Всеки, който си е поръчал Huawei P8 от Китай, е забелязал в комплекта луксозна черна VIP карта със златни букви. Преводът от китайски разкрива, че става въпрос за специално отношение при сервизното обслужване на телефона. Услугата е въведена от пролетта на 2015 година и касае цялата серия P8, в това число и Lite, както и Honor 6. Идеята е взаимствана от Apple, а Huawei е първият производител на Андроид устройства, който въвежда такава практика. И ако мислите, че тя е само за Китай - грешите!
В началото VIP обслужването е въведено в Китай, Тайланд, Индия, Филипините и много други азиатски държави. Два месеца по-късно, то вече е обявено и за Великобритания, а от есента на 2015 година обхваща и Белгия, Холандия, Германия, Франция, Италия, Испания и Португалия.
ПАРАМЕТРИ НА ОБСЛУЖВАНЕТО
- Можете да поискате от Huawei да ви замени телефона с друг - оборотен, но само от същия модел, докато вашия е в сервиза.
Замяната се предоставя еднократно за целия срок на гаранционното обслужване, като в Азия гаранцията е 1 година, в ЕС - 2, а в UK - 3 години.
- Всички пощенски разходи по време на гаранционния период са за сметка на Huawei. До 48 часа, след като се обадите в сервизния център, куриер ще донесе заменящото устройство и ще вземе вашия повреден телефон.
- Приоритетно отстраняване на повредите по вашия телефон до 5 работни дни.
- Ако през първите три месеца, след закупуването на телефона пукнете дисплея му, Huawei го заменя безплатно.
- Гаранционното обслужване касае единствено телефона, но не и кабел, зарядно, слушалки. Ако гаранцията е изтекла или е нарушена с root, отваряне на устройството, Huawei си запазват правото да ви поискат заплащане за отстраняване на щетите и покриването на разходите за куриер и оборотен телефон.
Както се казва "безплатен обяд няма" и цялата тази ВИП пудра е включена в цената на телефона. Въпросът е кога и дали въобще ще стигне до България?!
В началото VIP обслужването е въведено в Китай, Тайланд, Индия, Филипините и много други азиатски държави. Два месеца по-късно, то вече е обявено и за Великобритания, а от есента на 2015 година обхваща и Белгия, Холандия, Германия, Франция, Италия, Испания и Португалия.
ПАРАМЕТРИ НА ОБСЛУЖВАНЕТО
- Можете да поискате от Huawei да ви замени телефона с друг - оборотен, но само от същия модел, докато вашия е в сервиза.
Замяната се предоставя еднократно за целия срок на гаранционното обслужване, като в Азия гаранцията е 1 година, в ЕС - 2, а в UK - 3 години.
- Всички пощенски разходи по време на гаранционния период са за сметка на Huawei. До 48 часа, след като се обадите в сервизния център, куриер ще донесе заменящото устройство и ще вземе вашия повреден телефон.
- Приоритетно отстраняване на повредите по вашия телефон до 5 работни дни.
- Ако през първите три месеца, след закупуването на телефона пукнете дисплея му, Huawei го заменя безплатно.
- Гаранционното обслужване касае единствено телефона, но не и кабел, зарядно, слушалки. Ако гаранцията е изтекла или е нарушена с root, отваряне на устройството, Huawei си запазват правото да ви поискат заплащане за отстраняване на щетите и покриването на разходите за куриер и оборотен телефон.
Както се казва "безплатен обяд няма" и цялата тази ВИП пудра е включена в цената на телефона. Въпросът е кога и дали въобще ще стигне до България?!