fafi1979, Как установиха, че е мокрен телефона и вписаха ли в регистъра за рекламации твоята рекламация? Или просто някой служител на теленор му отвори капачето и ти каза, че е мокрен?
За предявяване на рекламация е необходимо да пазите своята касова бележка, фактура, протокол или друг документ, доказващ покупката.
Търговецът е длъжен да впише рекламацията Ви в регистър за рекламации, независимо от това дали я счита за основателна или – не.
Ако търговецът приеме, че рекламацията Ви е основателна, то той трябва в едномесечен срок да извърши ремонт на стоката или да я замени с нова.
Срокът започва да тече от датата на предявяване на рекламацията.
Привеждането на стоката с договореното е безплатно за Вас.
Не трябва да понасяте значителни неудобства при ремонта на стоката.
Ако търговецът не приведе стоката в съответствие с договора в рамките на месец, имате право да претендирате за възстановяване на заплатената от Вас сума или за отбив от цената на стоката.
Трябва и да знаете, обаче, че не можете да претендирате за възстановяване на заплатената сума, ако несъответствието на закупената стока е незначително.
Ако не постигнете споразумение с търговеца, можете да подадете жалба срещу него в най-близкия регионален офис на Комисия за защита на потребителите или по електронната поща. В случай че стоката е закупена извън България в държава от ЕС, Вие можете да се обърнете към Европейски потребителски център - България:
http://www.ecc.bg/
Ако си от София, закарай го директно в мост компютърс.
Samsung Galaxy A54 5G и LG V20/G8s