Мнения: 5
Теми: 1
Член от: 2015-07
Репутация:
0
Устройства: Sony Experia Z3
Здравейте,
срещнах сериозни проблеми при поръчка от този сайт и пиша, за да получа съвет от тези от вас, които евентуално имат опит с тях.
Поръчах и заплатих телефон на 07.07 тази година. Бях уведомена да очаквам доставка до 7 дни.
Изпратих серия от имейли след като минаха тези седем дни. Аз питам: Кога? Те отговарят: Другата седмица.
За жалост, когато на 25 юли получих поредния имейл, в който ме уведомяваха, че телефонът евентуално ще пристигне след още една седмица, отказах поръчката. Бях уведомена, че парите ще ми бъдат върнати до 3 дни, но това не се случи. Писах им вече два имейла в поредни дни, на които не получавам отговор.
Ще съм благодарна да получа съвет и/или информация случвало ли се е на някого и как сте действали.
(Последна редакция: 2016-12-09, 23:41:47 от
Be6i4.)
Мнения: 322
Теми: 6
Член от: 2012-11
Репутация:
5
По принцип ако си платил през пейпал ...и до 45дни (толкова май беше срока) не си получиш стоката отваряш диспут и ти връщаш всичко...сега нзн ако те са я пратили стоката как си отказал поръчката ...
По прицип ако стоката не е пратена най-вероятно ще ти върнат парите
(Последна редакция: 2015-08-11, 16:19:13 от
djokando.)
Мнения: 5
Теми: 1
Член от: 2015-07
Репутация:
0
Устройства: Sony Experia Z3
Отказах поръчката, стоката така и не стигна до мен. Откакто се ангажираха да върнат парите обаче, минаха три седмици.
Мнения: 255
Теми: 1
Член от: 2010-08
Репутация:
19
Вярвам проверила си си в акаунта на пейпал.Би трябвало от там да потвърдиш рефунда.Не го ли потвърдиш няма как да се върнат парите.Освен това ако не посочиш да се върнат и в регистрираната карта парите стоят в акаунта,а не се връщат в картата
Мнения: 19 968
Теми: 725
Член от: 2011-08
Репутация:
5 414
Устройства: GP 6
И къде е тази опция за подтвърждение в акаунта на пейпала? Лично на мен сумата ми я върнаха след като се разбрахме със съпорта, след като стана ясно, че това, което ми трябва, го нямат в момента.
(Последна редакция: 2015-08-11, 21:16:10 от
NoMaD.)
Мнения: 5
Теми: 1
Член от: 2015-07
Репутация:
0
Устройства: Sony Experia Z3
Платих през карта и проверявам директно в нея, както онлайн така и в банков клон.
Мнения: 5
Теми: 1
Член от: 2015-07
Репутация:
0
Устройства: Sony Experia Z3
Техния съпорт се осъществява чрез имейл. Изобщо, макар да очаквах някакви забавяния и усложнения при поръчка онлайн на китайски телфон, те ме изненадаха неприятно.
Мнения: 668
Теми: 2
Член от: 2014-09
Репутация:
115
Пиши на админ в миуи.бг те имат нещо обшо с тях и ще съдействат.
Мнения: 468
Теми: 1
Член от: 2012-07
Репутация:
56
Устройства: XiaoMi MI-8 128 GB
@
NikolayBUL, някъде съществуват възможности за плащане с карта, през PayPal, без да има акаунт в PayPal. Синът ми по такъв начин беше плащал покупка в интернет. И @
NoMaD говори точно за същата ситуация.
XiaoMi MI-8 128 GB | Android Q 10.0 | MIUI Global Stable V12.0.1.0 QEAMIXM
Мнения: 132
Теми: 7
Член от: 2015-03
Устройства: Samsung GALAXY S4 BLACK EDITION 5.0.1
@
NoMaD тя не е платила с пейпал.
Мнения: 33
Теми: 6
Член от: 2013-05
Репутация:
3
(2015-08-11, 12:52:00)joiaben написа: Здравейте,
срещнах сериозни проблеми при поръчка от този сайт и пиша, за да получа съвет от тези от вас, които евентуално имат опит с тях.
Поръчах и заплатих телефон на 07.07 тази година. Бях уведомена да очаквам доставка до 7 дни.
Изпратих серия от имейли след като минаха тези седем дни. Аз питам: Кога? Те отговарят: Другата седмица.
За жалост, когато на 25 юли получих поредния имейл, в който ме уведомяваха, че телефонът евентуално ще пристигне след още една седмица, отказах поръчката. Бях уведомена, че парите ще ми бъдат върнати до 3 дни, но това не се случи. Писах им вече два имейла в поредни дни, на които не получавам отговор.
Ще съм благодарна да получа съвет и/или информация случвало ли се е на някого и как сте действали.
Отиди в банков офис на издателя на твоята карта/най-добре в централен офис/ За такива случаи моята банка/предполагам всяка/ има готов образец на документ който попълваш. Те се свързват с банката кореспондент.Получаваш съдействие и разрешаване на проблема.
Chinese Commission for Consumer Protection
Мнения: 5
Теми: 1
Член от: 2015-07
Репутация:
0
Устройства: Sony Experia Z3
Благодаря на всички за съветите!
Плащането беше директно през карта, без ползване на pay pal.
Проблемът беше в сайта и около 2 месеца след началото на сагата, парите вече са по сметката ми.
Мнения: 3
Теми: 0
Член от: 2015-09
Репутация:
0
Устройства: Doogee DG2014
От вчера телефона е в наличност в магазина им, писах с запитване дали ще изпратят моята бройка скоро ама не отговарят. Днес цял ден се надявах да стане нещо ама не
Мнения: 1 323
Теми: 26
Член от: 2010-11
Устройства: P4
Как разбра, като не им се отваря сайта.