Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Мнения за smartfoni.bg
#1

Здравейте !

От сайта pazaruvaj се спрях на smartfoni.bg и бих желал да разбера, ако някой е поръчвал от там.. всичко точно ли е ?
Как се справят при проблеми с телефона ?

Благодаря предварително !


п.с. надявам се, че съм уцелил правилният раздел, в който да пусна тази тема.. Ако не съм, моля модератор да я премести!
Цитирай
Аксесоари
#2

Провери в Закупуване на стоки от онлайн магазини - препоръки, насоки и дискусии

 
Цитирай
#3

Отказах се да пазарувам от тях тъй като видях, че имат няколко сайта (защо?)

skyfon - https://gsm-bg.eu/, https://smartfonbg.com/, https://smartfoni.bg/

https://www.pazaruvaj.com/stores/skyfon-s52798/
https://www.pazaruvaj.com/stores/smartfonbg-com-s68931/
https://www.pazaruvaj.com/stores/smartfoni-bg-s68713/


[Изображение: scPFja6.png]


[Изображение: oR24ZUn.png]


[Изображение: m2tkHKD.png]



От Skyfon (Скайфон) има доста оплаквания в този и в други форуми.. можете да пуснете едно гугъл търсене и ще намерите информация.

В сайта на smartfoni.bg в "Права и Условия" виждаме адрес гр. Варна, бул. Владислав Варненчик 55 (даже е написано грешно при тях). Докато в другите 2 сайта няма адрес и име на фирмата (в нито един), а страниците са идентични 

[Изображение: VKkbedb.png]


[Изображение: MC6wHkz.png]


[Изображение: 6kNSN7F.png]




и 3-те сайта имат странна политика на връщане...

[Изображение: MdNg5gn.png]
Цитирай
#4

На гаранция от такива сайтове не може да се разчита много-много. Аз лично предпочитам да го взема на възможно най-ниска цена от Китай или от olx без гаранция, отколкото от такъв сайт. Така или иначе май нямаш реална гаранция и в трите случая.
Цитирай
#5

Ще ползвам и аз темата,някой има ли мнение за въпросния магазин citytel.bg . Че съм набелязал един pixel телефон. И как са с гаранционните условия. Да не са и те гаранция/франция.

Изпратено от моят SM-A307FN с помощта на Tapatalk
Цитирай
#6

При всички тези "гаражни" магазинчета имате една хвърчаща "гаранция- Франция". В интернет и във форума е пълно с оплаквания от клиенти на такива магазинчета. Телефон се купува или от Китай- Алиекспрес, за да постигнете най-добрата цена, без да пълните гушата на разни търгаши или ако искате истинска сигурна гаранция тук- Технополис, мобилните оператори, Емаг- когато доставката е от тях самите.


Цитирай
#7

Няма какво да допълня към по-горното мнение.

Samsung Galaxy Z Fold 4 12/256 Black + Samsung Galaxy Watch 5 Pro BT Titanium Gray
Цитирай
#8

Има какво, покупка от Европейски страни или САЩ. Има оферти за по-ефтино то тук!

времето е като парите - никога не стига
Цитирай
#9

(2020-05-23, 11:47:44)nikiberk89 написа:  Ще ползвам и аз темата,някой има ли мнение за въпросния магазин citytel.bg . Че съм набелязал един pixel телефон. И как са с гаранционните условия. Да не са и те гаранция/франция.

Изпратено от моят SM-A307FN с помощта на Tapatalk

Закупуване на стоки от онлайн магазини - препоръки, насоки и дискусии - тук можеш да намериш информация, както и в Гугъл при търсене.. Гледам, че 359gsm.com "работят" с тях (или поне ги рекламират в видео ревютата им) и даже има отстъпка 2% ако си купиш телефон с промо код 359gsm. 
[Изображение: BSkyVts.png]

(2020-05-23, 11:53:07)milenvn написа:  При всички тези "гаражни" магазинчета имате една хвърчаща "гаранция- Франция". В интернет и във форума е пълно с оплаквания от клиенти на такива магазинчета. Телефон се купува или от Китай- Алиекспрес, за да постигнете най-добрата цена, без да пълните гушата на разни търгаши или ако искате истинска сигурна гаранция тук- Технополис, мобилните оператори, Емаг- когато доставката е от тях самите.

И аз останах с такова впечатление след сумати прочетени коментари на хора изгорели по много грозен начин.. Повечето са си пратили телефоните (без да са изтървани, надраскани, намокрени) за гаранционно обслужване и след това от "сервиза" им се казва, че телефона е изтърван, намокрен и се пращат снимки с видимо наранен телефон от самите те, което е доста долно... винаги има 2 страни монетата, но пък как не видях един доволен от гаранциононто обслужване... 

(2020-05-23, 17:40:51)pepy1 написа:  Има какво, покупка от Европейски страни или САЩ. Има оферти за по-ефтино то тук!

От къде ? Ако не можеш да напишеш тук, моля на ЛС  Smile
Цитирай
#10

Че има по-еФтино, има, но човека очевидно търси от България. Въпреки, че ако става на въпрос за Шаоми, по-еФтино от Алито нЕма.

Samsung Galaxy Z Fold 4 12/256 Black + Samsung Galaxy Watch 5 Pro BT Titanium Gray
Цитирай
#11

Ситител е по-напудрен гаражен магазин, като цяло и аз не мисля, че са много надеждни въпросния тип търговци, макар че ако нещо ти се случи с устройството, то имаш и КЗП, имаш и официален сервиз, където най-вероятно и те ще го изпратят, реално и големите вериги са само посредници и в конкретни случаи (за по-недоказани или обикновени марки) са и сервизи.
Цитирай
#12

Гаражните няма да го изпратят в официалния, защото кой знае по-какъв начин се снабдяват с телефоните. А на теб е абсурд да ти го уважат в официален, защото там изискват първия документ за покупка от съответния производител или официален търговец/дистрибутор на марката. Т.е. ако аз купя от Технополис телефон Самсунг и имам фирма и ти го продам на теб този Самсунг, ама с фактура/касова бележка от мойта фирма, няма да ти уважат гаранцията, защото ще ти трябва тази от Технополис.

Samsung Galaxy Z Fold 4 12/256 Black + Samsung Galaxy Watch 5 Pro BT Titanium Gray
Цитирай
#13

Така, само че големият въпрос е как тези магазини изобщо се снабдяват. Не изключвам някои да имат някакви схеми, при които да се сдобиват на по-ниска цена, но устройствата им да могат да се възползват от официален сервиз. Аз съм от хората, които не биха ги препоръчали, по-добре от световноизвестни сайтове с международна гаранция.
Цитирай
#14

Именно, може и да ползват орициален, не знам. Но определено не бих искал да пробвам. Smile

Samsung Galaxy Z Fold 4 12/256 Black + Samsung Galaxy Watch 5 Pro BT Titanium Gray
Цитирай
#15

Не виждам какъв е проблема телефон да бъде пратен в официалния за производителя сервиз, ако продажбено е предназначен за нашия регион (ЕМЕА) или си е Европейската версия, без значение от къде е купен. Вече китайски, дубайски и финикийски версии са друга бира...няма как да ти се уважи гаранцията. Лошото е, че тия точно такива версии продават.
Цитирай
#16

Официалният сервиз обслужва апарати минали по канални път, а именно официалните дистрибутори. Тези сервизи могат да проследят историята на всеки един апарат, и следователно да преценят дали да го обслужат. Международна гаранция би следвало да ползват именно официалните дистрибутори, съобразени с ценовата политика на дадения производител. Всички останали си ползват гаранцията за съответната държава, и затова тарикатите, които взимат евтино от някъде и внасят в друга държава с цел печалба, духат супата с оторизирания сервиз.
Цитирай
#17

Относно CityTel - редовно имат отстъпки от промокодве в клипове на конкурентен сайт на този с доста ревюта (вероятно болшинството се сетиха). Харесвам различните му ревюта , гледал съм повечето от тях дори за у-ва от които не се интересувам чак до там - простото защото обяснява реално и интересно. И доста подробно.

Има обаче едно НО.

https://www.citytel.bg/purchase-of-replacement

И какво излиза...повечето телефони явно са изкупени чисто нови от хора , взимащи ги с преподписване (доста от тях после нямат намерение да плащат, но това си е за тяхна сметка) , или доста напудредни и ремонтирани. Като огледам описанието - те изкупуват всичко. Не бих рискувал.

Без значение от по-високата цена, купувам само от оператора си и не рискувам с трети страни. От техноверига не съм купувал никога, нямам мнение.
Цитирай
#18

Не виждам проблем, че изкупуват операторски телефони, даже може да се окаже, че така ще имат гаранция - ако от ситител вземат и гаранцията от човека, после при евентуален проблем връщаш телефона към тях, а те с тази гаранция към оператора.
Цитирай
#19

Моят телефон го закупих чисто нов от подобен сайт. След като изтече гаранцията реших да проверя сайта. Еми.... сайта като се отвори излизат неща написани на китайски. Това е станало няколко месеца, след като съм закупил телефона и от тогава е аут.
Намерих фейсбук страницата на тези тарикати. Много недоволни потребители имаше.

Мислих си, че не е чак толкова зле да си купи човек телефон от такива сайтове. Вече като мина всичко се замислих - ами, ако дружеството изпадне в несъстоятелност и бъде ликвидирано или по доброволен, целенасочен начин се ликвидира дружеството, как ще реагира потребил, на който му се е наложило да ползва гаранция няколко месеца след ликвидацията?
Да не говорим пък произходът е толкова съмнителен..
Поне моят телефон беше произведен месец-два преди да го закупя. Първото нещо, което проверих.
Цитирай
#20

Има го и този момент. Преди години мой приятел закупи едно LG (още в стихията им с Optimus сериите) от един от многобройните търговци в най-известния сайт за мобилни телефони и новини, свързани с тях (може би се сетихте, не знам). След 3 месеца спря да чете SIM. Тъй като фирмата беше регистрирана като седалище в град, близо до нашия отидохме с кола. На адреса нямаше нито офис, нито нещо, което да индикира действащ бизнес. Някакъв апартамент някъде си.

Накрая го даде в сервиз и си плати 80 лв. Телефона си беше ОК и си работеше после докато не го продаде, но не това е въпроса.

Затова с тия гаранции трябва да се внимава. Особено в днешно време с тия скъпи екрани (особено OLED-ите) - замяната им колкото поне половината телефон (в случай на фабричен дефект)....затова държа да си го вземам от оператора.
Цитирай
#21

(2020-05-30, 11:44:08)Kobrakobra написа:  Особено в днешно време с тия скъпи екрани (особено OLED-ите) - замяната им колкото поне половината телефон (в случай на фабричен дефект)....затова държа да си го вземам от оператора.
Това, че го купуваш от оператор, не значи че е внесен легално! Единственото успокоение като голяма фирма е, че имат догофор със сервиз за ремонт, където се ремонтира с неоригинални части - но пък безплатно за клиента, тъй като е по гаранция. Ял съм попарата на закупен от оператор, после кзп, и нещата си дойдоха на мястото. Казвам го от личен опит и много скъсани нерви, даже не ми дадоха заместващ телефон! Не че нямат, но друго е да го продадеш за левче с план за 20 - някакъв боклук или да стои неизползваем. Така се отнасят към клиентите си родните оператори. Ич не им е за теб, важно е печалба да има! Ако аз бях на мястото на който и да е мениджър на офис, независимо на кой оператор, винаги щях да давам заместващ апарат - макар и не нов! Все пак месец без устройство не е малко време. Поне това може да направи оператор за клиентите си, все пак всеки месец взема пари от теб, дори и когато нямаш апарат. Затова все повече хора се ориентират към предплатените карти.

времето е като парите - никога не стига
Цитирай
#22

За заместващия съм съгласен, а това за нелегалния внос при оператор...това е доста долно, ако е така. Но опита ми досега не е показвал такова нещо. Иначе не изключвам шмекерии.
Цитирай
#23

Аз пък не мисля, че ги вкарват нелегално, защото актуализациите си идват, а не е като в сайтовете, да са сив внос и за друг пазар, където актуализации няма, но винаги евтиното излиза скъпо.

Samsung Galaxy Note 9 Midnight Black Apple iPhone 11 Pro Max Space Grey Apple iPhone 13 Pro Max Sierra Blue  Apple iPhone 15 Pro Max Black Titanium
Цитирай
#24

Пълна смешка. Питайте представителството на която и да е марка дали някой оператор вкарва техни телефони нелегално.
Явно някои хора нямат представа как се прави бизнес в големите компании.
Ако някой са го мотали с гаранцията е прищявка или на сервиза или на някой продавач, който си е повярвал.
И при трите оператора съм давал телефони за ремонт и до седмица-две са били ремонтирани.
Рекордът ми е бил Galaxy S3 смяна на екран и странична лайсна, че много се пукаха. Събота го оставих, сряда ми звъннаха да ми кажат, че е готов. И това с изпращането от тях към сервиза и обратно.
А заместващ телефон не давали - ако ти се развали телевизора или ютията дават ли ти заместващи? Даже ако си купиш кола от средния клас от магазина не ти дават заместваща без пари.
За луксозните не знам - нямам опит.
Цитирай
#25

Съгласен съм, но може там поне един нисък клас lenovo и Nokia, колкото за един viber и messenger, да не губиш връзка просто. Ти си без телефон, но парите ти ги вземат всеки месец, правилно е това...

Без кола...кофти е, ама и градски транспорт, междуселищен, таксита... без телефон...кое ще го замести? Не е баш така сравнението. Варианта е всеки да има по един резервен из чекмеджетата явно.

Никой не говори да ти дадат заместващ iPhone 11 Pro MAX или P40 Pro...говорим за нещо , което просто да ти поддържа комуникацията и отвори една проста таблица в Google документи, примерно. Нищо повече.

Уви, няма такава екстра.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)