2022-01-05, 04:32:18
Здравейте!
Накратко, на нов S21 Ultra му слагам Сим карти на различни оператори и Volte си срабатва веднага. Включително карта на А1. Значи проблем в телефона няма, със сигурност.
Обаче на личната си Сим карта през същия този телефон не мога да и подкарам Volte и това си е. Помислих, че картата ми е стара и днес си купих нова в А1- не сработва Volte. Връщам се там, скандали, караници, на маймуни ги направих, защото служителя взе да ми се кара, че не бил длъжен да знае какво е Volte.
Както и да е, въртях на техн. подръжка на *88, обясних им, че телефона е подържан от мрежата, че е с последния фирмуер и Андроид 12, че е включена функцията в настройките за Volte, че съм с нов Сим и т.н. Че с други сим карти, включително и на А1 подкарва услугата, но не и с моята сим карта на А1.
С две думи проблема е в моя Сим, безспорно!
Ония тиквеник отсреща обаче явно не успя да вдене и продължаваше да ми обяснява, че трябвало да чакам ъпдейти на фирмуера на телефона и, че А1 постепенно внедрявала новите модели към Volte. И, че S21 Ultra още не бил внедрен от А1... Е, не издържах и затворих. Писна ми от идиоти. После изчетох 100 теми с подобни на моите оплаквания. Въвеждах допълнителни настройки в телефона, пращах разни стартирящи SMS-и, какви ли не глупости направих и накрая се изчерпах. Не мога да подкарам Volte на този Sim и това си е, даже и с помощта на други подържани от А1 апарати.
Утре планирам пак да въртя на *88, пък дано попадна на по-компетентен служител. Друго не ми остава.
Мисля да си стопирам и Extra Sim услугата, че четох, че може и тя да пречи на подкарването на Volte на основната Sim карта.
Моля, ако някой е сборил проблема с Volte при А1, да сподели опит! Аз просто се изчерпах и прегракнах от скандали с некомпетентни служители. Омръзна ми, вдигнах ръце, предавам се пред идиотите.
Моля, помогнете, ако някой е намерил начин! Благодаря предварително!
Накратко, на нов S21 Ultra му слагам Сим карти на различни оператори и Volte си срабатва веднага. Включително карта на А1. Значи проблем в телефона няма, със сигурност.
Обаче на личната си Сим карта през същия този телефон не мога да и подкарам Volte и това си е. Помислих, че картата ми е стара и днес си купих нова в А1- не сработва Volte. Връщам се там, скандали, караници, на маймуни ги направих, защото служителя взе да ми се кара, че не бил длъжен да знае какво е Volte.
Както и да е, въртях на техн. подръжка на *88, обясних им, че телефона е подържан от мрежата, че е с последния фирмуер и Андроид 12, че е включена функцията в настройките за Volte, че съм с нов Сим и т.н. Че с други сим карти, включително и на А1 подкарва услугата, но не и с моята сим карта на А1.
С две думи проблема е в моя Сим, безспорно!
Ония тиквеник отсреща обаче явно не успя да вдене и продължаваше да ми обяснява, че трябвало да чакам ъпдейти на фирмуера на телефона и, че А1 постепенно внедрявала новите модели към Volte. И, че S21 Ultra още не бил внедрен от А1... Е, не издържах и затворих. Писна ми от идиоти. После изчетох 100 теми с подобни на моите оплаквания. Въвеждах допълнителни настройки в телефона, пращах разни стартирящи SMS-и, какви ли не глупости направих и накрая се изчерпах. Не мога да подкарам Volte на този Sim и това си е, даже и с помощта на други подържани от А1 апарати.
Утре планирам пак да въртя на *88, пък дано попадна на по-компетентен служител. Друго не ми остава.
Мисля да си стопирам и Extra Sim услугата, че четох, че може и тя да пречи на подкарването на Volte на основната Sim карта.
Моля, ако някой е сборил проблема с Volte при А1, да сподели опит! Аз просто се изчерпах и прегракнах от скандали с некомпетентни служители. Омръзна ми, вдигнах ръце, предавам се пред идиотите.
Моля, помогнете, ако някой е намерил начин! Благодаря предварително!