Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Amazfit Stratos - update 2.3.12.0
#1

Здравейте, току що се появи.
Слагам го


Прикачени файлове Миниатюри
   
[-] 1 потребител изказва благодарност на suffer за това мнение:
  • fotograd
Цитирай
Аксесоари
#2

Честита Баба Марта.
Не мога да повярвам, че пускат ново обновление Smile дано да има изненада и за другия модел нещо ново

Успешна седмица.
Цитирай
#3

Като гледам "списъка" с промените... Можеше и без този ъпдейт Smile
[-] 1 потребител изказва благодарност на suffer за това мнение:
  • fotograd
Цитирай
#4

Може да има нещо подобрено без да е обявено. Проверих и за моя модел - но все още няма нищо ново. Smile
Цитирай
#5

Ъпдейтнах и аз преди 2 дни и нещо и от тогава...за по малко от 3 дни батерията е на 20%. Ползвам го както го правя обикновенно, друг път ме изкарва поне по 7 дни, сега някаква греда.

П.П. След пълно зареждане отново - 20 процента е паднала батерията за 10 часа, това е през нощта. Дадох му фабрични настройки, но ме съмнява да се оправи. Има ли някакъв начин да се върне предна версия на софтуера?
Цитирай
#6

Има фикс от днес


Прикачени файлове Миниатюри
       
Цитирай
#7

Да, видях го. Дано са оправили нещата, след малко ще ъпдейтна.
Иначе за 18 часа съм -60%, потресаващо.

П.П. Няма подобрение, за под 24 часа батерията падна. Сега е на.заряд, ще го оставя до утре. Чета по други форуми с предишни ъпдейти, че са имали такива проблеми за по 2-3 дни точно след актуализация и след това нещата са се нормализирали, дано случаят е същия.

П.П.2 Не знам какъв фикс е имало, но функцията да ти мери пулса не работи. Тая зелената лампичка отдолу на часовника изобщо не премигва?!
Цитирай
#8

След тия 2 ъпдейта батерията на часовника беше потресаваща, до 24 часа заминаваше. Може би по някакво стечение на обстоятелствата, по време на ъпдейта и сензора за пулс сдаде багажа, тая зелена светлинка отдолу я няма и съответно не измерва нищо.
Снощи отключих bootloader-a, и от форума на xda намерих някаква тема, как да се върне стара версия. Сега съм с 2.3.11.1 и смея да твърдя, че поне проблема с батерията се разреши. Около 10 часа го разкачих от компютъра на 100%, вече беше с по-старата версия, но си му дадох един hard reset ей така за всеки случай. ОТ тогава до сега - 8% надолу, което си е направо чудесно, като имаме предвид, че след ресета бяха паднали 4%, а след това си му навъртях 9000 крачки Smile)
Цитирай
#9

Това с пулса при включено постоянно измерване или при ръчно стартиране си тествал?
Цитирай
#10

И с първия ъпдейта и с фикса след него нямах никакви проблеми с живота на батерията и измерването на пулса. Не съм връщал фабрични.
Цитирай
#11

(2020-03-08, 18:40:09)suffer написа:  Това с пулса при включено постоянно измерване или при ръчно стартиране си тествал?
При ръчно. Просто зеления диод отдолу не свети, аз го виждам. И това стана при поставянето на зарядното и ъпдейта, който се случи в същия момент. Явно хардуерно е умрял, не знам. Иначе с батерията не знам какво се е случило и защо така приключваше за 24 часа.
Цитирай
#12

Виж темата с тестовото меню. Може да има ефект
Цитирай
#13

Видях я. Тоя сензор е на второ място и до там спира. След 30-40 секунди изписа само коя е версията и до там приключва теста.
Цитирай
#14

Лошо.
По принцип руснаците пишат че като се изключи за няколко минути часовника се ресетват сензорите, но при теб май си е по-сериозен проблемът
Цитирай
#15

Да, явно е предал Богу дух. Оставих го няколко пъти да изгасне сам и така стоя с часове, без ток. Не пречи и просто да го спра за час -два някой път, но ръчно, а не сам да изгасне поради липса на заряд. Едва ли ще се оправи, ама няма и да навреди.
Някой пишат, че им се счупило стъкелцето на сензора и влязла вода и за това е спрял, при мен всичко е здраво и на мястото си.
Цитирай
#16

Добър вечер.

За съжаление електрониката дава проблеми и отказва да работи.
Надявам се, че си опитал всичко. По някога проблемите възникват от ъбдейт на софтуера. По някога проблема може да се дължи на някой от елементите в часовника, ако проблема е там - нужен е сервиз на всяка цена. Софтуерния проблем се поправя, но ако при теб има такъв проблем който се дължи на софтуер, проблема ще се покаже и при други притежатели на часовника. Единствено да почакаш известно време, да правиш опити за връщане на стари обновления или нов ъбдейт или в най лошия случай както споменават по горе - дошло е време за раздяла и покупка на нещо ново.
Цитирай
#17

Е, явно все пак отнякъде е проникнала влага, вчера забелязах леко изпотяване на стъкълцето отдолу. Ще се отваря скоро, да се почисти доколкото е възможно.
Цитирай
#18

Аз закупих моя часовник основно за плуването и 1 година го ползвах, когато един ден след плуване при сваляне от ръката забелязах, че стъкълцето от зад при натиск по краищата помръдва. Взех с по-силен натиск в края и отлепих напълно стъкълцето. За мое щастие изобщо не беше проникнала вода след последната тренировка, явно съм хванал проблема точно на момента. Използвах лепило Локтайт флекс и с върха на една игла нанесох съвсем на тънко по контура на стъкълцето и след това го поставих на място. До ден днешен след плуване и в р. Дунав, басейни и море нямам никакви проблеми с часовника. Съвета ми е ползващите го във вода да направят описаната по-горе процедура за да си запазят часовника. Странно е колко нескопосно е лепнато стъклото с някаква тънка лепнеща лентичка. Предполагам с потта и водата лентичката се компрометира и става проблема. Аз освен за плуване, ползвам часовника и при колоездене, и тичане, където потта по китката е в изобилие. Лично съм много доволен от часовника и няма да го сменям с никакъв др. преди този да се предаде напълно. Похвално е, че не го свалям от ръката, а по него няма и една драскотина и то при положение, че никога не съм му слагал протектори и тем-подобни др. глупости.
Цитирай
#19

Поръчах си лепило за дисплеи на смартфони, някакво B - 7000. Стъклото ми е здраво, не помръдва, явно от някъде другаде е проникнала влага. Иначе аз го имам от почти 2 години. И в море съм плувал, в басейни, общо взето не се е свалял. Само за зареждане. Ама ей го на, нещо се прецака.
Вече и компютъра ми не го разпознава, само се зарежда. И друг компютър също, не е само на моя. А без да искам пак ъпдейтнах и батерията е с 25% надолу за един сън време.

Гледам, че и магнитния сензор не работи, барометъра също. Иначе gps има все още. Явно ще го свалям като отивам на баня...
Цитирай
#20

При ползване на техника все някога идва момент в които ще възникнат проблеми. Имайте на предвид и факта, че часовника когато излезе на пазара не беше с много висока цена, а от тук може да си правим сметка за качеството на изработката. Тази техника е направена да преживее година или две, а след това да бъде подменена. Материалите вложени в нея не са с толкова голямо качество. Има други фирми произвеждащи електронни или механични часовници като при тях цените са в пъти по-вече, но и вложените материали са по качествени. Може би е дошло времето в което трябва да подменим старото с нещо ново.
Цитирай
#21

Ами Stratos 2 никога не е бил евтин, след него излезеха доста по-евтини предложения. Качеството на материалите определено е на много високо ниво, което надхвърли личните ми очаквания. Както споменах няма и грам драскотини по часовника, а не го пазя хич и не го жаля. Единствено установих, че стъкълцето от зад е можело доста по-добре да го лепнат. Това според мен е чисто недоглеждане от страна на производителя, а не е целенасочено направено с цел икономия на материали.
Цитирай
#22

и аз не смятам, че е евтин или с некачествени материали.
Слабото му място са "ушите" за които се закача каишката.
Но никой не е застрахован срещу дефектни бройки.
Винаги може да се опиташ да го заключиш и да се опиташ да си ползваш гаранцията
Моята е изтекла, но ако някой го има от по-малко от година нищо не губи като опита.

Така ми възстановиха парите за ми банд 2 (от гиърбест), който пропусна вода при миене на ръце.
[-] 1 потребител изказва благодарност на suffer за това мнение:
  • fotograd
Цитирай
#23

При мен мнението не беше в това, че е евтин, а е на сравнително много по ниска цена отколкото примерно часовници на други производители. Като предлагат идентични опции спрямо Huami. Бройките които излизат от производителя са на значително ниска крайна цена сравнено с продажната. Производствената цена може да бъде дори на 35% от цената в търговската мрежа.
За нас е скъпо защото и заплащането в страна е малко сравнено с заплатите в Западна Европа.
Цитирай
#24

Хмм, сега погледнах магазина, от който е поръчан. От али експрес е. Пише, че имат две години гаранция. Аз съм го поръчал на 12.05.2018. Писах им сега с описание на проблемите и питах какво може да се направи.

Хм, на описанието пише 2 години, но в чата ми излезе някакво автоматично съобщение, където има и опция Гаранция и там пише 1 година.
[-] 1 потребител изказва благодарност на MapTo_D за това мнение:
  • suffer
Цитирай
#25

Мисля, че 2 годишната гаранция се отнася само за ЕС но не съм сигурен на 100%. Едва ли от алито ще получиш обслужване по гаранция.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)