Мога ли да помоля някой да сподели снимки? Интересува ме някой пейзаж и макро на дневна светлина, ако е възможно цялата снимка.
Благодаря много
Трите пейзажни снимки са снимани в HDR режим, затова и са с по-наситени цветове, а макро снимката на автоматичен режим от 10 см разстояние. Направих и една снимка от 17-18 см разстояние, която не е точно макро, но от нея ще добиеш представа за качеството от по-близко снимане. Снимките не са в пълен размер. Намалил съм ги на 1 МВ, поради ограничението за прикачване на файл. Надявам се да съм бил полезен.
(Последна редакция: 2018-06-09, 19:30:31 от heruvim.)
1 потребител изказва благодарност на heruvim за това мнение:1 потребител изказва благодарност на heruvim за това мнение • ribbon
Някой да е забелязал, че при разговор сензора за близост изключва екрана на много близко до ухото. Дали има настройка да "хваща" по от далече? Че в противен случай постоянно с бузата се натискат бутони и става неприятно.
(2018-06-27, 09:43:41)pockobg написа: Някой да е забелязал, че при разговор сензора за близост изключва екрана на много близко до ухото. Дали има настройка да "хваща" по от далече? Че в противен случай постоянно с бузата се натискат бутони и става неприятно.
Да, и аз го забелязах и наистина си е неприятно. При мен също е така, особено на открито и слънчева светлина. В затворено помещение е по-прилично. Забелязах, че колкото е по-силна околната светлина особено навън и ако грее слънце, толкова сензора по-отблизо изключва. Например в тъмна стая няма проблем. Аз намерих някакво компромисно решение като в началото на разговора изключвам екрана от бутона на захранването. Ако искам да видя някаква информация по време на разговора пак натискам същия бутон за да включа екрана. Например ако по време на разговора се наложи да усиля или да намаля звука на слушалката след усилването или намалянето на звука екрана автоматично светва и пак натискам бутона на захранването за да го изключа.
Съмнявам се да има някаква по-елементарна настройка на сензора, но това ще кажат хората които разбират.
(Последна редакция: 2018-06-27, 18:30:03 от heruvim.)
Ако имаше да се настройва щеше да е супер, но мисля че няма как. Преди съм използвал едно приложение за сензора ... ще потърся да видя дали ще го намеря и дали ще върши работа.
Страшно неприятно е. Как са могли така да го оставят не знам.
Здравейте и от мен.От два месеца съм с този телефон и освен сензора за екрана който наистина е много зле , трудното намиране на протектор за дисплея( сменил съм четири различни марки ,,3D curved glass,, и всички падаха и накрая сложих TPU Gell) открих и че телефона има значително по слаб звук през слушалки( който е и с по-лошо качество при това ) от други по стари от него телефони.Правя сравнение с Galaxy s4 и Sony M5 пускайки една и съща песен през аудио плеяр и youtube с едни и същи слушалки( първо с кабел и после с блутут ).Разликата в силата е значителна и не постигнах нищо с настройки.Ако някой знае някакво решение моля ви споделете че вече почва да ме дразни сериозно
Привет, колеги!
Имам проблем със стоковия календар на Android 8.0. При отваряне на приложението и опит да създам събитие за напомняне ми изисква да се логна в профила си в Google play и да синхронизирам календара, което не ми е ясно какво точно означава като процес. След логването в профила и синхронизацията, нещата идват на мястото си. Това ми се случи, когато купих апарата и приложението не беше използвано. След много опити чрез ъпдейти и др., някак го оправих без да се налага профила ми в Google play да е отворен постоянно. Вчера върнах фабрични настройки на телефона и съответно стана същото. Въпросът ми е, има ли някакъв начин да се избегне това или трябва непрекъснато да бъда логнат в профила?
Прилагам и снимка, за да видите какво изписва.
Другият ми въпрос е относно ъпдейтите: при месечните такива и на самата операционна система, след като ги инсталирам (винаги ъпдейтвам през wifi, не през приложението Xperia companion) трябва ли да връщам фабричните настройки?
До края на август Sony и VIVACOM осигуряват възможност на закупилите смартфон Xperia XA2 или Xperia XZ2 с план от телекома да получат като подарък безжични слушалки, зарядни устройства за кола, външни батерии и плажни раници и кърпи. За да имат шанс да спечелят някой от бонусите, потребителите трябва да регистрират устройството тук: http://xperiances.online/
(Последна редакция: 2018-08-06, 19:18:13 от NoMaD.)
Здравейте, някой има ли подобни оплаквания с дисплея. Пожълтяване в горен ляв край, където са СИМ картата и картата памет. За втори път се получава.
Някой има ли идея защо се получава така?
Sony Xperia™ XA2 H3113 (Oreo 8.0.0 / 50.1.A.13.123)
(2018-08-27, 12:35:26)valkov2 написа: Прегорял е дисплея. Носи го за сервиз.
Вече е в сервиза.
Лошото е, че го прави за втори път на същото място. Дали има нещо общо със местоположението на СИМ картата? Дали е възможно да грее в тази си част?
За това исках да разбера дали се е случвало на някого от притежателите на модела подобен проблем. Повторяем ли е проблема или аз съм каръка....
Ако има някой компетентен да сподели мнение.
Харесвам телефоните на Сони, но напоследък се разочаровам все повече...
Sony Xperia™ XA2 H3113 (Oreo 8.0.0 / 50.1.A.13.123)
(Последна редакция: 2018-08-27, 13:08:53 от vldr74.)
(2018-08-27, 13:08:19)vldr74 написа: Вече е в сервиза.
Лошото е, че го прави за втори път на същото място. Дали има нещо общо със местоположението на СИМ картата? Дали е възможно да грее в тази си част?
За това исках да разбера дали се е случвало на някого от притежателите на модела подобен проблем. Повторяем ли е проблема или аз съм каръка....
Ако има някой компетентен да сподели мнение.
Харесвам телефоните на Сони, но напоследък се разочаровам все повече...
не си карък
мой колега има същия проблем с ХА2, но от другата страна и леко надолу
това е поредния модел на Сони с такива проблеми
два пъти съм имал този проблем с Z5 Compact (оригиналния се повреди така, смениха го - той също), след това смениха телефона с нов Z5 Comзact - отново такъв проблем
и сегашния ми XZ1 Compact - отново
1 потребител изказва благодарност на Sev за това мнение:1 потребител изказва благодарност на Sev за това мнение • vldr74
Благодаря за отговорите. Само мога да изкажа съжаления и мисля, че заради такива проблеми Sony губят със сигурност голяма част от потенциалните си клиенти..... Някак си не е нормално този проблем да го прехвърлят в различните си модели през годините. И това не е от вчера и днес. Аз лично съм много разочарован...
Хубав ден на всички...
Sony Xperia™ XA2 H3113 (Oreo 8.0.0 / 50.1.A.13.123)
(2018-08-28, 08:19:09)vldr74 написа: Благодаря за отговорите. Само мога да изкажа съжаления и мисля, че заради такива проблеми Sony губят със сигурност голяма част от потенциалните си клиенти..... Някак си не е нормално този проблем да го прехвърлят в различните си модели през годините. И това не е от вчера и днес. Аз лично съм много разочарован...
Хубав ден на всички...
Здравейте, колеги! Аз от тази година април месец съм със XA2. До сега нямам проблем исках да си взема ultra но ми идва голям. Работи без проглем, нито хардуерно нито софтуерно за сега обаче, няма проблем. Майка ми е със xa1 и скоро беше в сервиза за дисплей горен ляв ъгъл петно жълто. И тучскийна от двете страни не хващаме. След подмяната преди месец няма проблем, но за колко дълго е никой не може да каже. Относно Сони предните ми модели бяха z5 and z5 compact и двата му направиха проглем с жълтото петно на дисплея. Дано производителят с предстоящият Sony xa2 plus да е фикснат относно тези проблеми, иначе и мен ме губят вече като клиент. От малък дало на Сони съм и съм започнал със Sony Ericsson. Хубав и успешен ден и на вас, колеги! ?
Жълтите петна се появяват като резултат от прегаряне на лепилото в дисплея и от тях страдат всички марки. В офиса сме 6 човека в една стая. Аз съм със Сони, а останалите 5 са някакви модели на Хуавей. 3-ма от тях вече имат жълти петна. Телефоните им са на по 2-3 месеца. Разходете се из разделите на другите марки и ще видите, че проблема е масов.
Е, другите щото са много евтини! Служебния ми телефон е ХА1 и е купен за 370 лв., а Хуавей-те на колегите са по 430 лева и пожълтяха. На моя нищо му няма.
Не е компромис, а дефектни бройки. Скъпите автомобили да не би да не се чупят? Скрити дефекти, които се появяват на по-късен етап има навсякъде в промишленото производство. Стига сте драматизирали.