Оценете темата:
  • 1 гласа - средно 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Redmi Note 8 Pro - NFC настройки / проблеми
#1

Здравейте,

чудиме се тук за един Note 8 Pro и използването на NFC услугата му. В телефона се инсталира приложението на Phyre, но от настройките за NFC има подменюта и по-конкретно:

Позиция на защитен Елемент:
Вградена защита
Използване на HCE Wallet
Използване на SIM портфейл

Мобилно плащане:
Основно приложение за плащане
Използване на стандартното


Казуса е следния. Тъй като във въпросния телефон има инсталирано само приложението на MyFibank, настройките които са зададени са следните: Използване на HCE Wallet, както и основното приложение за мобилно плащане е само: My Fibank. Въобще в листа не присъства Phyre и респективно не може да се избере то.

Всички разрешения на самото приложение Phyre са дадени, но от списъка не излиза възможността за неговото избиране.

При опит в Phyre, чрез NFC да сканира и въведе банкова карта за превод на парите, сканира я и въвежда данните, но не знам при опит в магазин за плащане, дали няма да се провали операцията, тъй като не може да се избере Phyre като основен инструмент за плащането.

При вас как са настройките и това всъщност основание ли е за притеснение при мен, тъй като на приятел със същия Note 8 Pro има опция за избиране на Phyre, но при мен няма. 

Рома е Глобал 11.0.2.0 (QGGEUXM)
Цитирай
Аксесоари
#2

Здравейте. За работа на NFC в българия се избира HCE Wallet.
Убедете се, че на файър му е даден достъп до NFC (oт разрешенията).
Вариант е да се натисне бутона Pay в приложението и тогава сам да си поиска NFC достъп, а втория вариант е при добавяне на карта, от която да се вкарват пари във Phyre да има опция чрез NFC и тогава да му се даде достъп до този хардуер.
Може би трябва и рестарт на телефона (Което ме съмнява, ама в много случаи чрез рестарт се оправят някои неща).

При мен се появи още с инсталацията


Прикачени файлове Миниатюри
       
[-] 1 потребител изказва благодарност на suffer за това мнение:
  • Be6i4
Цитирай
#3

Точно там е проблема, че всъщност всички разрешения са дадени и все пак приложението липсва в списъка. По принцип пробвах всички варианти с разрешения, преинсталиация на апликацията, инсталация отново, рестарти и т.н... но продължава да липсва опцията за избиране, както е при вас. На мой приятел е по същия начин както и при вас, има избор на апиликация. При мен ... не. Нямам идея защо.


Прикачени файлове Миниатюри
       
Цитирай
#4

Наистина е странно. Можеш да опиташ с алтернативните приложения от а1 и виваком: a1 wallet и vivaPay (като не забравяй при регистрацията да си вземеш наградата от 2лв)
Ако и те не се появят значи има друг проблем. С рома най-вероятно
Цитирай
#5

Пробвах ги и тях още одеве, ефекта е същия. Просто липсва списъка и възможността за избор. Бахти шита. При мен Рома е 11.0.2.0, при другия телефон който няма проблем с избора е 11.0.6.0. Явно тая 0.2.0 е шитня, не знам какво друго да си помисля иначе.
Цитирай
#6

А при теб ъпдейт не излиза ли?

И тук какво ти е избрано?


Прикачени файлове Миниатюри
   
Цитирай
#7

Не, при чекинга не излиза опция за ъпдейт до по-нова версия. Колкото до това което е избрано - същото. Винаги използва приложението по подразбиране. Може би проблема е във версията на рома, тъй като на 0.2.0 явно го има този проблем. Интересно ми е дали има някой с 0.2.0 който да съобщи за същия проблем? Също така аз имам опит с флашване на ром на предишен мой телефон Redmi 5 Plus, но съм го правил отдавна и сега не съм сигурен ако дръпна MiTool-a и флашна този, дали ще ми прекъсне флаша, тъй като си спомням че преди чаках няколко дни за да отключа bootloader-a и тогава флашвах. Тук буутлоудъра е заключен и не съм сигурен дали няма да ми прекъсне някъде нещо и да не се получи ако реша да го флашна след малко?
Цитирай
#8

Аз бих избрал другото, за да може правата да се взимат при отваряне на последното приложение.

А за флашването - недей да опитваш на заключен. Въпреки, че е Медиатек можеш да си навлечеш неприятности.
На кой регион държиш телефона?
Цитирай
#9

Мога да селектирам и другото, не е проблем. По-скоро любопитен е факта, че не ми дава списък за избор както при вас във версия 11.0.6.0. Колкото до региона, в момента си е на България. Преди беше Индия заради възможността за достъп до магазина с темите, но те ги пуснаха пак в EU и в момента с регион България си седи, без да го пипам.

п.с, предположих, че сигурно ще има проблем със заключения bootloader. Сега ще пратя заявка да го отключа и ще чакам дните. Майната му на Вивакомската гаранция. Предишните телефони от Aliexpress директно ги отключвах и им слагах Global Rom, явно и този ще му се наложи при това положение.
Цитирай
#10

А може ли да ми кажеш какви букви пише след 11.0.2.0?
Цитирай
#11

(2020-04-25, 17:18:58)suffer написа:  А може ли да ми кажеш какви букви пише след 11.0.2.0?


11.0.2.0 QGGEUXM. От тук съдя, че е EU глобален ром. Всъщност от закупуването на телефона (февруари месец) до сега е имал само един ъпдейт и той беше от MIUI 10 към тази версия на MIUI 11.0.2.0 QGGEUXM.
Цитирай
#12

За теб е

Version: V11.0.3.0.PGGEUXM (MIUI11)
Size: 1.9G
Redmi Note 8 Pro EEA

Ти си избързал с ром с андроид 10 и затова не идват нови.
Официално последния е андроид 9
Цитирай
#13

Хм... как избързал? Реално, просто получих ъпдейт малко след закупуването и го ъпдейтнах с тва което беше дошло.  Bu
Цитирай
#14

Да. И са го отложили или махнали. И сега си по-напред от официалния ром.

Вариант е като отключиш ( и се ресетне телефона) да провериш дали е ок нфц-то преди да флашнеш друго
Цитирай
#15

(2020-04-25, 17:59:35)suffer написа:  Да. И са го отложили или махнали. И сега си по-напред от официалния ром.

Вариант е като отключиш ( и се ресетне телефона) да провериш дали е ок нфц-то преди да флашнеш друго

Хаха, ужас. Ще пусна заявка за отключване на буутлоудъра и тва е. Друго се чудя обаче, ако върна телефона към фабричните настройки, дали ще ме върне към заводската версия която беше инсталирана преди ъпдейта и от там да пробвам да видим с нея как ще е?
Цитирай
#16

Няма да върне по-стара версия. Просто ще занули настройките на текущата версия
Цитирай
#17

(2020-04-25, 18:45:55)suffer написа:  Няма да върне по-стара версия. Просто ще занули настройките на текущата версия

Еми в играта сме пак, 168 часа изчакващ период за Unlock и така. После ще слагам всичко. Чисто гаранционно към Виваком май ще отпадне гаранцията, ама кво да се прави.

П.С. ама то пък с отключен буутлоудър, Phyre ще работи ли?
Цитирай
#18

Не би трябвало да отпадне, а и винаги може да се заключи.
Цитирай
#19

(2020-04-25, 19:46:55)suffer написа:  Не би трябвало да отпадне, а и винаги може да се заключи.

Позабравил съм ги някои неща, преди се занимавах за старите ми Redmi, които купувах от Ali и се налагашае да ги флашвам, ама явно и закупен от Виваком телефон ще ми се наложи да си припомня как се правеше. Благодаря за отговорите като цяло, ще изчакам 168 часа и ще го отключа и флашна. След седмица и нещо ще върна фийдбек дали всичко е окей.  Cool
Цитирай
#20

Отключиш ли бутлоудъра, нито едно приложение няма да ти даде да регистрираш или плащаш с дигитален портфейл. Обаче можеш като го отключиш, да флашнеш последната версия на андроид 9 с miflash и пак да го заключиш. Използваш и сваляш fastboot РОМ. След като часовете за unlock bootloader,а са минали, после и да го заключиш, може моментално с програмата пак да го отключиш. Когато флашнеш и заключиш отново бутлоудъра, гледай да изключиш отметката OEM Unlock, защото пак няма да ти дава да регистрираш платежните си приложения.
Цитирай
#21

Работят си плащанията с отключен Bootloader
Цитирай
#22

(2020-07-26, 18:07:39)vlado05 написа:  Работят си плащанията с отключен Bootloader

Сумнявам се в твърдението ти. Трябва да имаш рутнат телефон и magisk hide да ти работят банковите приложения, а макар и с него дегиталното портмоне пак няма да ти даде да регистрираш картата си. Ще извършваш само банкови трансфери, не не и плащания на ПОС Терминал.
Цитирай
#23

Не е точно така.
На xiaomi.eu е отключен буутлоудъра и нямам magisk, имам TWRP.
Просто по някакъв начин минава Safety.net и е сертифициран плей стор-а
[-] 1 потребител изказва благодарност на suffer за това мнение:
  • ivo777
Цитирай
#24

Телефона е отключен 168 часа след закупуване.
Досега имам стотици плащания на ПОС с RaiPay и няколко с Phyre. И не нямам руут.
Незнам може би на Google Pay няма да му хареса,но горните приложения работят без проблем.
[-] 1 потребител изказва благодарност на vlado05 за това мнение:
  • suffer
Цитирай
#25

Аз съм с Xiomi Redmi Note 8 pro,закупен пт виваком декември 2019.Телефона ми е с фабрични настройки ,не е отключван,само съм го ъпдейтнала до 11.0.2.0,имам две карти на райфайзен и приложение на райфайзен.Плащам на посттерминал,прехвърлям пари и плащам сметки без проблеми..Имах само малка забивка,след последния ъпдейт,но с ресет всичко е наред вече.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)