(2020-06-19, 10:40:58)Nikola.Kolew написа: Не мисля, че авторът е искал да превъзпитаваме служителя, а просто да сподели и всъщност е много вероятно да помогне на някого в бъдеще, защото доста колеги дадохте мнения. Става ясно, че при такава ситуация не трябва да се напуска офиса. Проблеми с некоректни служители съм имал и в Технополис, и в Теленор, но след като потърсиш управител, както ти каза, отношението рязко се променя, проблемът се разрешава и по живо по здраво.
Не винаги управител решава проблема, понякога именно те подтикват служителите към подобно поведение. Понякога казвам, не винаги. В крайна сметка целта на всички е еднаква без значение от поста им - всеки е там да печели. Аз и нагли управители съм виждал, преди години една патка в Теленор ми вдигна нервите. Телефона видно беше ре-пакетиран, в галерията имаше снимки на някакви пубери и явно е бил на стената доста време. Плащам за нов, не за мостра... ако исках мостра, щях да искам и отстъпка (мостра лаптоп съм купувал преди време с остъпка без никакви ядове). Нов бил, та нов...накрая бил стоял само 2 седмици....абе откъде да знам дали не е бил и 4 месеца, аз плащам за батерия на 0 цикъла, за нов, не за ползвано.... та с хиляда викания , докато не станаха за резил пред другите си клиенти едва склониха да се смени.
То е ясно, че дефектни уреди винаги ще има, винаги ще има и тарикат-клиенти, и тарикат-служители, и тарикат-управители дори... сценарии всякакви.
А, че е писано във форума - да , ние не можем да променим обстоятелствата, но е добре да се спомене и пише. Не се съмнявам в дефектноста на апарата - никой със здрав телефон няма да се лиши от него за месец, ако е здрав.
Единствено съм против цялостното окачествяване на една фирма заради няколко служителя. Скоро бях в Технополис, сега за лятото подменям телевизор, лаптоп (скроо писах за проблема с Windows 10, който заедно разрешихме, благодарско на всички помогнали) и т.н. И там ми направи впечатление служител , на който му зададох доста въпроси относно и лаптопа, и телевизора - обясняваше и то не по задължение, а наистина с ентусиазъм, с усмивка, отговори на всеки въпрос изчерпателно и ми направи много добро впечатление. Питах го и на едни смарт гривни, SSD и други неща, които купувам напоследък - нямаше нещо на което да не отговори. Компентно и услужливо момче.
После попадам на някакъв , който на всеки втори въпрос ми отговаряше с "ми де да знам пък аз, виж какво пише"...изобщо никакъв интерес да помогне в избора.
Така, че отдавна не съдя по служителя за веригата. Да, би трябвало работейки там обслужването да е максимално унифицирано и добро, но не може да се пренебрегне и човешкия фактор - ние просто сме си различни. Не искам да казвам за дадена верига, че е кофти , защото така обиждам и компетентните, работещи с желание и наистина знаещи много в тази сфера като това момче, за което говорех - защото всички носят логото на веригата.
Във Виваком по същия начин съм попадал на тулупи, и на супер готини. Една мацка има в Созопол, не се сещам за името, в тамошния офис - направо с кеф подписах миналата година, помогна в избора на тогавашния телефон, едно обслужване "от-до". В други офиси те гледат като овце, сакън да не им прекъснеш лафа...
Те така.