Оценете темата:
  • 1 гласа - средно 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Хардуерни проблеми на Samsung Galaxy S22 Ultra
#26

Ти реално го връщаш за гаранционно обслужване, приели са го, така че чакаш до 30 дни. Не е приятно, но няма какво да се направи, да се надяваме в сервиза да са бързи.
Цитирай
Аксесоари
#27

Тъпото е, че го мотаят от оператор или магазин, една седмица го подготвят, после два или три дни пътува (за пешеходна дистанция от 30мин), защо не го занесе директно в оторизиран сервиз, може да си споменал, но съм пропуснал, един път ми се наложи и направо в сервиза, след седмица ми го замениха, защото не подлежеше на ремонт, щеше и по-рано, но нямаха същия цвят.

Galaxy S23 Ultra
Цитирай
#28

Защото съм от Сливен, а сервиза е в София.

Samsung Galaxy S23 Ultra Cream 512GB
Garmin Forerunner 965 Carbon Grey
Sony WH-XB910N 
Цитирай
#29

Пращаш с куриер по пощата на адрес. Аз така съм практикувал с един таблет на Самсунг. На третия ден таблета беше оправен. А твоя телефон ще бъде подменен с нов!
[-] 2 потребители изказват благодарност на ivanov_km за това мнение:
  • Dowper, OliQueenBG
Цитирай
#30

(2022-02-21, 16:00:43)juventusarl написа:  връщането в 14 дневен срок е отказ от поръчка и важи ако устройството не е ползвано, тогава не си длъжен да посочваш дори причината! Ако е ползвано зависи от тях дали ще ти го сменят или ремонтират защото в налице гаранционна претенция

В условията на друг оператор за онлайн покупки пише че устройството което се връща може да бъде разпечатано. А какво значи ползвано ако няма никакви следи от употреба? Условието при онлайн връщания винаги е било 14 дневен срок и устройството и опаковката да са неповредени по някакъв начин, както и да са налични всички аксесоари и улътвания. Все лесни за изпълнения условия. 

В случая ако няма становище до 2-3 дена ще се започне "ремонт" и чакането от личен опит е било от 25 до 40 дена при мен в 3 различни случая.
Цитирай
#31

може да върнеш разпечатан продукт, но без следи от употреба, а слупая не е такъв, това важи за всички стоки, все едно да ползваш всна дреха и на 10 ден да я върнеш! условието е именно това, а другото е рекламация и ползване на гаранцията
Цитирай
#32

Продукта е чисто нов, няма следи от употреба, опаковката няма повреди и е в пълният си комплект. Ще оставя КЗП да реши кой е прав в този казус.

Samsung Galaxy S23 Ultra Cream 512GB
Garmin Forerunner 965 Carbon Grey
Sony WH-XB910N 
Цитирай
#33

май нв съм ясен! 14 дневния срок се ползва от клиента при определени условия, но не може да се ползва когато е заведена гаранционна претенция. т. е. ако вие сте го оставили с искане за ремонт или замяна заради дефект в телефона този 14 дмвен срок ме важи! можете да искате връщанетона парите в 14 дневен срок нез никакво обяснение, но нв може да искате ремонт или замяна на товя основание, защото тогава вече е в условията по гаранцията
[-] 1 потребител изказва благодарност на juventusarl за това мнение:
  • Dowper
Цитирай
#34

Разбрах, но в офиса на Теленор не ми обясниха това, а заявиха, че е за ремонт.

Samsung Galaxy S23 Ultra Cream 512GB
Garmin Forerunner 965 Carbon Grey
Sony WH-XB910N 
Цитирай
#35

Едно е сигурно ако не сменят телефона със сигурност нямат части за ремонт и трябва да ги поръчат , което води до разтягане в времето. Отделен въпрос е че това на практика не е същият телефон , след ремонта .

Galaxy S II / Galaxy S III / Galaxy S4 / Galaxy Note 4 / Galaxy S6 edge+ / Galaxy S8+ / Galaxy S9 +/ Galaxy S10+/ Galaxy S21+
Цитирай
#36

всичко е въпрос колко с коректни в съответния магазин, бо моя съвет е винаги когато в 14 девния срок нещо дефектира прочетете си условията ьа връщане и пробвайте връщане, но без да се попълва гаранционната карта, защото тогава могат да ремонтират устройството в 30 дневен срок и да кажат, че са си изпълнили задълженията! Другата особеност е, че обикновено 14 дневния срок касае отказ от услуга, т. е. разваляне на договор и връщане на стоката, съответно услугата, а вие искате замяна или ремонт, което директно означава гаранционно обслужване
Цитирай
#37

Ще ти го сменят. Проблема ти е в SoC-а а той не подлежи на ремонт. Това не е като да ти сменят микрофонче щото дефектно.

 Sony Ericsson experia X10I LG OPTIMUS 3D Samsung Galaxy Note 2. Note 3. Note 5. Samsung galaxy S8+, S10+ S20 Ultra S21 Ultra. S23 Ultra 1Tb
Цитирай
#38

Ще следя развоя,но мисля колегата над мен доста добре го е обяснил.14 дена са за връщане на стока,а замяната мисля вече е по гаранция.Надявам се все пак да го заменят,че не е приятно да сипеш торба пари за нещо и да трябва да се ремонтира.Има и шанс да не успеят в 30 дневен срок и тогава се заменя,но е хубаво при приемането да огледате и изпробвате телефона доста добре.При мен за друг модел така искаха да си удължат срока от 30 дни.Уж всичко беше отремонтирано и ми даваха зор да се разпиша,че го приемам.Аз пък в някои случаи съм доста тъпоглав и разцъквах почти половин час докато пак се прояви същия дефект.И пак се опитаха да извъртят нещата,но вече стана доста панаир и гюрюлтия та се наредиха нещата,де.Дано при вас не се стига до такива разправии
Цитирай
#39

И аз мисля, че проблема е в дъното на телефона. Първите дни телефона се рестартираше веднъж на ден, след това започна доста по-често. А пика беше в Събота, като в 10 минутен чат в инстаграм се изключи 4 пъти.

Samsung Galaxy S23 Ultra Cream 512GB
Garmin Forerunner 965 Carbon Grey
Sony WH-XB910N 
Цитирай
#40

(2022-02-21, 18:39:41)bajchoni написа:  Има и шанс да не успеят в 30 дневен срок и тогава се заменя,но е хубаво при приемането да огледате и изпробвате телефона доста добре.При мен за друг модел така искаха да си удължат срока от 30 дни.
При мен се моткаха 30дни, след това продължиха до ден 40 и уж бил за замяна телефона. Обаче проблема е като решиш да пуснеш жалба и да тръгнеш по стандартните стъпки, че докато задвижиш нещата и най-вероятно ще се появи телефона и няма да е заменен, а ремонтиран. Аз не го пробвах това, но какво би станала ако на ден 40 кажа, че вече не си искам телефона ремонтиран а си искам или парите или нов? При положение, че съм чакал чинно 30дни и телефона не ми е бил върнат, значи ли това че не мога да имам претенции ако ми го върнат с 1-2 седмици по-късно?
Цитирай
#41

Мисля,че стандартно срока за отремонтиране на стоката е 30 дни освен ако не е упоменато друго.Ако не могат да се справят в този срок заменят продукта.Или както в моя случай опит за замазване на нещата и ако бях се подписал,че приемам и се появи след това дори същия проблем се описва ново гаранционно събитие и чакаш още 30 дни.Даже мисля,че имаше във форума колега на когото директно бяха заменили тела след преглед в сервиза.Явно са нямали налични необходимите части.
Цитирай
#42

Чета, чета и се чудя на голяна част от мненията и по-точно на това, че авторите им не си знаят правата. Първо и най-основното е, че гаранцията не се поема от магазина (оператора), който е продал телефона, а от самия производител. Конкретно Самсунг имат официални сервизи в БГ и за услугата си плащат на тези сервизи. Сервизите имат строг протокол, който следват при всеки един ремонт. В конкретния случай поради факта, че се касае за телефон на предварителна поръчка и то на няколко дни, липса на резервни части за конкретния телефон, и не на последно място, телефона ще бъде обследван обстойно за този дефект. В момента в който телефона постъпи в сервиза, в същия ден ще бъде издаден протокол за замяна и телефона. Всяко едно устройство, върнато на продавача поради дефект в рамките на 30 дни, трябва да бъде върнато на клиента оправено или заменено с ново. Ако на 31-вия ден това не е факт, то на клиента се възстановяват парите или по негово желание взима др. продукт на тази стойност или по-скъпо с доплащане от негова страна. Сега колегата ще го забавят малко докато с времето за изпращане на телефона до сервиза на Самсунг в БГ. Ако беше послушал и беше изпратил телефона на Сръчко с куриер в петък щеше да е с нов телефон, сега най-вероятно ще има новият телефон към 01.03.22г.
Цитирай
#43

Писах на Самсунг България и от там ми отговориха, че замяната на телефона зависи от Теленор. Трябвало да го прегледат в техният сервиз и те да преценят дали телефона е за замяна или за ремонт. Интересно, че Самсунг ми отговориха по-бързо от Теленор. Писах на оператора в Петък и днес, а все още няма отговор от тяхна страна.


Прикачени файлове Миниатюри
   

Samsung Galaxy S23 Ultra Cream 512GB
Garmin Forerunner 965 Carbon Grey
Sony WH-XB910N 
Цитирай
#44

За Теленор не съм знаел, че имат собствен оторизиран сервиз но и при тях резултата трябва да е същия, а той е замяна на телефона с нов.
Цитирай
#45

Официално продажбите на Samsung Galaxy S22 Ultra започват на 25 февруари, но много от направилите предварителна поръчка за устройството вече успяха да го получат. Заедно с това започнаха и първите потребителски оплаквания. Засега изглежда, че оплаквания са свързани основно с версията с чипсет Exynos 2200, която се продава и в България.

https://mobilebulgaria.com/news/poyaviha...-s22-ultra

 
Цитирай
#46

Аз сигурно съм първият в България вкарал S22 Ultra в сервиз Big Grin

Samsung Galaxy S23 Ultra Cream 512GB
Garmin Forerunner 965 Carbon Grey
Sony WH-XB910N 
Цитирай
#47

При първи ревизии на всички телефони има такива случаи, не бива да те учудва това.

 
Цитирай
#48

Това е гарантирано. Малко хора са го получили.
Цитирай
#49

(2022-02-21, 20:30:54)ivanov_km написа:   Всяко едно устройство, върнато на продавача поради дефект в рамките на 30 дни, трябва да бъде върнато на клиента  оправено или заменено с ново. Ако на 31-вия ден това не е факт, то на клиента се възстановяват парите или по негово желание взима др. продукт на тази стойност или по-скъпо с доплащане от негова страна. 
Е аз съм пример за обратното, телефона ми стои във виваком 40 дни и нито ми го връщат, нито ми обясняват какво се случва. И аз знам, че мога да задвижа системата тъй като закона е на моя страна, но какво ще стане ако на следващия ден 41 просто решат да ми го върнат ремонтиран?
И моя случай е ставало въпрос за поръчка на части.
Цитирай
#50

Най-малкото би могъл да настояваш за ново устройство.Освен ако не си се съгласил да изчакаш необходимите част да пристигнат.Все пак нали затова е тази гаранция.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)