Apple Watch 4
Samsung S20 Plus Samsung S10 Samsung Note 9
Мнения: 549
Теми: 12
Член от: 2013-07
Репутация:
39
Устройства: Samsung S22
Разширени функции>Умен изглед изскачащ прозорец
Мнения: 2
Теми: 0
Член от: 2019-08
Репутация:
0
Устройства: Samsung Galaxy S9
здравейте,
вчера съобщение на вайбър пратено сутринта го получих вечерта(Самсунг S9). През това време съм се свързвал през няколко wifi мрежи и мобилен нет.
започвам да си мисля, че е или във вайбър или нещо в новия андроид и няма отношение свързаността.
Мнения: 2 015
Теми: 2
Член от: 2012-12
Репутация:
769
Устройства: Samsung Galaxy S20+
Изключил ли си оптимизацията на батерията за Viber? По подразбиране всички приложения са с включена оптимизация и трябва да се изключи на всяко едно по отделно за тези приложения, от които искаме да получаваме известия на момента.
iPhone 11 Pro + AirPods2 + Apple Watch 4
Samsung S20 Plus Samsung S10 Samsung Note 9
Мнения: 46
Теми: 2
Член от: 2010-09
Репутация:
2
Аз съм изключил всичко и пак не получавам известия навреме. Чета и нета, че не съм само аз. След вчерашния ъпдейт ситуацията е същата. Надявам се с Андроид 10 да се оправят нещата. Ако проблема остане просто сменям телефона и никога повече Самсунг, въпреки че съм доволен от телефона. Най притеснителното е, че чувам хора с различни марки телефони да се оплакват. Не знам дали са си оправили настройките или това е проблем с Андроид 9. Преди бях с One Plus 3T. До колкото си спомням и той се ъпдейтна до Андроид 9, но там нямах проблеми с известията. Може и да греша за версията, защото с 1+ никога не съм имал проблем с нищо и не ме интересуваше коя версия е Андроид, кога ще дойде поредния ъпдейт ...
Samsung Galaxy S10
1 потребител изказва благодарност на sashinkata за това мнение:1 потребител изказва благодарност на sashinkata за това мнение
• dodo_pv
Мнения: 141
Теми: 0
Член от: 2012-04
Репутация:
27
Sachinkata, проблемът е основно в операционната система. Качеството на старите модели смартфони на Самсунг е прилично, както и мрежите на българските мобилни оператори. Тук трудно ще ти помогнат да си решиш проблема. Към момента е удачно да ползваш апарат със стария андроид.
Успех!
SGS 5; SGS 6; SGS 7 edge; SGS 8+
SGS 10 +; SGS 23 +
(Последна редакция: 2019-09-27, 16:41:53 от
dodo_pv.)
Мнения: 46
Теми: 2
Член от: 2010-09
Репутация:
2
Честита Нова година на всички съфорумци. Много се надявах след обновяването до Андроид 10 проблема с известията да се оправи, но уви... не само не получавам известия, а и като ми звънят по whatsapp или viber телефона не реагира. Само при мен ли е така, или проблема си е масов?
Samsung Galaxy S10
Мнения: 579
Теми: 4
Член от: 2012-12
Репутация:
202
Аз лично проблем с нотификации нямам. Whatsapp не ползвам, но Viber и Messanger работят без никакви проблеми. Това го потвърждавам за 2 С10-ки моята лична и на приятелка. И 2те са на след ъпдейт на Андроид 10.
Samsung Galaxy S23 Ultra
Samsung Galaxy Watch 4 44mm/BT
Samsung Galaxy Buds Pro
Huawei P40 Lite
Мнения: 291
Теми: 3
Член от: 2012-07
Репутация:
67
Устройства: Samsung Galaxy S6 -> Samsung Galaxy S10+
При мен също няма проблеми на S10 + с нотификациите. Whatsapp не ползвам, но на Viber и Messanger си идват коректно.
Аз дори не съм връщала фабрични настройки.
Samsung Galaxy S10 Plus Prism White and Second Phone Nokia E 72
Samsung Galaxy S III Marble White -> Samsung Galaxy S 6 White Pearl ->
Мнения: 82
Теми: 3
Член от: 2019-01
Репутация:
53
Устройства: S20+ / S10
Здравейте. От известно време имам проблем с известията на Фейсбук. Проблема е, че т.н. "значки", които се появяват на иконката на приложението при мен липсват. С другите приложения нямам проблем, само с Фейсбук. Значките са активирани на телефона както и на самото приложение, не съм в енергоспестяващ режим, фоновите процеси са активирани и т.н.
Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk