2020-02-06, 16:21:40
Здравейте,
Нуждая се от съвет как да действам при отказана гаранция от официален сервиз на Acer
Лаптоп Acer Aspire 3 A315-41-R6R0 закупен от Ардес на 22.04.2019г (в гаранция до 2021г)
На 05.02.2020г констатирах проблем с откопчан капак на монитора в близост до дясна панта
Дори и да се заключи, при отваряне на капака се отваряше отново като според мен проблема
е в това, че пантата даваше напрежение върху самата сглобка.
Свързах се със сървиза на Ардес и оттам ми казаха че официалните сервизи са Мост Компютърс и Вюпойнт
Избрах Вюпойнт, като направих заявка през сайта им и дойде куриер от Транспрес за сметка на сервиза.
Днес ми се обадиха от Вюпойнт. Констатирали са проблем с пантата/те, но не можел да се отремонтира
по гаранционни условия и ако съм искал можели да го отремонтират срещу 150+ лева
На въпроса защо трябва да плащам извънгаранционно за производствен проблем като лаптопа е гаранционен
и явно проблемът си е в самата сглобка ме попитаха кога съм забелязал проблема и едва ли не ми се вмени вина
относно това че не е открит навреме. Доколкото разбрах май има отчупен щифт на капака и т.н.
и сега се налага да извървя дълъг път по търсене на правата си и да доказват невинност относно самата повреда
Затварянето се усещаше една идея по-трудно, но в никакъв случай не е било проблем който да буди някакво съмнение.
Самият проблем го разбрах едва, когато капака на монитора се откопча, т.е веднага взех мерки да го изпратя в сервиз.
Утре ще пристигне лаптопа заедно с констативният протокол и това което ми идва като идея е да се свържа
с Acer България и да коментирам ситуацията с тях. Едва след като чуя тяхното мнение ще пиша до разни институции
като КЗП и Омбудсман. Всякакви съвети ще са ми полезни, особено от хора попадали в такава ситуация.
Не ми се иска да вярвам, че ще се налага да плащам за отстраняване на производствен дефект.
Служителка от Вюпойнт беше любезна да ми изпрати констативният протокол.
Меко казано не съм съгласен с написаното в него...
Протоколът вменява вина на ползвателят като отхвърля фабричен дефект, което е абсурдно
Очертава се дълъг път да извървя и с неясен за мен резултат
Нуждая се от съвет как да действам при отказана гаранция от официален сервиз на Acer
Лаптоп Acer Aspire 3 A315-41-R6R0 закупен от Ардес на 22.04.2019г (в гаранция до 2021г)
На 05.02.2020г констатирах проблем с откопчан капак на монитора в близост до дясна панта
Дори и да се заключи, при отваряне на капака се отваряше отново като според мен проблема
е в това, че пантата даваше напрежение върху самата сглобка.
Свързах се със сървиза на Ардес и оттам ми казаха че официалните сервизи са Мост Компютърс и Вюпойнт
Избрах Вюпойнт, като направих заявка през сайта им и дойде куриер от Транспрес за сметка на сервиза.
Днес ми се обадиха от Вюпойнт. Констатирали са проблем с пантата/те, но не можел да се отремонтира
по гаранционни условия и ако съм искал можели да го отремонтират срещу 150+ лева
На въпроса защо трябва да плащам извънгаранционно за производствен проблем като лаптопа е гаранционен
и явно проблемът си е в самата сглобка ме попитаха кога съм забелязал проблема и едва ли не ми се вмени вина
относно това че не е открит навреме. Доколкото разбрах май има отчупен щифт на капака и т.н.
и сега се налага да извървя дълъг път по търсене на правата си и да доказват невинност относно самата повреда
Затварянето се усещаше една идея по-трудно, но в никакъв случай не е било проблем който да буди някакво съмнение.
Самият проблем го разбрах едва, когато капака на монитора се откопча, т.е веднага взех мерки да го изпратя в сервиз.
Утре ще пристигне лаптопа заедно с констативният протокол и това което ми идва като идея е да се свържа
с Acer България и да коментирам ситуацията с тях. Едва след като чуя тяхното мнение ще пиша до разни институции
като КЗП и Омбудсман. Всякакви съвети ще са ми полезни, особено от хора попадали в такава ситуация.
Не ми се иска да вярвам, че ще се налага да плащам за отстраняване на производствен дефект.
Служителка от Вюпойнт беше любезна да ми изпрати констативният протокол.
Меко казано не съм съгласен с написаното в него...
Протоколът вменява вина на ползвателят като отхвърля фабричен дефект, което е абсурдно
Очертава се дълъг път да извървя и с неясен за мен резултат