Ти реално го връщаш за гаранционно обслужване, приели са го, така че чакаш до 30 дни. Не е приятно, но няма какво да се направи, да се надяваме в сервиза да са бързи.
Тъпото е, че го мотаят от оператор или магазин, една седмица го подготвят, после два или три дни пътува (за пешеходна дистанция от 30мин), защо не го занесе директно в оторизиран сервиз, може да си споменал, но съм пропуснал, един път ми се наложи и направо в сервиза, след седмица ми го замениха, защото не подлежеше на ремонт, щеше и по-рано, но нямаха същия цвят.
Пращаш с куриер по пощата на адрес. Аз така съм практикувал с един таблет на Самсунг. На третия ден таблета беше оправен. А твоя телефон ще бъде подменен с нов!
(Последна редакция: 2022-02-21, 17:07:35 от ivanov_km.)
2 потребители изказват благодарност на ivanov_km за това мнение:2 потребители изказват благодарност на ivanov_km за това мнение • Dowper, OliQueenBG
(2022-02-21, 16:00:43)juventusarl написа: връщането в 14 дневен срок е отказ от поръчка и важи ако устройството не е ползвано, тогава не си длъжен да посочваш дори причината! Ако е ползвано зависи от тях дали ще ти го сменят или ремонтират защото в налице гаранционна претенция
В условията на друг оператор за онлайн покупки пише че устройството което се връща може да бъде разпечатано. А какво значи ползвано ако няма никакви следи от употреба? Условието при онлайн връщания винаги е било 14 дневен срок и устройството и опаковката да са неповредени по някакъв начин, както и да са налични всички аксесоари и улътвания. Все лесни за изпълнения условия.
В случая ако няма становище до 2-3 дена ще се започне "ремонт" и чакането от личен опит е било от 25 до 40 дена при мен в 3 различни случая.
може да върнеш разпечатан продукт, но без следи от употреба, а слупая не е такъв, това важи за всички стоки, все едно да ползваш всна дреха и на 10 ден да я върнеш! условието е именно това, а другото е рекламация и ползване на гаранцията
май нв съм ясен! 14 дневния срок се ползва от клиента при определени условия, но не може да се ползва когато е заведена гаранционна претенция. т. е. ако вие сте го оставили с искане за ремонт или замяна заради дефект в телефона този 14 дмвен срок ме важи! можете да искате връщанетона парите в 14 дневен срок нез никакво обяснение, но нв може да искате ремонт или замяна на товя основание, защото тогава вече е в условията по гаранцията
1 потребител изказва благодарност на juventusarl за това мнение:1 потребител изказва благодарност на juventusarl за това мнение • Dowper
Едно е сигурно ако не сменят телефона със сигурност нямат части за ремонт и трябва да ги поръчат , което води до разтягане в времето. Отделен въпрос е че това на практика не е същият телефон , след ремонта .
Galaxy S II / Galaxy S III / Galaxy S4 / Galaxy Note 4 / Galaxy S6 edge+ / Galaxy S8+ / Galaxy S9 +/ Galaxy S10+/ Galaxy S21+
всичко е въпрос колко с коректни в съответния магазин, бо моя съвет е винаги когато в 14 девния срок нещо дефектира прочетете си условията ьа връщане и пробвайте връщане, но без да се попълва гаранционната карта, защото тогава могат да ремонтират устройството в 30 дневен срок и да кажат, че са си изпълнили задълженията! Другата особеност е, че обикновено 14 дневния срок касае отказ от услуга, т. е. разваляне на договор и връщане на стоката, съответно услугата, а вие искате замяна или ремонт, което директно означава гаранционно обслужване
Ще следя развоя,но мисля колегата над мен доста добре го е обяснил.14 дена са за връщане на стока,а замяната мисля вече е по гаранция.Надявам се все пак да го заменят,че не е приятно да сипеш торба пари за нещо и да трябва да се ремонтира.Има и шанс да не успеят в 30 дневен срок и тогава се заменя,но е хубаво при приемането да огледате и изпробвате телефона доста добре.При мен за друг модел така искаха да си удължат срока от 30 дни.Уж всичко беше отремонтирано и ми даваха зор да се разпиша,че го приемам.Аз пък в някои случаи съм доста тъпоглав и разцъквах почти половин час докато пак се прояви същия дефект.И пак се опитаха да извъртят нещата,но вече стана доста панаир и гюрюлтия та се наредиха нещата,де.Дано при вас не се стига до такива разправии
И аз мисля, че проблема е в дъното на телефона. Първите дни телефона се рестартираше веднъж на ден, след това започна доста по-често. А пика беше в Събота, като в 10 минутен чат в инстаграм се изключи 4 пъти.
(2022-02-21, 18:39:41)bajchoni написа: Има и шанс да не успеят в 30 дневен срок и тогава се заменя,но е хубаво при приемането да огледате и изпробвате телефона доста добре.При мен за друг модел така искаха да си удължат срока от 30 дни.
При мен се моткаха 30дни, след това продължиха до ден 40 и уж бил за замяна телефона. Обаче проблема е като решиш да пуснеш жалба и да тръгнеш по стандартните стъпки, че докато задвижиш нещата и най-вероятно ще се появи телефона и няма да е заменен, а ремонтиран. Аз не го пробвах това, но какво би станала ако на ден 40 кажа, че вече не си искам телефона ремонтиран а си искам или парите или нов? При положение, че съм чакал чинно 30дни и телефона не ми е бил върнат, значи ли това че не мога да имам претенции ако ми го върнат с 1-2 седмици по-късно?
Мисля,че стандартно срока за отремонтиране на стоката е 30 дни освен ако не е упоменато друго.Ако не могат да се справят в този срок заменят продукта.Или както в моя случай опит за замазване на нещата и ако бях се подписал,че приемам и се появи след това дори същия проблем се описва ново гаранционно събитие и чакаш още 30 дни.Даже мисля,че имаше във форума колега на когото директно бяха заменили тела след преглед в сервиза.Явно са нямали налични необходимите части.
Чета, чета и се чудя на голяна част от мненията и по-точно на това, че авторите им не си знаят правата. Първо и най-основното е, че гаранцията не се поема от магазина (оператора), който е продал телефона, а от самия производител. Конкретно Самсунг имат официални сервизи в БГ и за услугата си плащат на тези сервизи. Сервизите имат строг протокол, който следват при всеки един ремонт. В конкретния случай поради факта, че се касае за телефон на предварителна поръчка и то на няколко дни, липса на резервни части за конкретния телефон, и не на последно място, телефона ще бъде обследван обстойно за този дефект. В момента в който телефона постъпи в сервиза, в същия ден ще бъде издаден протокол за замяна и телефона. Всяко едно устройство, върнато на продавача поради дефект в рамките на 30 дни, трябва да бъде върнато на клиента оправено или заменено с ново. Ако на 31-вия ден това не е факт, то на клиента се възстановяват парите или по негово желание взима др. продукт на тази стойност или по-скъпо с доплащане от негова страна. Сега колегата ще го забавят малко докато с времето за изпращане на телефона до сервиза на Самсунг в БГ. Ако беше послушал и беше изпратил телефона на Сръчко с куриер в петък щеше да е с нов телефон, сега най-вероятно ще има новият телефон към 01.03.22г.
Писах на Самсунг България и от там ми отговориха, че замяната на телефона зависи от Теленор. Трябвало да го прегледат в техният сервиз и те да преценят дали телефона е за замяна или за ремонт. Интересно, че Самсунг ми отговориха по-бързо от Теленор. Писах на оператора в Петък и днес, а все още няма отговор от тяхна страна.
Официално продажбите на Samsung Galaxy S22 Ultra започват на 25 февруари, но много от направилите предварителна поръчка за устройството вече успяха да го получат. Заедно с това започнаха и първите потребителски оплаквания. Засега изглежда, че оплаквания са свързани основно с версията с чипсет Exynos 2200, която се продава и в България.
(2022-02-21, 20:30:54)ivanov_km написа: Всяко едно устройство, върнато на продавача поради дефект в рамките на 30 дни, трябва да бъде върнато на клиента оправено или заменено с ново. Ако на 31-вия ден това не е факт, то на клиента се възстановяват парите или по негово желание взима др. продукт на тази стойност или по-скъпо с доплащане от негова страна.
Е аз съм пример за обратното, телефона ми стои във виваком 40 дни и нито ми го връщат, нито ми обясняват какво се случва. И аз знам, че мога да задвижа системата тъй като закона е на моя страна, но какво ще стане ако на следващия ден 41 просто решат да ми го върнат ремонтиран?
И моя случай е ставало въпрос за поръчка на части.
Най-малкото би могъл да настояваш за ново устройство.Освен ако не си се съгласил да изчакаш необходимите част да пристигнат.Все пак нали затова е тази гаранция.