Мнения: 3
Теми: 0
Член от: 2020-02
Репутация:
4
Устройства: Samsung S10+
Това е така през определено време но на мен ми го изисква почти през 5минути може и след 10 пак доро преди малко се зареждаше оставих го имаше процент до колко е идвам след 3 мин и няма процент на зареждане натискам копчето за отключване и пак при рестартиране въведете пин кода си мисля че не е нормално бях с ноте 10+това го нямаше и съм се притеснил много не е нормално какво ли не четох и това си го има и има през 2,3,5,10 мин е това....
Разбирам през определено време от дни да ама през минути да го изисква не мисля че е нормално нота никога не ми го искаше това направо ме побърква.......и мисля пак да го носа в сервиза
Дайте още някакви мнения....
(Последна редакция: 2020-02-10, 20:38:23 от
plamen90.)
1 потребител изказва благодарност на plamen90 за това мнение:1 потребител изказва благодарност на plamen90 за това мнение
• oxuboxu
Мнения: 129
Теми: 8
Член от: 2010-12
Репутация:
10
Нищо особено в февруарския ъпдейт, само малко са оправили скоростта на фингърпринта.
Камерата снима по същия ужасен начин, особено на по-слаба светлина...и портретните ....ужасни снимки са си същите дори и в най-слънчевия ден!
1 потребител изказва благодарност на macko166 за това мнение:1 потребител изказва благодарност на macko166 за това мнение
• oxuboxu
Мнения: 3
Теми: 0
Член от: 2020-02
Репутация:
4
Устройства: Samsung S10+
Не знам това на какво се дължи на вас става ли така при заключен екран?
1 потребител изказва благодарност на plamen90 за това мнение:1 потребител изказва благодарност на plamen90 за това мнение
• oxuboxu
Мнения: 579
Теми: 4
Член от: 2012-12
Репутация:
202
Това не е от ъпдейта. Миналия месец го имах този филм 3-4 пъти ми заби така и от тогава не се е проявило пак. Но от скоро имам проблем със сваляне на щората с нотификациите с плъзгане от горе на долу. И този проблем е от няколко дни. След ъпдейта все още присъства. Някой ако има предложения (без фабрични
)
Samsung Galaxy S23 Ultra
Samsung Galaxy Watch 4 44mm/BT
Samsung Galaxy Buds Pro
Huawei P40 Lite
1 потребител изказва благодарност на Pelikana за това мнение:1 потребител изказва благодарност на Pelikana за това мнение
• oxuboxu
Мнения: 618
Теми: 3
Член от: 2011-11
Репутация:
79
2 пъти ми засече много камерата направих уайп кеш и от тогава всичко е точно. Никога не съм връщал фабрични на тоя телефон.
Samsung Galaxy S10+ Prism Black
Мнения: 618
Теми: 3
Член от: 2011-11
Репутация:
79
И аз дори и след месечен пач.
Samsung Galaxy S10+ Prism Black
Мнения: 235
Теми: 1
Член от: 2011-11
Репутация:
8
Аз този последния ъпдейт , не съм го сложил още и се чудя.Има ли някакви подобрения с него или само проблими?
Sony Xperia Z2 (D6503);Tronsmart MX III Plus-Android ;Samsung Galaxy S10+ ;Samsung Galaxy S23 Ultra
Мнения: 1 770
Теми: 20
Член от: 2010-05
Репутация:
530
Устройства:
S23U
Няма проблеми. Слагай смело.
Мнения: 72
Теми: 2
Член от: 2019-05
Репутация:
27
Устройства: Samsung S10+
Как се прави това уайп кеш?
Мнения: 66
Теми: 4
Член от: 2018-07
Репутация:
4
Устройства: S7 edge, a5 2017, s9, a8 2018, huawei mate 20 lite, huawei,
Здравейте група от една седмица съм със s10e, след включването му появи се ъпдейт от около на 1ГБ на андроид 9(последния ъпдейт на 9) предполагам че това са няколко ъпдейта наведнъж.
Инсталирах го и веднага след това ми изкара и за андроид 10, но все още мисля да почакам да ги доизпилят нещата.
Та въпроса ми е, какво бихте препоръчали да му дам ли фабрични след този ъпдейт да тръгне на чисто въпреки че не сменям цяла версия на ос.
Мнения: 579
Теми: 4
Член от: 2012-12
Репутация:
202
(2020-02-12, 17:59:09)bajchoni написа: Може да опитате да изтриете кеша и данните на приложението камера,също така и кеша на галерията.
Колегата @Pelikana може от рековери кеша да почистиш макар,че малко ме съмнява,но поне не е фабрични.
Да това го направих, кеша от телефона и от рековери също. Все тая, проблема си стои.
Samsung Galaxy S23 Ultra
Samsung Galaxy Watch 4 44mm/BT
Samsung Galaxy Buds Pro
Huawei P40 Lite
Мнения: 141
Теми: 0
Член от: 2012-04
Репутация:
27
Здравейте,
От няколко дни имам проблем с WhatsApp. След последните ъпдейти, започна да харчи много ток във фонов режим. Не ми отговарят от поддръжката на приложението, затова питам и тук. Какво да го правя?
Мерси.
P.s: изчистен е кеша след последния ъпдейт.
Изпратено от моят SM-G975F с помощта на Tapatalk
SGS 5; SGS 6; SGS 7 edge; SGS 8+
SGS 10 +; SGS 23 +
(Последна редакция: 2020-02-18, 21:26:19 от
dodo_pv.)
Мнения: 519
Теми: 1
Член от: 2011-07
Репутация:
87
И при мен го има този проблем след ъпдейта
LG Optimus 2x > Samsung Galaxy S III > LG G2 > Samsung Galaxy S6 > Samsung Galaxy s7 [b]> Samsung Galaxy s8 > Samsung Galaxy S9 [b]> Samsung Galaxy S10 >[/b][/b]
Мнения: 141
Теми: 0
Член от: 2012-04
Репутация:
27
По-лошото е, че като поставя WhatsApp в режим на заспиване (забраня данните във фонов режим), то продължава да си работи и в него, приемайки всички съобщения. А операционната система твърди, че го е "приспала"! Това как си го обяснявате? Или аз да го изпиша?
Изпратено от моят SM-G975F с помощта на Tapatalk
SGS 5; SGS 6; SGS 7 edge; SGS 8+
SGS 10 +; SGS 23 +
Мнения: 141
Теми: 0
Член от: 2012-04
Репутация:
27
За да спре работа едно приложение във фонов режим, трябва да се настрои чрез операционната система. Щом като не става, проблемът е в нея. Очаквам да им дойде акъла на Гугъл и да върнат последната си добре работеща версия 6.0
Изпратено от моят SM-G975F с помощта на Tapatalk
SGS 5; SGS 6; SGS 7 edge; SGS 8+
SGS 10 +; SGS 23 +