Мнения: 229
Теми: 2
Член от: 2014-12
Репутация:
5
Устройства: Samsung Galaxy S21 Plus
Някой ако може да каже каква версия е модема на bgl и gbl.
Мнения: 1 596
Теми: 42
Член от: 2010-08
Репутация:
385
Устройства: Samsung Galaxy S23Ultra,Huawei Watch 3
На GBL е DQB1
Samsung Galaxy S23Ultra,Samsung Galaxy Watch 5 Pro LTE
Мнения: 2 114
Теми: 16
Член от: 2011-06
Репутация:
904
Устройства: Samsung Galaxy S23 Ultra & Realme GT2
Същия, като при полския XEO значи.
Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk
Samsung Galaxy S23 Ultra & Realme GT2 & LG Wing
Мнения: 229
Теми: 2
Член от: 2014-12
Репутация:
5
Устройства: Samsung Galaxy S21 Plus
Значи както и предполагах вероятноста проблемите да останат поне при мен е голяма.
Мнения: 94
Теми: 0
Член от: 2013-06
Репутация:
2
В момента съм с 7 BTU мога ли да флашна 6.01 на Теленор за да получа ОТА ъпдейт до 7 на Теленор и какъв ще ми стане продуктовия код.
Мнения: 3 791
Теми: 12
Член от: 2011-05
Репутация:
888
Най добре си го върни със смарт суич и после ъпдейтни ОТА че с тия CSC е мазало някакво. Типично за самсунг де....
Sent from my SM-G935F
Мнения: 94
Теми: 0
Член от: 2013-06
Репутация:
2
А как да го върна със смарт суич.
Мнения: 1 303
Теми: 56
Член от: 2012-09
Репутация:
74
При вас с гбл които сте, briefing ли е или новото, което показва новините?
5-6ч съм с 7.0гбл и си изгуби обхвата, какво правим сега?
Samsung S22 Ultra 12/256GB Burgundy
(Последна редакция: 2017-03-03, 17:38:22 от
Nikito82.)
Мнения: 2 114
Теми: 16
Член от: 2011-06
Репутация:
904
Устройства: Samsung Galaxy S23 Ultra & Realme GT2
Аз също сложих БГЛ и нямам проблем с обхвата. Според мен трябва да се уведоми Теленор и Самсунг за този проблем. Иначе няма какво друго да се направи освен да ползвате модема от 6.0.1.
Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk
Samsung Galaxy S23 Ultra & Realme GT2 & LG Wing
Мнения: 1 303
Теми: 56
Член от: 2012-09
Репутация:
74
Ми хайде да се обединим тия с проблемите и да се оплачим. Тва с друг модем не е решение. Да си оправят нещата тия от Самсунг и Теленор.
Samsung S22 Ultra 12/256GB Burgundy
Мнения: 3 791
Теми: 12
Член от: 2011-05
Репутация:
888
Аз съм от сутринта с BGL на ментел и проблеми нямам никакви. На място със много слаб обхват съм. Проблема е вероятно в самите клетки на теленор или честотите които ползват, все едно, засега само при тях има проблеми. Проблемите се решават за момента или с модема, сменяш оператор или телефон с друга марка и модел. Не мисля че флашването на един модем ще е проблем като другите две опции. Просто при нов ъпдейт ще трябва да се флашва ръчно и пак модема да се слага. Всеки да си решава вече как да процедира.
Sent from my SM-G935F
Мнения: 1 303
Теми: 56
Член от: 2012-09
Репутация:
74
(2017-03-03, 18:06:09)degman написа: Аз съм от сутринта с BGL на ментел и проблеми нямам никакви. На място със много слаб обхват съм. Проблема е вероятно в самите клетки на теленор или честотите които ползват, все едно, засега само при тях има проблеми. Проблемите се решават за момента или с модема, сменяш оператор или телефон с друга марка и модел. Не мисля че флашването на един модем ще е проблем като другите две опции. Просто при нов ъпдейт ще трябва да се флашва ръчно и пак модема да се слага. Всеки да си решава вече как да процедира.
Sent from my SM-G935F
То е ясно, но и ние сме платили, така че искаме да си ползваме нормално телефона.
Samsung S22 Ultra 12/256GB Burgundy
Мнения: 229
Теми: 2
Член от: 2014-12
Репутация:
5
Устройства: Samsung Galaxy S21 Plus
Мисля че с подписка няма как да се направи защото най малкото сме от различни градове май най добре ще е всеки да слага телефона под мишница и да го носи в теленор да си го оправят.Други два варианта са смяна на оператора или флашване на модем от 6.0.1.
Мнения: 1 303
Теми: 56
Член от: 2012-09
Репутация:
74
Аз сега писах на Теленор за проблема да видим. Моля пишете и вие. Ще пиша и на самсунг.
Samsung S22 Ultra 12/256GB Burgundy
Мнения: 94
Теми: 0
Член от: 2013-06
Репутация:
2
Аз съм с модема на 6.0.1 но за по сигирно от 8 март минавам на мтел.
Мнения: 1 303
Теми: 56
Член от: 2012-09
Репутация:
74
Хайде пак изгубих обхват.
Дайте всеки да напиши оплакване към теленор.
Моят телефон е произведен на 11.5.2016, другите с проблеми кога са произведени?
Samsung S22 Ultra 12/256GB Burgundy
(Последна редакция: 2017-03-03, 19:16:27 от
Nikito82.)
Мнения: 183
Теми: 0
Член от: 2010-11
Репутация:
22
Устройства: SM-G955F
Къде го пишеш оплакването?
'g'SM-G955F
Мнения: 1 303
Теми: 56
Член от: 2012-09
Репутация:
74
Ами дадох на контакти в сайта им и там чрез имейл. То ме пита във връзка с какво пиша и избрах оплакване.
https://www.telenor.bg/bg/private/online-request
Samsung S22 Ultra 12/256GB Burgundy
(Последна редакция: 2017-03-03, 19:26:22 от
Nikito82.)
Мнения: 1 303
Теми: 56
Член от: 2012-09
Репутация:
74
Хайде моля всички пуснете. Напишете и кога е произведен телефона. С приложението фон инфо може да видите.
Samsung S22 Ultra 12/256GB Burgundy
Мнения: 94
Теми: 0
Член от: 2013-06
Репутация:
2
Току що говорих с123 и ми казаха че досега никой не се е оплаквал.Нека всички с проблем да им звънем.
Мнения: 1 303
Теми: 56
Член от: 2012-09
Репутация:
74
Да и аз мисля така. А друго какво казаха, какво мислят за проблема?
Samsung S22 Ultra 12/256GB Burgundy
(Последна редакция: 2017-03-03, 19:46:27 от
Nikito82.)