(2022-05-09, 05:28:16)vertexe написа: Четири пратки съм получил,от наличието на проблема в пощите.Всичко си върви,няма забавяне.Единствената промяна е,че няма известия или смс.Хората звънят на телефона,който е оставен на шипинг адреса и ти казват номера на пратката,за да го кажеш,когато отиваш да я вземеш.
Моята пратка надвишава 300 долара. За първи път поръчвам нещо на такава сума от али. До колкото четох, когато надвишава определена сума пратката пристига в БГ и отива на митница. Там се плаща ддс - мито и някакви дпълнителни на бг пощи. Отново тромава процедура, с които бг пощи се славят. За момента статусът ми на пратката LS050824212NL по международните тракинг листи е : Out for delivery. Received by local delivery company .
Препращат да си проверя пратката през сайта на бг пощи. Той не функционира.
Сега не знам дали е на митници - от там ме препращат през бг пощи, защото те трябвало да ме представляват пред митници. Но тяхната система още не работи - не казват и кога ще заработи.
Четох, че е необходимо да си изпратя данните на бг пощи, че съм си платил пратката, но в декларацията е необходимо да попълня някакъв номер, който го има в хартиеното известие, което изпращат от бг пощи - според тях, такива известия в момента не изпращат заради неработещата им система.
Така се стига до там, че е необходимо да чакам да се отпушат пощите с неясна дата за това кога ще стане - от митница не могат да ми дадат повече информация, нито да ми проследят пратката да ми кажат къде е.
Малко като омагьосан кръг и не зная как да процедирам, за да си взема пратката възможно най-бързо.